vgeorgiev написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Техники на шофиране
Collapse
X
-
Натискаш, натискаш, колко да натискаш? Ако не те е блъскал някой отзад, или не ти се е навирал достатъчно, или не си натискал действително спирачката. Ако не съм с някой дърт джип с теглич не бих рискувал да ме намелят отзад. Айде по-полека, че лека полека най-големите смелчаци у тоя форум ПАК ще се окажат.The awkward moment when your sarcasm is so advanced that people actually think you are stupid.
-
Това е супер простотия, честно. И то не визирам "как ги наказваш", а в каква позиция поставяш себе си. Защото този отзад не го знаеш дали ще успее да реагира, нито дали му държат спирачките, нито този след него дали ще успее да реагира с големия ТИР и ако със 120 някой те нацепи отзад, колкото да те лашне лекичко из пътя, да не излезе накрая ти в някоя скала размазан? Белите стават и без да иска човек, камо ли нарочно като го прави. Айде да не съм ОФФ- при аварийно спиране се гледа и в огледалото и при нужда и възможност се пуска спирачкатаvgeorgiev написа:Такива най ги обичам. Като се залепиш и ми пресветнеш, аз натискам спирачката.На Витиня един така ми светка и го намалих до 80 км/ч после го видях как изчезва в огледалото за обратно виждане.Princo написа:12.Пресвяткам,набивам се броня в броня и свиря,когато някой кара бавно в лява лента и ако съвсем не ме отрази,се оглеждам в огледалото и минавам отдясно.Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
Безопасното каране е да предвиждаш какво ще направят останалите участници и да не ги изненадваш ти ,мисля че и по назад някой го каза всичко друго е късмет. Аз може и да имам малко тъй като за 15г ежедневно каране в София и 4 коли не съм участвал в птп(не броя един шемет дето ми счупи предната броня ,когато бях спрял вече) А иначе 3 коли бяха с ръчка а последната е автомат , няма такъв кеф особенно зимата има си зимен режим тръгва от трета и колкото и да риташ газта тръгва плавно, спрямо околната температура освобождава или не от скорост има 560 режима на каране в мозъка на ск. кутия и т.н.
Коментар
-
И аз такива много ги обичам.Особенно на магистрала,вижда че отзаде има кола дето е засилена,ама все пак се минава в лентата и по-най бавния начин се предприема изпреварване.Просто няма как да не почна да цъкам,псувам и свиря ... Изключително забавно е между другото тоя номер със спирачката да го направиш на някое паджеро със стабилен ролбар.От комби хечбек ше станеш ...vgeorgiev написа:Такива най ги обичам. Като се залепиш и ми пресветнеш, аз натискам спирачката.На Витиня един така ми светка и го намалих до 80 км/ч после го видях как изчезва в огледалото за обратно виждане.Princo написа:12.Пресвяткам,набивам се броня в броня и свиря,когато някой кара бавно в лява лента и ако съвсем не ме отрази,се оглеждам в огледалото и минавам отдясно.
И хубу де,аз съм решил да надвиша примерно със 20 ограничението,защото бързам за някъде,карам със 70 ти си със 40 в лява лента,голямо усърдие коства да минеш в дясната лента или просто те хваща яд,че ти цъкат ?! Тва с връщането на газта и паджерото важи и за теб до някаква степен,лежете всички на кълката,че задният винаги е виновен,ама разправията със смачкани ламарини,застраховки или още по-лошо ранени хора,няма да си я спестите ...mnpenchev написа:Ако някой ми се залепи за задницата докто изпреварвам и ми дава зор като ми святка връщам газта. Същевременно в градски условия понякога има чешити който не спазват ограниченията изнервят ми се на бавното каране с 40 км/ч, изпреварват рисковано и след 20 метра се забият в задницата на колата пред мен им цъкам къси-дълги докато им се стопи задната броня.Alfa Romeo 159 SW 2.4 JTDm 200 hp Q-tronic
+ Alfa Romeo 156 1.9 JTD 1++ hp 2003,Inside Facelift.
- Now.
Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTDm 150 - The beautiful devil. - еx. // Stilo 1.9 JTD 1++ hp - еx
Вълкът е по-слаб от лъвът и от мечката, но никога не играе в цирка !!!
Коментар
-
Няма сарказъм, а реализъм.Все тая на коя скорост си. Дали на 1-ва или на 5-та. Ако е заледено и на двете скорости може да се въртят гуми, ако не усещаш какво правиш. Дори на 2-ра е малко по-трудно тръгването на чист лед, защото превъртането на гумите става с още повече въртене. Или трябва да си голям мазохист да държиш полусъединител в продължение на 100 метра, защото просто не може да го отпуснеш, заради пътната обстановка. Но да не навлизаме в детайли. Пак ще кажа, че оборотите на гумите се определят от съединителя и газта, а не от скоростта, на която се намираш.Нямам нищо против твоето мнение, но си държа на моето. Ако искаш зимата да видиш как тръгвам на сняг на 2-ра с въртене на гумите като ненормален. Ама те на, тръгвам на втора, както се съветва и не би трябвало да имам проблем. А иначе си се окопавам като за световно, ако това ми е целта.За това има измислени разни системи за тези, които не знаят какво правят с педала на газта.п.п.Тази зима за шоуто вдигнах 200 км/ч на едно място. Не баш на едно, но все пак си бях с някакви 20-на километра макс. Поне да се израдвам веднъж на новите ми гуми на и без това умрялата зима. Според теб на коя скорост тръгнах? И дали съм превъртял гуми. Риторичен въпрос.Immortal написа:ВО, сарказмът е излишен.Не си ми на километрите.BO написа:За зимата има едно нещо наречено педал на газта. С него се определя въртящия момент на колелата. Ако не може да боравите с него, то все тая, почти, на коя скорост ще карате, че да разчитате на това.
И има едно основно правило при каране. Особено ако някой чака нещо да направи, например на кръстовище. Винаги гледайте шофьора в очите, а не гледайте колата сама по себе си. Това е едно много важно правило, което може да ви спести много неприятности.Също така винаги гледайте поне една кола напред през задното стъкло на колата пред вас. За това мразя да карам зад бус или подобно нещо, защото просто се губи ориентация за положението на пътя. Ама това също е непосилно за голяма част от шофьорите, които я гледат напред, я гледат назад. Особено ако целта ти е да караш на по-висока предавка, за да имаш по-малко въртящ момент на колелата. :DA20DTH
ЖТД ама не баш
1NZ−FXE
; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
А аз карайки със 140 (в ограниченията) дали ще реагирам да мина в дясната лента, където карат със 100 и дали няма да засеча някого или да се забия в някой отпред, само защото пича отзад се е залепил, много бърза и пресветва ?pakumba написа:Това е супер простотия, честно. И то не визирам "как ги наказваш", а в каква позиция поставяш себе си. Защото този отзад не го знаеш дали ще успее да реагира, нито дали му държат спирачките, нито този след него дали ще успее да реагира с големия ТИР и ако със 120 някой те нацепи отзад, колкото да те лашне лекичко из пътя, да не излезе накрая ти в някоя скала размазан? Белите стават и без да иска човек, камо ли нарочно като го прави. Айде да не съм ОФФ- при аварийно спиране се гледа и в огледалото и при нужда и възможност се пуска спирачкатаvgeorgiev написа:Такива най ги обичам. Като се залепиш и ми пресветнеш, аз натискам спирачката.На Витиня един така ми светка и го намалих до 80 км/ч после го видях как изчезва в огледалото за обратно виждане.Princo написа:12.Пресвяткам,набивам се броня в броня и свиря,когато някой кара бавно в лява лента и ако съвсем не ме отрази,се оглеждам в огледалото и минавам отдясно.04/2000 Fiat Brava 1.9 JTD 105+
Коментар
-
Цъкаш къси-дълги на такива като мен с коли на по 15-20 години. На големи и нови коли си кротуваш отзад или минаваш от дясно. Правил съм си опит с Х5 на Околовръстното карах в лява лента с 60. Ами да ти кажа никой не ми свирна или светна. Като си карам на междуградски път с 90-100 и такива мигащи или изнесени на осовата линия се мърдам леко в дясно и ги оставям да си ходят на лумпениадата за която са се запътили.
ФИАТ- Пътят е само формалност
ТОП Анализатор на Фиат Форум България!!!
-----------------------------------------------------
FIAT BRAVA 1,4 12V (LPG) 80---, Powered by nothing (Camshaft - Not replaced)
Коментар
-
И на нови и мощни коли съм цъкал,повечето се местят мирно и кротко в дясно !Kay_ написа:Цъкаш къси-дълги на такива като мен с коли на по 15-20 години. На големи и нови коли си кротуваш отзад или минаваш от дясно. Правил съм си опит с Х5 на Околовръстното карах в лява лента с 60. Ами да ти кажа никой не ми свирна или светна. Като си карам на междуградски път с 90-100 и такива мигащи или изнесени на осовата линия се мърдам леко в дясно и ги оставям да си ходят на лумпениадата за която са се запътили.
Alfa Romeo 159 SW 2.4 JTDm 200 hp Q-tronic
+ Alfa Romeo 156 1.9 JTD 1++ hp 2003,Inside Facelift.
- Now.
Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTDm 150 - The beautiful devil. - еx. // Stilo 1.9 JTD 1++ hp - еx
Вълкът е по-слаб от лъвът и от мечката, но никога не играе в цирка !!!
Коментар
-
Евалата тогава, щом имаш топки да цъкаш наред. Не попадаш в групата по горе споменатиPrinco написа:И на нови и мощни коли съм цъкал,повечето се местят мирно и кротко в дясно !Kay_ написа:Цъкаш къси-дълги на такива като мен с коли на по 15-20 години. На големи и нови коли си кротуваш отзад или минаваш от дясно. Правил съм си опит с Х5 на Околовръстното карах в лява лента с 60. Ами да ти кажа никой не ми свирна или светна. Като си карам на междуградски път с 90-100 и такива мигащи или изнесени на осовата линия се мърдам леко в дясно и ги оставям да си ходят на лумпениадата за която са се запътили.
ФИАТ- Пътят е само формалност
ТОП Анализатор на Фиат Форум България!!!
-----------------------------------------------------
FIAT BRAVA 1,4 12V (LPG) 80---, Powered by nothing (Camshaft - Not replaced)
Коментар
-
Аз просто ти давам тема за фантазия какво може да стане. Ти си знаеш как да карашvgeorgiev написа:А аз карайки със 140 (в ограниченията) дали ще реагирам да мина в дясната лента, където карат със 100 и дали няма да засеча някого или да се забия в някой отпред, само защото пича отзад се е залепил, много бърза и пресветва ?pakumba написа:Това е супер простотия, честно. И то не визирам "как ги наказваш", а в каква позиция поставяш себе си. Защото този отзад не го знаеш дали ще успее да реагира, нито дали му държат спирачките, нито този след него дали ще успее да реагира с големия ТИР и ако със 120 някой те нацепи отзад, колкото да те лашне лекичко из пътя, да не излезе накрая ти в някоя скала размазан? Белите стават и без да иска човек, камо ли нарочно като го прави. Айде да не съм ОФФ- при аварийно спиране се гледа и в огледалото и при нужда и възможност се пуска спирачкатаvgeorgiev написа:Такива най ги обичам. Като се залепиш и ми пресветнеш, аз натискам спирачката.На Витиня един така ми светка и го намалих до 80 км/ч после го видях как изчезва в огледалото за обратно виждане.Princo написа:12.Пресвяткам,набивам се броня в броня и свиря,когато някой кара бавно в лява лента и ако съвсем не ме отрази,се оглеждам в огледалото и минавам отдясно.Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
Ами...в цивилизованите държави това е проява на агресия и може да бъдеш глобен. А при нас е културния начин да напсуваш някого, като ти сам може да си интерпретираш думите на другия. Като винаги пресветването е нещо от вида на " бягай от пътя бе балък", а вече свиренето е тежката артилерия. Ама ти все едно цял живот по аутобани си карала, че не ги знаеш тези неща.ele написа:От кога цъкането на фаровете е техника на каране??
ФИАТ- Пътят е само формалност
ТОП Анализатор на Фиат Форум България!!!
-----------------------------------------------------
FIAT BRAVA 1,4 12V (LPG) 80---, Powered by nothing (Camshaft - Not replaced)
Коментар
-
Мигането с фарове е гадно нещо.Много, много, много рядко съм го правил и аз, когато някой над 1 километър кара по магистралата, когато трябва да кара във възможно най-дясната лента, по закон.При други пътища, този отпред, когато ми пречи, то намирам други ленти, за да го заобиколя.Ето днес например един караше зад рейс, в час пик с 30км/ч. Две ленти в посока. Лявата лента караше със 50-60км/ч а дясната с 30 зад рейса. Изведнъж някакъв льольо (в последствие го разбрах), пуска мигач и иска да мине и той в по-бързата лента и да изпревари рейса. Нормална ситуация, поне за мен.Аз като толерантен водач на МПС намалявам и го пускам, защото другите не пускат по принцип. Той видя, че намалих, изнесе се в моята лента и продължи да си кара с 30км/ч. След 100-на метра започна да ми излиза пяна през устата. Не за друго, ама защото има такива индивиди, които просто не се съобразяват с пътната обстановка.За мен основното правило е да се съобразяваш с пътната обстановка и движението като цяло. При разни такива действия изнервяш участниците в движението и риска от ПТП нараства.Ама понеже кара в закона - при ограничение до 80км/ч в града, то може да си караш в която лента си решиш, то нямаше какво да направя.Та се наложи да чакам удобен момент, да пресеча двойно непрекъсната маркировка и да го изпреваря в насрещното движение. Ето, аз наруших закона в този случай, подтикнат от един такъв индивид. Но не съм му светил или нещо такова. А не е като да не заслужаваше да му изредиш цялата родствена линия, "изказвайки" мнението си чрез фарове, свирки и разни други жестове.Въпроса, че всичко е до усет. Ако не е усетил какво прави, а той със сигурност не е, то и да му светиш, и да му свириш е все тая. Накрая ще влезе в неговия си форум и ще напише как някакъв индивид, с БМВ, подчертавам, прави ебати глупостите и тия шофьори са малоумни. А ходи доказвай, че нямаш сестра след това.A20DTH
ЖТД ама не баш
1NZ−FXE
; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
Тъй, тъй, не всички карат самолети, като теб!Princo написа:И на нови и мощни коли съм цъкал,повечето се местят мирно и кротко в дясно !
П.П. А бе, ти кога взе книжка, че и съвети взе да даваш?
Аз имам поне 500 000 км зад гърба си, с лека кола, с бус, и пак не се пъхам да давам акъл, а ти? Возил ли си цистерна, пълна до половината, в бус?Тогава се научаваш на плавно и нежно боравене с управлението ...
I don't always blow black smoke with my JTD ... but when I do, it's directly into your cooler!
Коментар
-
Humppa
Исках в тази тема да се споделят техники за каране. Надявах се да стане хубава тема. Но като почти всяка тема започнахте да си избивате комплексите и да си мерите... дългите светлини.Що все така изтрещявате бе хора?!Вместо да напишете например има ли смисъл при сваляне на по-долна предавка двойното амбриране при синхронизирани скоростни кутии...
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар