Почва да ме доядява, че не взех либра на времето.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Пасат Б5 с/у Либра
Collapse
X
-
Изглежда много добре на снимките, но шофьорската седалка е доста повехнала. Виждал съм либра с алкантра по километраж на 180 000 км. и тапицерията не беше мръднала, нямаше протрито или пъпчици. Вероятно не е на тези километри, на които е обявена...BO написа:Провери тази кола, ако имаш възможност...Може и да ти излезе късмета
http://www.cars.bg/u190971Tonight's the night and it's going to happen again and again...
Коментар
-
Аз отдавна си "хапя" ушите за Либра-та. Яд ме е, че послушах жена си навремето. Ще поправям нещата. :D По темата: Тези Пасати ( поне в Бургас ) започнаха да ми стават банални. Под път и над път - пълно е с тях. Вече забелязвам и братя роми с тях (както преди време превзеха Вектра)... Не засягам технически детайли и достойнства, които притежават, но...Виж, от Либра лъха серизност, индивидуалност и прагматизъм.emzo написа:Почва да ме доядява, че не взех либра на времето.
:D ПС: Пиша това от позицията на човек с младежки дух, навлизащ в годините на средната възраст :D .
A17DTС/S
Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !
Коментар
-
кара му се дизел на човека, вървящ като бензnelegalniq написа:Колегата пак си мисли за чипосване майчеemzo написа:Лъхат към 400Нютона и 200 коня
. (Не че е лошо ама на тебе това май ти е страст да чипосваш разни "печки"). Yellow_Flash_Colorz_PDT_05
май темата взе да се изчерпва, ясно е, че пасатора е добра кола. оттук насетне май решаващ ще бъде екземпляра, ако набарам 1.8 чист, но добра кола, едва ли ще се поколебая.
Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
явно е, че още преди да пуснеш темата си бил предубеден да си вземеш пасат, а не либра.Затова на пук на всичките положителни мнения за либрата ти пак бъди един от всичките и си купи пасат.относно човечеца, на който му се карало дизел, вървящ като бензин.... май нещо си се объркал с това изречение.и колегата емзо може да ти покаже някой работи.
Коментар
-
Колегата наистина вече е бил решил, че му се кара немското качество
:D , но в темата се събра доста инфо. Тази е просто супер, на мен няма кой пасат да ми хареса повече. По принцип не харесвам либрата, още по-малко комбито, но наскоро открих, че това се дължи на някой цветове. Примерно сиво комби или тъмно сив/черен седан много ме грабват. А пасата вътре е като обран, виж либрата колко екстри има.BO написа:Провери тази кола, ако имаш възможност...Може и да ти излезе късмета
http://www.cars.bg/u190971
1990 TEMPRA SX 1.4 Carb

Коментар
-
е, иска се малко чуство за хумор понякога, за да схванеш дадена идеяDimo_J написа:явно е, че още преди да пуснеш темата си бил предубеден да си вземеш пасат, а не либра.Затова на пук на всичките положителни мнения за либрата ти пак бъди един от всичките и си купи пасат.относно човечеца, на който му се карало дизел, вървящ като бензин.... май нещо си се объркал с това изречение.и колегата емзо може да ти покаже някой работи.
.предполагам и емзо затова не се е засегнал.а ако се зачетеш ще видиш, че сериозно преобладават положителните мнения за пасата. Хич не ми се влиза в сектански спорове, дреме ми за марката. Не съм с комплекси, че колата да е нещото, с което ще изпъквам
Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
С твоите изисквания няма да коментирамsnake написа:Изглежда много добре на снимките, но шофьорската седалка е доста повехнала. Виждал съм либра с алкантра по километраж на 180 000 км. и тапицерията не беше мръднала, нямаше протрито или пъпчици. Вероятно не е на тези километри, на които е обявена...BO написа:Провери тази кола, ако имаш възможност...Може и да ти излезе късмета
http://www.cars.bg/u190971
За протокола ако толкова те дразни протритото, има едни такива, как да ги нарека, резачки, които са за дрехи. Махат точно мъха от пуловери примерно. Точно с това като минеш алкантарата и веднага ще захапеш въдицата
Няма алкантара на втора употреба кола, ако не е обработвана преди да я видиш да не е на "пъпчици" както се изказваш.Ами аз да попитам само, ОК харесваш Пасата, лошо няма.Какво има в минус Либрата, че казваш всичко било плюс за Пасата?И аз съм на мнение, че щом си пуснал тази тема имаш предубеждения, просто ако някой може да те настрои в обратното.Аз бих могъл да напиша доста неща за това, но точно не виждам смисъла в това. Взимаш колата, която ти хареса.Като с жената. После винаги ще си блъскаш главата в стената и ще се питаш дали не си сгрешил. Тази мисъл винаги ще те преследва.pakumba написа:е, иска се малко чуство за хумор понякога, за да схванеш дадена идеяDimo_J написа:явно е, че още преди да пуснеш темата си бил предубеден да си вземеш пасат, а не либра.Затова на пук на всичките положителни мнения за либрата ти пак бъди един от всичките и си купи пасат.относно човечеца, на който му се карало дизел, вървящ като бензин.... май нещо си се объркал с това изречение.и колегата емзо може да ти покаже някой работи.
