Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Дава ли се десен мигач при изпреварване (връщане в лентата)?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #61
    А дава ли се мигач на Т-образно кръстовище, ако идваш отдясно, а наляво влизането е забранено (еднопосочна в обратната посока)и трябва да отидеш надолу? Та отдясно за надолу дава ли се мигач? Изобщо - дава ли се мигач някъде, за каквото и да е? На всяко кръстовище си има знаци или правила за предимство. Какво значение има кой накъде е решил да се движи, като тези без предимство са длъжни да изчакат тези с предимството. Кой мига, кой не мига - кво значение има? Или ако някой пред теб иска да спре и да завие или да паркира - какво значение има дали дава мигач? Ако го удариш отзад - ти си виновен. Тва с тия мигачи само оскъпява колите - трябва да се проектират, да се купуват лампички, лостче за мигачите... Заключвай, докато не съм измислил още глупости.

    Коментар


      #62
      Оги, има три основни проблема: Защо бачкаме много и взимаме малко? Кой кара по - добре и знае правилника по - хубаво? Защо фиат-а не пали?И да се заключи темата, ще излезе друга, която пак ще се изкриви до познатия начин
      ФИАТ- Пътят е само формалност
      ТОП Анализатор на Фиат Форум България!!!
      -----------------------------------------------------
      FIAT BRAVA 1,4 12V (LPG) 80---, Powered by nothing (Camshaft - Not replaced)

      Коментар


        #63
        Всяко не регулирано кръстовище под каквато и да е форма важи правилото за дясно стоящият, нали ако има релсови ПС те са с предимство.Тук има едно объркване преди 1999 с предимство е бил право движещият се, но след промяната на закона това нещо отпада.
        Карал-Fiat Bravo 1.4 /1.6 Stilo 1.6
        И сега Мръсен дизел. АР 147 1.9 150
        .

        Коментар


          #64
          Дали са дава мигач на кръстовище? Да, дава се, накъдето завиваш, независимо дали е Т-образно, или пет кюшета и не зависи от това, дали си на главната или второстепенната улица. Точно за твоето Т-образно кръстовище, щеше ли да питаш дали да даваш мигач, ако липсваха знаците и пътищата са равностойни?
          Велосипед да, но ролкови кънки - не! Балканчето е без акумулатор, симсонката е без гуми. Я, падна ми се и фиатче 126! Вече съм с фиат и напреднал шофьор, та чак съм станал маниак, а сега и фанатик!

          Коментар


            #65
            Епаааа, какво значение има ?!

            Коментар


              #66
              Споко, само у наше село може да продължиш направо давайки десен мигач и да завиеш наляво без мигач. Сещайте се.

              Коментар


                #67
                dabadaba написа:
                Дали са дава мигач на кръстовище? Да, дава се, накъдето завиваш, независимо дали е Т-образно, или пет кюшета и не зависи от това, дали си на главната или второстепенната улица. Точно за твоето Т-образно кръстовище, щеше ли да питаш дали да даваш мигач, ако липсваха знаците и пътищата са равностойни?
                Ами то знаци там няма и пътищата са равностойни. Което няма значение, от гледна точка на поставения въпрос. Просто напред ти е забранено влизането и имаш знак "Задължително движение наляво след знака". Като имаш една единствена възможност (самият път завива) - пак ли трябва да дам мигач? Като карам от Чеканчево за Осоица - на всеки завой ли да давам мигач? И като главният път завива наляво, а аз продължавам направо - давам или не давам десен мигач?Отговорите на тези въпроси са достатъчни за да разберем, че всеки си възприема написаното в ЗеДеПето по свой собствен начин, който го кара да се чувства прав. Ето и снимка на кръстовището от примера: (последвай линка) http://goo.gl/maps/YVIve

                Коментар


                  #68
                  ogi28b написа:
                  dabadaba написа:
                  Дали са дава мигач на кръстовище? Да, дава се, накъдето завиваш, независимо дали е Т-образно, или пет кюшета и не зависи от това, дали си на главната или второстепенната улица. Точно за твоето Т-образно кръстовище, щеше ли да питаш дали да даваш мигач, ако липсваха знаците и пътищата са равностойни?
                  Ами то знаци там няма и пътищата са равностойни. Което няма значение, от гледна точка на поставения въпрос. Просто напред ти е забранено влизането и имаш знак "Задължително движение наляво след знака". Като имаш една единствена възможност (самият път завива) - пак ли трябва да дам мигач? Като карам от Чеканчево за Осоица - на всеки завой ли да давам мигач? И като главният път завива наляво, а аз продължавам направо - давам или не давам десен мигач?Отговорите на тези въпроси са достатъчни за да разберем, че всеки си възприема написаното в ЗеДеПето по свой собствен начин, който го кара да се чувства прав. Ето и снимка на кръстовището от примера: (последвай линка) http://goo.gl/maps/YVIve
                  Задължително трябва да дадеш мигач ако завиваш наляво, независимо от знака само наляво.

                  Коментар


                    #69
                    Както и ако караш направо, а пътят с предимство е наляво да речем, то ако продължаваш направо не трябва да даваш мигач, а ако завиеш наляво, където следваш пътя с предимство, обозначен със съответните знаци, то трябва да си дадеш мигач.Знаците нямат нищо общо с подаването на сигнал.Единствено не трябва да подаваш сигнал ако има маркировка и ясно се вижда, че ти не напускаш лентата, в която се движиш. Демек не предприемаш никакво отклонение от лентата, в която се намираш.Това отговаря на втория ти въпрос - ако се движиш между Долна и Горна Диканя, то на завоите не трябва да даваш мигачи.Сега ще повдигнеш и въпроса - ами ако асфалта е чисто нов и още няма маркировка по него? Теоретично не трябва такъв път да съществува, защото не може да вземе необходимите документи за пускането му в експлоатация. Но ако все пак намериш такъв път, оправяй се както можеш.
                    A20DTH ЖТД ама не баш
                    1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                    Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                    Коментар


                      #70
                      Чета и не вярвам на ушите си.
                      Manowar - Татко
                      Еx Fiat Brava 1,6 16v 103hp ELX '97 LPG - Брависима
                      Ex Fiat Marea Weekend 2.0 20v 147hp HLX '97 CNG - Марчето
                      Ex Lancia Thesis 3.2 V6 230hp '06 LPG - Теси
                      Fiat Multipla 1,6 16v 103hp Bipower '00 - Боко

                      Коментар


                        #71
                        Много задълбахте. Гледайте какви маневри канят да се правят от далеч, че всеки си прави каквото иска. Аз също не винаги давам мигач в градски условия по малки улици. Лош навик от Скопие, където съм живял няколко месеца. Убийте ме с камъни...

                        Коментар


                          #72
                          cs_aleksandar написа:
                          Всяко не регулирано кръстовище под каквато и да е форма важи правилото за дясно стоящият, нали ако има релсови ПС те са с предимство.Тук има едно объркване преди 1999 с предимство е бил право движещият се, но след промяната на закона това нещо отпада.
                          Да, и то е в теб Това правило и до днес важи за селските джигити, но със сигурност още в лето 1984 не важеше. И тогава дясностоящият си беше с предимство.
                          Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                          Коментар


                            #73
                            vital написа:
                            Много задълбахте. Гледайте какви маневри канят да се правят от далеч, че всеки си прави каквото иска. Аз също не винаги давам мигач в градски условия по малки улици. Лош навик от Скопие, където съм живял няколко месеца. Убийте ме с камъни...
                            Гледам си регистриран във форума 2007ма. Ако имаш книжка от тогава, или да речем от малко по-късно, е странно как навик, придобит за няколко месеца, се налага над опит от някоко години
                            like a man in silk pyjamas shooting pigeons from a deckchair

                            Коментар


                              #74
                              Dido_Lyubenov написа:
                              cs_aleksandar написа:
                              Всяко не регулирано кръстовище под каквато и да е форма важи правилото за дясно стоящият, нали ако има релсови ПС те са с предимство.Тук има едно объркване преди 1999 с предимство е бил право движещият се, но след промяната на закона това нещо отпада.
                              Да, и то е в теб Това правило и до днес важи за селските джигити, но със сигурност още в лето 1984 не важеше. И тогава дясностоящият си беше с предимство.
                              Да обаче в Студентскиу град си важи с пълна сила "шом съм направо значи другите ше чакат"..... То и за това през силния сезон Септември - Юли не минавам през тая махала...
                              Fiat Bravo 1.6multijet 105cv. Renault Laguna III 2.0dCI Automatic
                              Бившите :D Ford C-MAX 2.0 TDCI 136cv , Mercedes A170 CDI Automatic , Opel Vectra C 1.9 CDTI 150hp Automatic , Renault Scenic 1.9dCI , Megan grandtour 1.9dCI , Fiat Punto 1.9jtd , Alfa 145 boxer - Renault 5

                              Коментар


                                #75
                                Lane Staley написа:
                                Гледам си регистриран във форума 2007ма. Ако имаш книжка от тогава, или да речем от малко по-късно, е странно как навик, придобит за няколко месеца, се налага над опит от някоко години
                                Само че е обратното, първите ми активни км няколко месеца след взимането на книжката бяха именно там Обикновено подавам, но не абсолютно винаги. Поради това и гледам съмнително всички какви маневри правят.

                                Коментар

                                Working...
                                X