Колеги, навлязох в един спор с един колега и една колежка. Споделете мнението си, как са ви учили, какво са ви казвали по въпроса, правите ли го. Моля за аргументирани отговори.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Дава ли се десен мигач при изпреварване (връщане в лентата)?
Collapse
X
-
Всяка промяна на траекторията на движение, трябва да се сигнализира. Кой го прави, кой не...всеки си решава. Заради една такава глупост днес ( без мигач и през грешна лента) едно чинкуаченто (или както там се пише) щях да го направя на консерва.ФИАТ- Пътят е само формалност
ТОП Анализатор на Фиат Форум България!!!
-----------------------------------------------------
FIAT BRAVA 1,4 12V (LPG) 80---, Powered by nothing (Camshaft - Not replaced)
Коментар
-
Re: Дава ли се десен мигач при изпреварване (връщане в лента
Винаги давам десен мигач, когато се прибирам в лентата си. Така са ме учили преди 26 години...И от тогава не съм подлагал на съмнения тази необходимост.Предупреждавам изпреварения, че се прибирам в неговата/нашата лента. По-скоро съхранявам и себе си така.Убеден съм, че колкото и да сме преценили скоростта на изпреварения автомобил има един субективен момент, в койтоводачът му неосъзнато ( а някой път и осъзнато ) натиска газта. Вероятността пътищата ни в "борба" за дясната лента да се пресекат не са малки.ogi28b написа:Колеги, навлязох в един спор с един колега и една колежка. Споделете мнението си, как са ви учили, какво са ви казвали по въпроса, правите ли го. Моля за аргументирани отговори.A17DTС/S
Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !
Коментар
-
Когато аз си взех теоритичния изпит правилното беше да НЕ се подва и десен мигач, защото закона гласеше,че при започване на маневрата водачът на МПС подава сигнал и го прекратява след приключване на маневрата.Сега правилното според закона и да са даде ляв мигач при започване на маневрата и десен при прибиране в дясната лента защото сега закона казва да се подава сигнал при всяка промяна на посоката на движение.За мен по-правилно е предишното положение, защото сама по себе си маневрата по изпреварване крие риск, камо ли да мислиш да превключваш мигачите докато я вършиш.То навремето и знак № 36 се казваше "Спри! Осигури предимство!" ама сега не е така.Навремето глобяваха за включени фарове през деня /което е правилното според мен/ , а сега е обратното.VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
Нека Силата на бъде с Нас...
Коментар
-
Аз специално винаги ползвам мигача по предназначение включително и аварината сигнализация на автомобила.И да подава се десен мигач , че възнамеряваш да сe престроиш.Fiat Bravo 1.6multijet 105cv. Renault Laguna III 2.0dCI Automatic
Бившите :D Ford C-MAX 2.0 TDCI 136cv , Mercedes A170 CDI Automatic , Opel Vectra C 1.9 CDTI 150hp Automatic , Renault Scenic 1.9dCI , Megan grandtour 1.9dCI , Fiat Punto 1.9jtd , Alfa 145 boxer - Renault 5
Коментар
-
Хехех. Е дава сеogi28b написа:Ааа ти па в каква посока подхвана... я кажи тогава на път с предимство, който завива наляво в кръстовище - дава ли се мигач? И съответно - на планински път?
Като цяло въпросът не е кой как го прави, а как е правилно?
Трябваше да добавя, че и мен така са ме учили
ФИАТ- Пътят е само формалност
ТОП Анализатор на Фиат Форум България!!!
-----------------------------------------------------
FIAT BRAVA 1,4 12V (LPG) 80---, Powered by nothing (Camshaft - Not replaced)
Коментар
-
Трябва понеже в нашия трафик софийския Законите за движение много не важат . Дясно стоящи знаци , ограничение и т.н. и една идея да се съобразят с теб какво си намислил да правиш . Сигнал трябва да се подава винаги при преминаване от една лента в друга не зависимо дали изпреварваш или просто престрояваш .ogi28b написа:А защо не го смяташ за нужно? На въпроса "Трябва ли?" как отговаряш? Не, не трябва? Защо не трябва?Fiat Marea 2001 1.9 110+ powered by Emzo.
Ex.Bravo 1997 1.8 GT
Коментар
-
Аз като учих правилника, пишеше че не е задължително и не е грешка, ако не пуснеш мигач, когато се прибираш. Освен, че пише така в правилника, мое лично мнение е, че не е нужно да се пуска мигач за прибиране. Но ако е натоварено движението, автомобила отзад е на малка дистанция или подобна ситуация е желателно и препоръчително да се пусне намигвача, с цел избягване на рискови ситуации.Fiat Punto`04 1.2 60hp.
Renault Kangoo 1.9 DTI 80hp.
ex: FIAT Marea Weekend 1.8 16v ELX; FIAT Brava TD100 SX.
Коментар
Реклама
Collapse



Коментар