.предполагам и емзо затова не се е засегнал.а ако се зачетеш ще видиш, че сериозно преобладават положителните мнения за пасата. Хич не ми се влиза в сектански спорове, дреме ми за марката. Не съм с комплекси, че колата да е нещото, с което ще изпъквам
A20DTH
ЖТД ама не баш
1NZ−FXE
; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
1. двигателите- пасата има по-голям избор от двигатели. като цяло 1,8 атмосферен ми е слаб, 1.8 16 на либра също ми е слаб и би бил компромис за мен, както и 1,8 125 коня в пасат. Либра предлага само още 1 двг, който ме устройва донякъде- 5 цилиндровия, който по мой наблюдения или е изстискан от каране или си е нещо не наред- в раздел капа има немалко теми за основен ремонт, обикновенно лагери колянов вал, биели и тем подобни. В пасат 1,8 Т ми идва идеално, а който желае да пусне едно търсене колко теми за основен ремонт на двг 1,8 и 1,8 т има в техния форум /а пасата далеч не е по-рядка кола от капа и либра с 2000 двг/. 2. избора- в мобиле има 2 страници либри и 20 пасат3. цените на поддръжката са много близки. Не ми е ясно защо, но на пасат ангренаж например се сменя на 100 000 км. Цялото окачване на пасата, ама всичко е 450 лв от хит ко. На либра не е много по-малко. Пасата няма проблеми със задницата, либра с прословутата си щанга има. Пасата няма вариатор, на либрата май често трака. Подредил съм ги по степен на значимост. Дори не включвам субективни фактори като външен вид.BO написа:Какво има в минус Либрата, че казваш всичко било плюс за Пасата?Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
Да, колегата е решил вече. Няма лошо. Той ни пита и ние изказваме своите мнения. Там се ражда истината. Аз не бих си купил Пасат не защото е лоша кола. Що се касае за дамаски, протрити волани, педали и протрити скорости - за мен не са от значение. Използвам служебен Форд Tорнео с CR двигател. За 79 000 км. волана и скоростния лост са протрити. Педала на съединителя е лъснат. Караме я трима човека. Тази кола върти само градско. Ако съм с презумпцията на купувач ще си мисля, че колата е над 300 000 км. За дамаска не говоря - там ситуацията е същата. така, че и това не е добър атестат. Истината е, че отдавна не се влагат качествени материали в интериора на масовите автомобили. Оня ден при мен беше Н-к сервиза на Бургас Авто АД. Говорихме си надълго и нашироко с човека. Той караше Берлинго HDI. Колата му - като нова - километража си му беше обаче на близо 300 000 км. Честата дестинацията му е Бургас-София. За него, както и за мен и много други хора във форума марката на масовия автомобил отдавна е без значение - всичко останало е суета, митове и легенди. В тази връзка продължавам да твърдя, че италианските автомобили на старо са най-прагматичния избор. Наскоро бях пред дилема Зафира 1.9 CDTi (2005)... Ами, като видях Улис JTD ( 2005 )и разлика в цената близо 6000 лева ми охладняха страстите...не за нещо друго, ами защото знам, че са с едни и същи двигатели и с почти еднакви интериори и екстри
...Не, за марка допълнителни 6000 лева - не давам. Та с разликата бих си купил цяла Либра.
A17DTС/S
Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !
Коментар
-
надявам се, че не си прав- марката е окап. и аз не вярвам на марките, обаче факт е, че на бравото това е най-издръжливото окачване досега, откакто я карам вече 3 год и 85 000км. единия носач е на 30 000 км и няма проблеми все още. другия стана беля и го смених гаранционно и е на по-малко км. то по принцип ако качеството е кофти и на либрата ще давам 250 лв за носачи, 40-50 за накрайници само външни и още толкова за биалетки/50/, отделно нон стоп стабилизираща щанга. не обиждам либрата, не казвам, че е по-лоша. дори имам уговорка след няколко дни да гледам една.emzo написа:T’ва цялото окачване, няма да направи и 10 000км !Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар