avvasilev написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Техники на шофиране
Collapse
X
-
Alfa Romeo 159 SW 2.4 JTDm 200 hp Q-tronic+ Alfa Romeo 156 1.9 JTD 1++ hp 2003,Inside Facelift.
- Now.
Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTDm 150 - The beautiful devil. - еx. // Stilo 1.9 JTD 1++ hp - еx
Вълкът е по-слаб от лъвът и от мечката, но никога не играе в цирка !!!
-
Humppa написа:Исках в тази тема да се споделят техники за каране. Надявах се да стане хубава тема. Но като почти всяка тема започнахте да си избивате комплексите и да си мерите... дългите светлини.Що все така изтрещявате бе хора?!Вместо да напишете например има ли смисъл при сваляне на по-долна предавка двойното амбриране при синхронизирани скоростни кутии...ФИАТ- Пътят е само формалност
ТОП Анализатор на Фиат Форум България!!!
-----------------------------------------------------
FIAT BRAVA 1,4 12V (LPG) 80---, Powered by nothing (Camshaft - Not replaced)
Коментар
-
Humppa
Не акъл!Опит, шофьорски! За който също важи поговорката "Не питай старило, питай патило".Щото бай Пешо от Горно Уйно може да има и 40 години стаж, и да е минал 300 000 км на жигулката, и 4-та скорост да включва само на магистралатаЕ на него един хлапак с GSXR трудно ще му обясни що е то countersteering, understeering, oversteering, highside.....
Коментар
-
Princo написа:И хубу де,аз съм решил да надвиша примерно със 20 ограничението,защото бързам за някъде,карам със 70 ти си със 40 в лява лента,голямо усърдие коства да минеш в дясната лента или просто те хваща яд,че ти цъкат ?!like a man in silk pyjamas shooting pigeons from a deckchair
Коментар
-
Immortal написа:kiriluz1 написа:...последната е автомат, няма такъв кеф особено зимата има си зимен режим тръгва от трета и колкото и да риташ газта тръгва плавно...Lane Staley написа:Princo написа:И хубу де,аз съм решил да надвиша примерно със 20 ограничението,защото бързам за някъде,карам със 70 ти си със 40 в лява лента,голямо усърдие коства да минеш в дясната лента или просто те хваща яд,че ти цъкат ?!Не е ли по добре да минеш в най дясна лента и там да си спазваш ограничението или всички останали трябва да се съобразяват с теб, че си решиш да караш в най лява лента. А може би просто така си избиваш комплексите и се правиш на голямата работа
Коментар
-
Чаве, като на повечето нместа дясната лента е разбита и хлътнала трябва ли да летя с висока скорост за да карам в лявата. Там, където мога си карам в дясната, но когато пътя е гаден...не искам да си троша колата.ФИАТ- Пътят е само формалност
ТОП Анализатор на Фиат Форум България!!!
-----------------------------------------------------
FIAT BRAVA 1,4 12V (LPG) 80---, Powered by nothing (Camshaft - Not replaced)
Коментар
-
Няма такова нещо всички са длъжни по закон да карат в дясната лента.Единствено,когато е в населено място и се прави ляв завой се престроява в лявата,като това е обозначено със стрелки.Няма как да карате в лявата лента,когато зад вас идва автомобил с по висока скорост.Затова се следи пътя и обстановката и състоянието на пътя възможно по-напред.Ако наистина има голяма дупка или някакво препятствие в дясното платно-карате в лявото,но задължително пускайте ляв мигач за да може засиленият автомобил,който ви приближава да разбере мисълта ви.FIAT BRAVO 1.6
FIAT COUPE 1.8-POWER OF LOVE-EX
LANCIA LYBRA 1.8 SW-NOW
Коментар
-
Kay_ написа:Чаве, като на повечето нместа дясната лента е разбита и хлътнала трябва ли да летя с висока скорост за да карам в лявата. Там, където мога си карам в дясната, но когато пътя е гаден...не искам да си троша колата., та си викам да направим зимъска една среща на форума към моя край, суджука и виното от мен.
, сеира ще е на обща сметка, да видим кой ще се вози на предния капак докато качва байра и кой ще рине с лопата/ това са си техники и чалъми/пп Една моя лоша практика е да стоян а съединител и първа на светофара, и лошото е че изобщо не ми пука са аксиалния лагер.
Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
popara801 написа:Няма такова нещо всички са длъжни по закон да карат в дясната лента.Единствено,когато е в населено място и се прави ляв завой се престроява в лявата,като това е обозначено със стрелки.Няма как да карате в лявата лента,когато зад вас идва автомобил с по висока скорост.Затова се следи пътя и обстановката и състоянието на пътя възможно по-напред.Ако наистина има голяма дупка или някакво препятствие в дясното платно-карате в лявото,но задължително пускайте ляв мигач за да може засиленият автомобил,който ви приближава да разбере мисълта ви.ФИАТ- Пътят е само формалност
ТОП Анализатор на Фиат Форум България!!!
-----------------------------------------------------
FIAT BRAVA 1,4 12V (LPG) 80---, Powered by nothing (Camshaft - Not replaced)
Коментар
-
S_BANKOV написа:Kay_ написа:Чаве, като на повечето нместа дясната лента е разбита и хлътнала трябва ли да летя с висока скорост за да карам в лявата. Там, където мога си карам в дясната, но когато пътя е гаден...не искам да си троша колата., та си викам да направим зимъска една среща на форума към моя край, суджука и виното от мен.
, сеира ще е на обща сметка, да видим кой ще се вози на предния капак докато качва байра и кой ще рине с лопата/ това са си техники и чалъми/пп Една моя лоша практика е да стоян а съединител и първа на светофара, и лошото е че изобщо не ми пука са аксиалния лагер.
И не ти ли се схваща левачката така?
ФИАТ- Пътят е само формалност
ТОП Анализатор на Фиат Форум България!!!
-----------------------------------------------------
FIAT BRAVA 1,4 12V (LPG) 80---, Powered by nothing (Camshaft - Not replaced)
Коментар
-
Не, щото се възползвам от силата на гравитацията която привлича силно, моето стройно краче, което е съразмерна част от грациозното ми 100 килограмово тялоАбе младеж, ти женен ли си и кога успя да я свършиш тая работа, и да смятам ли че и женати е от нашите, дето са винаги първи на светофара
Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
S_BANKOV написа:Не, щото се възползвам от силата на гравитацията която привлича силно, моето стройно краче, което е съразмерна част от грациозното ми 100 килограмово тялоАбе младеж, ти женен ли си и кога успя да я свършиш тая работа, и да смятам ли че и женати е от нашите, дето са винаги първи на светофара
ФИАТ- Пътят е само формалност
ТОП Анализатор на Фиат Форум България!!!
-----------------------------------------------------
FIAT BRAVA 1,4 12V (LPG) 80---, Powered by nothing (Camshaft - Not replaced)
Коментар
-
Това със съединителя и първа го преподават почти навсякъде с уговорката, че така е правилно, но ние не го правим по ред причини. Не виждам нищо нередно - когато взех книжка карах около 60 000 км така една стара трошка, която не си знаеше годините, нито кога последно е сменян съединителят без проблеми. След мен я караха още около 40 000 км преди да я бракуват. Все пак не разбрах - това ли ви са техниките на шофиране - да щракате с фарове, да карате в лявата лента и да се изнервяте???? Иначе са много полезни техники, жалко, че май повече почнахте да мерите... дима от ауспуха, вместо да напишете нещо наистина смислено.Всеки има право да бъде глупав, но някои злоупотребяват с тази привилегия.
Коментар
-
chaveto написа:Нещото такова няма нищо общо с ръчна скоростна кутия и няма как да си помислиш да го имитираш това нещо. Защото в момента карам автомат който няма нищо общо с ръчна кутия, дори и когато го включа на ръчен режим.Точно затова и ония с луксозните автомобили млатат спирачки по завоите, просто като върнеш газта и автомобила не ползва двигателя като спирачка. Може би само CVT кутиите нямат опция "моторна спирачка".Моите техники на шофиране: винаги гледам възможно най-далеч по пътя напред (и назад). Не пропускам нито един знак, като на кръстовищата гледам и формата на знаците на другите пътища.При нощно шофиране никога не се взирам във фаровете на идващата кола, а се съсредоточавам в пътната маркировка или в тревата/храсталаците (при липсваща маркировка), за да не бъда заслепен.Тръгвам 30мин по-рано, за да не ми се налага да бързам и карам със скоростта на околните при натоварен трафик - обикновено до 10км/ч над ограничението.Когато забележа неадекватен шофьор се отдалечавам от него.
Aктуалният парадокс в България - повечето искат да живеят в по-уредена държава, но реват на умряло като им затвориш кранчето на сенчестата и полузаконна или незаконна дейност.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар