А дава ли се мигач на Т-образно кръстовище, ако идваш отдясно, а наляво влизането е забранено (еднопосочна в обратната посока)и трябва да отидеш надолу? Та отдясно за надолу дава ли се мигач? Изобщо - дава ли се мигач някъде, за каквото и да е? На всяко кръстовище си има знаци или правила за предимство. Какво значение има кой накъде е решил да се движи, като тези без предимство са длъжни да изчакат тези с предимството. Кой мига, кой не мига - кво значение има? Или ако някой пред теб иска да спре и да завие или да паркира - какво значение има дали дава мигач? Ако го удариш отзад - ти си виновен. Тва с тия мигачи само оскъпява колите - трябва да се проектират, да се купуват лампички, лостче за мигачите... Заключвай, докато не съм измислил още глупости.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Дава ли се десен мигач при изпреварване (връщане в лентата)?
Collapse
X
-
Оги, има три основни проблема: Защо бачкаме много и взимаме малко? Кой кара по - добре и знае правилника по - хубаво? Защо фиат-а не пали?И да се заключи темата, ще излезе друга, която пак ще се изкриви до познатия начин
ФИАТ- Пътят е само формалност
ТОП Анализатор на Фиат Форум България!!!
-----------------------------------------------------
FIAT BRAVA 1,4 12V (LPG) 80---, Powered by nothing (Camshaft - Not replaced)
Коментар
-
Всяко не регулирано кръстовище под каквато и да е форма важи правилото за дясно стоящият, нали ако има релсови ПС те са с предимство.Тук има едно объркване преди 1999 с предимство е бил право движещият се, но след промяната на закона това нещо отпада.Карал-Fiat Bravo 1.4 /1.6 Stilo 1.6
И сега Мръсен дизел. АР 147 1.9 150.

Коментар
-
Дали са дава мигач на кръстовище? Да, дава се, накъдето завиваш, независимо дали е Т-образно, или пет кюшета и не зависи от това, дали си на главната или второстепенната улица. Точно за твоето Т-образно кръстовище, щеше ли да питаш дали да даваш мигач, ако липсваха знаците и пътищата са равностойни?Велосипед да, но ролкови кънки - не! Балканчето е без акумулатор, симсонката е без гуми. Я, падна ми се и фиатче 126! Вече съм с фиат и напреднал шофьор, та чак съм станал маниак, а сега и фанатик!
Коментар
-
Ами то знаци там няма и пътищата са равностойни. Което няма значение, от гледна точка на поставения въпрос. Просто напред ти е забранено влизането и имаш знак "Задължително движение наляво след знака". Като имаш една единствена възможност (самият път завива) - пак ли трябва да дам мигач? Като карам от Чеканчево за Осоица - на всеки завой ли да давам мигач? И като главният път завива наляво, а аз продължавам направо - давам или не давам десен мигач?Отговорите на тези въпроси са достатъчни за да разберем, че всеки си възприема написаното в ЗеДеПето по свой собствен начин, който го кара да се чувства прав. Ето и снимка на кръстовището от примера: (последвай линка) http://goo.gl/maps/YVIvedabadaba написа:Дали са дава мигач на кръстовище? Да, дава се, накъдето завиваш, независимо дали е Т-образно, или пет кюшета и не зависи от това, дали си на главната или второстепенната улица. Точно за твоето Т-образно кръстовище, щеше ли да питаш дали да даваш мигач, ако липсваха знаците и пътищата са равностойни?
Коментар
-
Задължително трябва да дадеш мигач ако завиваш наляво, независимо от знака само наляво.ogi28b написа:Ами то знаци там няма и пътищата са равностойни. Което няма значение, от гледна точка на поставения въпрос. Просто напред ти е забранено влизането и имаш знак "Задължително движение наляво след знака". Като имаш една единствена възможност (самият път завива) - пак ли трябва да дам мигач? Като карам от Чеканчево за Осоица - на всеки завой ли да давам мигач? И като главният път завива наляво, а аз продължавам направо - давам или не давам десен мигач?Отговорите на тези въпроси са достатъчни за да разберем, че всеки си възприема написаното в ЗеДеПето по свой собствен начин, който го кара да се чувства прав. Ето и снимка на кръстовището от примера: (последвай линка) http://goo.gl/maps/YVIvedabadaba написа:Дали са дава мигач на кръстовище? Да, дава се, накъдето завиваш, независимо дали е Т-образно, или пет кюшета и не зависи от това, дали си на главната или второстепенната улица. Точно за твоето Т-образно кръстовище, щеше ли да питаш дали да даваш мигач, ако липсваха знаците и пътищата са равностойни?
Коментар
-
Както и ако караш направо, а пътят с предимство е наляво да речем, то ако продължаваш направо не трябва да даваш мигач, а ако завиеш наляво, където следваш пътя с предимство, обозначен със съответните знаци, то трябва да си дадеш мигач.Знаците нямат нищо общо с подаването на сигнал.Единствено не трябва да подаваш сигнал ако има маркировка и ясно се вижда, че ти не напускаш лентата, в която се движиш. Демек не предприемаш никакво отклонение от лентата, в която се намираш.Това отговаря на втория ти въпрос - ако се движиш между Долна и Горна Диканя, то на завоите не трябва да даваш мигачи.Сега ще повдигнеш и въпроса - ами ако асфалта е чисто нов и още няма маркировка по него? Теоретично не трябва такъв път да съществува, защото не може да вземе необходимите документи за пускането му в експлоатация. Но ако все пак намериш такъв път, оправяй се както можеш.
A20DTH
ЖТД ама не баш
1NZ−FXE
; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
Чета и не вярвам на ушите си.
Manowar - Татко
Еx Fiat Brava 1,6 16v 103hp ELX '97 LPG - Брависима
Ex Fiat Marea Weekend 2.0 20v 147hp HLX '97 CNG - Марчето
Ex Lancia Thesis 3.2 V6 230hp '06 LPG - Теси
Fiat Multipla 1,6 16v 103hp Bipower '00 - Боко
Коментар
-
Да, и то е в тебcs_aleksandar написа:Всяко не регулирано кръстовище под каквато и да е форма важи правилото за дясно стоящият, нали ако има релсови ПС те са с предимство.Тук има едно объркване преди 1999 с предимство е бил право движещият се, но след промяната на закона това нещо отпада.
Това правило и до днес важи за селските джигити, но със сигурност още в лето 1984 не важеше. И тогава дясностоящият си беше с предимство.
Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Гледам си регистриран във форума 2007ма. Ако имаш книжка от тогава, или да речем от малко по-късно, е странно как навик, придобит за няколко месеца, се налага над опит от някоко годиниvital написа:Много задълбахте. Гледайте какви маневри канят да се правят от далеч, че всеки си прави каквото иска. Аз също не винаги давам мигач в градски условия по малки улици. Лош навик от Скопие, където съм живял няколко месеца. Убийте ме с камъни...
like a man in silk pyjamas shooting pigeons from a deckchair
Коментар
-
Да обаче в Студентскиу град си важи с пълна сила "шом съм направо значи другите ше чакат"..... То и за това през силния сезон Септември - Юли не минавам през тая махала...Dido_Lyubenov написа:Да, и то е в тебcs_aleksandar написа:Всяко не регулирано кръстовище под каквато и да е форма важи правилото за дясно стоящият, нали ако има релсови ПС те са с предимство.Тук има едно объркване преди 1999 с предимство е бил право движещият се, но след промяната на закона това нещо отпада.
Това правило и до днес важи за селските джигити, но със сигурност още в лето 1984 не важеше. И тогава дясностоящият си беше с предимство.Fiat Bravo 1.6multijet 105cv. Renault Laguna III 2.0dCI Automatic
Бившите :D Ford C-MAX 2.0 TDCI 136cv , Mercedes A170 CDI Automatic , Opel Vectra C 1.9 CDTI 150hp Automatic , Renault Scenic 1.9dCI , Megan grandtour 1.9dCI , Fiat Punto 1.9jtd , Alfa 145 boxer - Renault 5
Коментар
-
Само че е обратното, първите ми активни км няколко месеца след взимането на книжката бяха именно тамLane Staley написа:Гледам си регистриран във форума 2007ма. Ако имаш книжка от тогава, или да речем от малко по-късно, е странно как навик, придобит за няколко месеца, се налага над опит от някоко години
Обикновено подавам, но не абсолютно винаги. Поради това и гледам съмнително всички какви маневри правят.
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар