Здравейте,колкото и да ми е хубаво фиатчето и да ми служи вярно, вече ми се иска по-голяма кола. Разбира се страха да попадна на някоя гробница доста време го борих, с бравото случих на екземпляр и не съм имал никакви ремонти освен консумативните, свършиха се накладки, заминаха ролки, свърши съединителя. След дълго проучване и ходене по всички марки и преглед на високия им клас се спрях на Пасат Б5 с двг 1.8 Т и Либра 1.8 16в. Сигурно има хора с опит с всяка една от тези марки/модели, ще се раздвам да споделят впечатления и насоки. Прочел съм достатъчно и за двата модела, въпроса е заслужава ли си немеца значително по-високата цена на закупуване? Какви са реалните предимства и ще ги усетя ли както се казва от немското качеството пред италианското. Всякакви мнения ще ми бъдат от полза, с изключение на сектантските от рода на купи си либра мани тея немски каски
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Пасат Б5 с/у Либра
Collapse
X
-
Пасата върви много, след софтуерна интервенция още повече.Разхода му също е висок.Вози твърдичко, има капризно окачване.Либрата е тромава с този двигател, вози много добре, има отлична шумоизолация и спрямо пасата, "по-просто" окачване.Общо взето предимството на пасата е вървежа.Аз лично ако избирам между либра и пасат б5,5 - пак либрата
F9Q750 @ 151hp/332.2Nm
-
Забравих да спомена, че и на двете ще им сложа газ моментално, карам по минимум 30 000 годишно и само на газ. Пасата вози изключително добреemzo написа:Пасата върви много, след софтуерна интервенция още повече.Разхода му също е висок.Вози твърдичко, има капризно окачване.Либрата е тромава с този двигател, вози много добре, има отлична шумоизолация и спрямо пасата, "по-просто" окачване.Общо взето предимството на пасата е вървежа.Аз лично ако избирам между либра и пасат б5,5 - пак либрата
, не съм се возил по-конфортно никога. Изключително стабилен е, заради многоточковото предно окачване, което е и доста скъпо естествено, но пък за 500 лв и по-малко се взема комплект окап от хит ко, за фиата е с гаранция 2 години, така че очаквам и за пасата да е така, дори на 2 години да давам по 500 лв за окачване не ме бърка. В либра никога не съм се качвал, теоритично няма начин да е по-стабилна и да вози по-добре, но това е само теорията ми. Разхода ми и на бравото в момента е 10 газ извънградско, защото го карам все едно е 2000 кубика автомобил и няма как да не похарчва, смятам, че пасата също ще се побере в 10, либрата също. Честно казано цените на частите за либра не са по-ниски от тези на пасата, с изключение на предното окачване. Има ли някой возил се и на пасат и на либра да сподели возията им като сравнение?
Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
за гаранцията- не съм гледал, а смених един носач гаранционно на фиата. в това отношение мисля, че няма проблем. Ако си прав за возията на либрока, чесно казано това ще наклони везните натамemzo написа:Ами качи се, повози се, аз съм го правил много пъти.На мен ми стига само шумоизолацията, за да избера нея.Пък нека окачването има 2 години гаранция, ти гледал ли си колко време ще ти признаят гаранцията, ако изобщо я признаят ?Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
от към либрата не мога да изкажа мнение,но за пасата един приятел има такъв комби,но с двигател 1,6 доста е тромав обаче возията му доста ми допадна и на дълъг път е много комфортен и стабилен.преди години бях състезател по шосейно колоездене и последните две години едната от сервизните коли беше такъв пасат с двулитров бензинов двигател и съм свидетел как по магистрала със 6 колелета на покрива със 180км/ч колата не мърда на пътя доста стабилнаAlfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde 2.0 16V T.S. 150hp
Коментар
-
Аз лично бих избрал Пасат по причина на това, че колата е доста масова, което определено има доста предимства. В Либра само съм се возил, наистина голямата навигация с Bluetooth е голям кеф, обаче като цяло като изключим това + страхотния дизайн лично мен не ме грабва с нищо друго. Не знам дали са в един клас, но поне субективно за мен Пасат е в по-висок клас. Предлагам ти само за проба да се качиш и на дизел. Доста вероятно е да си промениш мнението, а ако не, то поне ще си сигурен в твоето.
Коментар
-
що за глупав въпрос ,взимай пасата без да се замисляш ,ама имай предвид ,че 1,8Т си харчи доста ако ще и 5 газови да му сложиш :D Проблемите с ходовата част са мит ,аз за 1 година 1 накрайник съм сменил само ,купувай си оригинални части и си ОК .Иначе имай предвид ,че към 250К км.турбото ще ти гръмне
така ,че си приготви едни 1800 лева за ново .Общо взето след пасата ,аз лично по-малък клас кола не съм и мислил да погледна ,смао от мерцедес нагоре .
фиатче Браво 2.0
Коментар
-
бахти ще ме накарате верно да се огледам в дизелака. е колко да харчи тва 1,8 Т? Турбото съм го гръмнал оше преди да съм го взел, ама за 600 паунда се купува оем, а за 300 паунда не оем ново турбо. ако tomazo го интересува откъде, пусни ми едно л.с.Да си кажа аз също клоня към пасата, но се чудя има истина в това, защо немските държат цена, колко по-безпроблемни били и т.н. За пасата виждам, че има адски здрав интериор за разлика от либрата и едни 300 000 на пасата изглеждат като на либра 100 000Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
да, на либрата много по-лесно й личат километрите. За сравнение мобиле.де, има доста пасати на по над 300 000 тди обикновенно и на някои не им личи. Волан и педали все едно на либра на 50 000. това е малък +, но и голям -, щото може да си купя нова кола на 500 000 км. б 5.5 ми идва малко скъп за съжалениеп.с. сега четох за рахода на 1,8Т на газ, ми до 140 с клима 10 извънградско, съвсем нормално е.emzo написа:Aз не мисля така, за интериора и километрите.Може би при либрата ще ти е по-лесно да ги видиш (реалните).Ако въпроса ти беше за б5.5 и либра, бих загледал тди пасат, но б5 ми е адски грозна, дори интериорно, не че либрата отвънка не е грозна
Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
Определено 5.5 е друга бира. Ако го позволяват финансите без никакво замисляне. Пича, дето ми сменява маслата е страстен фен на VAG, смени няколко пасата, определено 5.5 е най-доброто и даже би могло да се каже, че хваща окото. Като изключиме навигацията на Либрата, при Пасата всичко изглежда много яко, мастодонско. И всичко е на един пръст разстояние, но с това се свиква предполагам.
Коментар
-
От скоро съм с Либра и след като й оправих ходовата част/тампони на стаб.щанга и двете биалетки/колата стана като нова,много добра возия и отлична шумоизолация.Интериора и вътрешния дизаин много ми допадат.Да не забравяме и заводката аудио система-BOSE.Пропоръчвам ти поне да покараш дизеловия вариянт преди да го отхвърлиш категорично-поне го пробвай,почти съм сигурен,че ще се вкараш в дилема.Късмет
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар