разбира се, че ще покарам колите преди това. съвсем скоро и то. преди малко се ровех в мобиле.де с цел да намеря коли на много километри и да си създам представа колко км на какво износване отговарят горе-долу. докато при пасатите имаше много коли на под над 300 000, над 400 000 имаше няколко и беше невъзможно да видиш под 200 000, то 19 страници с либра и видях 2 либри над 300 000, много от тях са на по 80- 100 000 км. защо така....
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Пасат Б5 с/у Либра
Collapse
X
-
Ако искаш да видиш Либра на 270к реални (ако не са и повече), заповядай
Иначе ако трябва да съм по конкретен (понеже не видях изборено подробно, а и минути за реклама):- Педалите са си все още гумирани, не стърчи метал (което ме навява на мисълта, на колко ли е била Делтата ми, като я взех на 129к
и съединителя беше излъскан от едната страна)- аудиото е Босе (има и суб-буфер) и определено се усеща разликата- аудиото може да се управлява и от волана, и поне за мен е много приятно усещането- алкантрата наистина се износва по бързо, особено на щофьорската седалка и подлакътника...- волана е облицован с твърда кожа, забелязaх, че на някои Либри в продажба е свален нарочно, значи доста връткане е имало, моя е протрит на 12 часа, там където го е държал постоянно предишния собственик, на други по запазени е в добро състояние, значи колкото и да е относително там някъде му е границата - 250-300к - обезшумяването е на много добро ниво (на думи не звучи, но като се качиш ще разбереш...)- много комфортна за дълъг път, 1.9 дизелака е на 2500 при 120 и 3000рпм при 140 (горе долу) и при тези скорости е доста по тихо от повечето нови коли- цветното, сравнително голямо тфт-ти в средата създава ’премиум’ усещане, при предупреждения рисува разни картинки- глезотийките са безброй - има лампичка "отдолу" на предните 2 врати, да виждаш къде стъпваш като отваряш вратата вечер, осветени са дръжките на вратите отвътре, подлакътника се регулира по височина, автоматични чистачки и автопилот (и да ги нямаш при някой версии тези екстри се добавят много лесно, тъй като е налично окабеляването), тапицирано чекмедженце за дреболии да не тракат вътре, поставка за чаша пред духалката на климатика, двузоновия климатроник си е сериен, автоматично се включва обдухването при запотен прозорец, регулиране силата на аудиото според скоростта и др...Не че последните са кой знае колко важни ама си създават усещане за комфорт и е приятно да си ги ползваш
Коментар
-
Aко търсиш комфортна кола, погледни и Lancia Kappa
. Има достатъчно на брой глезотийки и като цяло е здрава кола! За двигател ти си преценяваш има и бензинови и дизелови, но да е JTD! С тея 5-7 хил. ще си намериш добра и ако има проблеми ще и смениш каквото трябва и ще имаш една много добра кола.
Lancia Kappa 2.4JTD
Lancia Dedra Integrale 2.0 S.W.
Fiat Croma 2.0 i.e. - ex.
Коментар
-
За 5-7 хиляди можеш да си купиш поне две-три капиNaidenov написа:Aко търсиш комфортна кола, погледни и Lancia Kappa
. Има достатъчно на брой глезотийки и като цяло е здрава кола! За двигател ти си преценяваш има и бензинови и дизелови, но да е JTD! С тея 5-7 хил. ще си намериш добра и ако има проблеми ще и смениш каквото трябва и ще имаш една много добра кола.
. А иначе наистина е впечатляваща лимузина, но поодъртя вече.
Tonight's the night and it's going to happen again and again...
Коментар
-
Искам 2 капи, JTD, по възможност да са на нормално количество километри, експлоатиарни като любими и единствени. Веднага взимам и 2те.Steliyan's Life!
FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000
Коментар
-
а ще се цупиш ли на цената ???защото масово хората предпочитат да си вземат гробница за 4К от колкото идентичното ама слънце за 12К .Винаги като си избираме коли за нас си няма избиране ,а за продаване болjenshen73 написа:Искам 2 капи, JTD, по възможност да са на нормално количество километри, експлоатиарни като любими и единствени. Веднага взимам и 2те.
фиатче Браво 2.0
Коментар
-
включвам освен пасат 1.8Т и чистия 1,8, защото има по-голям избор и са доста по-запазени. търся мнения за конкретния двигател, дали идва тежичко купето за него, интересува ме да не издъхва на байр /да знам, трябва дизел
/, да може да поддържа 140 на витиня големия байр между последните 2 тунела. Не ме интересува дали става за светофарни гонки.
Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
абе то и бравото ги държи / за конкретния байр говоря де/ и обикновенно рядко някой ме минава там, обаче с колкото влезе, с толкова излиза на 5-та. да ускори в байра на 5та няма начин, иска 4та поне. аз не се съмнявам, че по принцип пасата може да ги дигне 140 де
.турбото само по себе си не е толкова притеснително- 2 ръка 400 лв, рециклирано заводски 600 /предполагам и с гаранция, но не съм проверил/, ново 900 лв. Ремонтен комплект 150 лв. Правиш 1 път и то ако нямаш късмет, може и да не правиш. По притеснителното е, че дори чистия 1,8 е с демпфер, а рядко виждам запазени 1,8 Т, това е основния проблем. Вярвам, че при еднакво каране и чистия и турбото дават близки разходи, ама с турбо като върви как да не натискаш...
Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
тая грешка не я правиsnake написа:Няма турбо, един проблем по-малко. Аз търся Audi A4 точно с чистия 1.8 .pakumba написа:включвам освен пасат 1.8Т и чистия 1,8, защото има по-голям избор и са доста по-запазени.
,чистото 1,8 харчи бая повече от това с турбото ,а и едвам върви.Ще избиеш поне 2 турбини .И това с рециклирането и ремонтирането го забряваш счупи ли се ново и после пак след 250К
фиатче Браво 2.0
Коментар
-
Провери тази кола, ако имаш възможност...Може и да ти излезе късмета
http://www.cars.bg/u190971
A20DTH
ЖТД ама не баш
1NZ−FXE
; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
самолет - комби!!!!!!!!!!!!!!!!!!BO написа:Провери тази кола, ако имаш възможност...Може и да ти излезе късмета
http://www.cars.bg/u190971Fiat Punto 1.1-Синята птица
Lancia Libra SW 2.4-JTD-Самолета! RIP - продава се на части...
Lancia Libra SW 1,9-JTD 115 hp
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар