Ми той човека е показал, че се интересува. Защо не му обясниш?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Смяна разпръсквачи 1.9 Браво jtd
Collapse
X
-
Ники,вместо да ме поучаваш какво да правя,що не му обясниш ти,нали с това се занимаваш все пакoem написа:Ми той човека е показал, че се интересува. Защо не му обясниш?
На мен това ми е хоби,пък на теб това ти е работата.Аз колко съм изчел само и само да си направя колата както на мен ми харесва.....Всеки свикна всичко на готово да му се дава.Информацията я има,щом се интересуваш,намираш я,разбираш я и действаш,кво толкова.
Хайде да не разводняваме на колегата темата,ако искаш да му бъдеш полезен,а ти до момента с нищо не си му помогнал,обясни му каквото го интересува
Поздрави :P
Коментар
-
Представи си само ако там където я има сега информацията бяха същите хората (да не дават know how) ти как щеше да си направиш колата? А относно мен... аз по форумите спрях да давам инфо защото после се опитват на мен да ми обесняват как стават нещата.
Ако ме пита човека лично мен, бих му дал информацията която търси.
O.E.Motorsport
Коментар
-
Колеги не се карайте
благодаря ви за информацията която ми дадохте.И да наистина в интернет има много информация, но в това е въпроса, че не мога да я разбера а и не съм сигурен, че дори и да съм разбрал, съм разбрал правилно това което е трябвало да разбера
Пък и нали затова е този форум, да си помагаме
Alfa Romeo 147 2004 mJetd
Коментар
-
Колеги, каква мощност може да се достигне от гореспоменатите дюзи (от 1.9 115к.с.), предполагам са 6x0,165 - моите са такива.Също, ако някои има представа дали ще имам проблем с помпата и горе-долу след каква мощност трябва да я подменя с такава от 2.4 JTD.От към въздух се надявам да нямам проблеми, турбото е 1752.Търсената мощност е 180 к.с. - бих се радвал и на повече, но не мисля, че ще е възможно.1.9 JTD
Коментар
-
Напротив, трябва да се спори в най-добрият смисъл на думата, разбира се! Пък ние лаиците по тая тема ще изтискаме нужната ни информация, за да си направим колите по-добри и така, както ни харесват!!!А форума освен за помощ в проектите, според мен е и за демонстрация на това, което сме постигнали. И от там нататък, ако някой успее да ни надскочи ... ми евала!!! Поне според мен.И да не съм съвсем спамунгер ... да питам: МАП сензор ще смените ли при положение, че сте с по-голямо турбо от стандартното или това зависи от самото работно налягане? Пиковото или работното е меродавно в настройките?vensai написа:Колеги не се карайте
... Пък и нали затова е този форум, да си помагамеПежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
http://www.keepfighting.ms
Коментар
-
МАП сензор-според мен задължително се сменя при по-високо налягане, дори 2 или 3 пъти ми беше влязла в авариен режим от пикове при налягането на турбото, без да съм пипал каквото и да е по колата.Налягането не мисля да е повече от 1.8 бар. ,при такова налягане предполагам, че ще имам пикове от 2.2 бар. Чувал съм, че има вариант софтуерно да се излъже мапа, но нямам представа как и за 50 лв заслужава ли си.ПС:Не видях във форума Ланчия Либра с такъв проект след поставянето на кулера и правата генерация ще пусна тема със снимки, надявам се да, че ще е интересна.1.9 JTD
Коментар
-
Здравей колега, не би трябвало да имаш проблем с горивото, ако целта ти са 180 коня. Тия 180 коня би трябвало да ги изкараш с 1.5-1.6 налягане и приличен фронтален кулер. Интересно е също какъв макс въртящ момент планираш да имаш и при какви обороти(съединител-маховик) ?minchev написа:МАП сензор-според мен задължително се сменя при по-високо налягане, дори 2 или 3 пъти ми беше влязла в авариен режим от пикове при налягането на турбото, без да съм пипал каквото и да е по колата.Налягането не мисля да е повече от 1.8 бар. ,при такова налягане предполагам, че ще имам пикове от 2.2 бар. Чувал съм, че има вариант софтуерно да се излъже мапа, но нямам представа как и за 50 лв заслужава ли си.ПС:Не видях във форума Ланчия Либра с такъв проект след поставянето на кулера и правата генерация ще пусна тема със снимки, надявам се да, че ще е интересна.FIAT BRAVO JTD105 - Турбо IHI RHF5 VL18, JTD115 инжектори, генерация на 60мм, къстъм ремап, ХГТ маховик и съединител, маслен радиатор.
Коментар
-
Здравейте.За съединителя-обмислям варианта едномасов маховик с усилен съединител.Ще видя как се държи в ниските с него, ако няма проблеми ще сменя феродото с керамика да видим въобще дали ще имам полусъединител.Иначе, ако не го сменя май трябва да забравя за обороти под 2000
А за кулера точно съм пред поръчка и се чудя между два варианта на една марка.Мисля да е по-големия, макар да имам упасение, че ще стане малко лагава.Ще се опитам да кача снимки.
1.9 JTD
Коментар
-
Само да кажа за съединителя. Имам наблюдения над браво с маховик и съединител от ХГТ (на колегата cveiba), като съединителя е най-обикновено Валео и в момента държи 80мм3 при 2100 оборота, 88мм3 при 3200, 90мм3 при 3700 и 88мм3 при 4000.Не се ангажирам да кажа колко НМ са това, но мисля е повече от достатъчно за браво.Колега БО, може би е заради морския въздухminchev написа:Здравеите.За съединителя-обмислям варианта едномасов маховик с усилен съединител.Ще видя как се държи в ниските с него, ако няма проблеми ще сменя феродото с керамика да видим въобще дали ще имам полусъединител.Иначе, ако не го сменя май трябва да забравя за обороти под 2000
А за кулера точно съм пред поръчка и се чудя между два варианта на една марка.Мисля да е по-големия, макар да имам упасение, че ще стане малко лагава.Ще се опитам да кача снимки. 
FIAT BRAVO JTD105 - Турбо IHI RHF5 VL18, JTD115 инжектори, генерация на 60мм, къстъм ремап, ХГТ маховик и съединител, маслен радиатор.
Коментар
-
Това на колко бара на помпата?Защото ако си мислиш, че може да изкараш 90мм3 на 4000 оборота под 2000 бара много се лъжеш. Освен ако не прави една димна завеса и през това време температурата на газовете да се покачва до небесата.mitaka_neikov написа:...Само да кажа за съединителя. Имам наблюдения над браво с маховик и съединител от ХГТ (на колегата cveiba), като съединителя е най-обикновено Валео и в момента държи 80мм3 при 2100 оборота, 88мм3 при 3200, 90мм3 при 3700 и 88мм3 при 4000.Не се ангажирам да кажа колко НМ са това, но мисля е повече от достатъчно за браво.Колега БО, може би е заради морския въздух
Много ще ми е интересно да видя буталата на такъв 105кс двигател с оригиналната карантия, показващ около 90мм3 гориво на 4000 оборота след едни 50км пробег на тия показатели. :D
A20DTH
ЖТД ама не баш
1NZ−FXE
; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар