mitaka_neikov написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Смяна разпръсквачи 1.9 Браво jtd
Collapse
X
-
Колко дебит прави 1.9жтд на 1.8 налягане, за да твърдиш това нещо?Проверил ли си го къде попада на картата, че да твърдиш това?Този сетъп попада точно в границите под сърджа на картата.По-удачен вариант е да се сложи нещо от рода на 2259, защото попадаш по средата на картите през повечето налягане, ама явно тука не се е мислило да направиш нещо добро, а се е реагирало спрямо пазара каквото предлага.
A20DTH
ЖТД ама не баш
1NZ−FXE
; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
-
Радвам се че си промени малко поста. Наистина не ми се спори повече.Като цяло разни хора, разни идеали. Едини хора ще са съгласни да карат на по- ниско налягане с малко пушек през аспуха и да запазят повече турбото,а други да го надуят още малко за да непуши колата въобще.Немога да не се съглася, че има много по подходящи турбини за тоси сетъп, но все пак сме в БГ и не всеки иска да даде купища пари по колата си. Ако излезе нещо подходящо на добра цена се взима.За въпростното турбо мнението ми е(не се съобразявайте с него), че то по чипнатите алфи сдава багажа(и не само чипнати, но то като си караш колата с нацепени маркучи и запекла геометрия няма как, въпрос на късмет е), а сложено на 1.9 мотор и да се кара на 1.8 цъфти и вързва направо от кефBO написа:Колко дебит прави 1.9жтд на 1.8 налягане, за да твърдиш това нещо?Проверил ли си го къде попада на картата, че да твърдиш това?Този сетъп попада точно в границите под сърджа на картата.По-удачен вариант е да се сложи нещо от рода на 2259, защото попадаш по средата на картите през повечето налягане, ама явно тука не се е мислило да направиш нещо добро, а се е реагирало спрямо пазара каквото предлага.mitaka_neikov написа:п.с. А за колегата, мисля че най-големия му проблем с турбината е, че е била на 1.8 бара! Ако разбира се прозореца на инжектиране му е в граници.
FIAT BRAVO JTD105 - Турбо IHI RHF5 VL18, JTD115 инжектори, генерация на 60мм, къстъм ремап, ХГТ маховик и съединител, маслен радиатор.
Коментар
-
С тази разлика, че тази турбина се слага ама на 2.4 двигателите, където ти трябва изместване още на дясно по картите и тогава няма как да стоиш на 1.8 бара налягане. Но при положение, че намаляваш дебита на въздуха през нея за сметка на налягане...За това са и картите. Като мислиш какво ще правиш, преглеждаш ги и гледаш дали може да подкараш колата с даден модел турбина или не можеш.За това и казах - ако не погледнеш, че даден сетъп попада в границите на картата на дадена турбина и да кажеш, че не е добре, това е несериозно.Ама какво ли разбирам и аз. И без това рядко чета този форум, че не разбирам много от гениалните творения. :D Хайде със здраве.mitaka_neikov написа:Радвам се че си промени малко поста. Наистина не ми се спори повече.Като цяло разни хора, разни идеали. Едини хора ще са съгласни да карат на по- ниско налягане с малко пушек през аспуха и да запазят повече турбото,а други да го надуят още малко за да непуши колата въобще.Немога да не се съглася, че има много по подходящи турбини за тоси сетъп, но все пак сме в БГ и не всеки иска да даде купища пари по колата си. Ако излезе нещо подходящо на добра цена се взима.За въпростното турбо мнението ми е(не се съобразявайте с него), че то по чипнатите алфи сдава багажа(и не само чипнати, но то като си караш колата с нацепени маркучи и запекла геометрия няма как, въпрос на късмет е), а сложено на 1.9 мотор и да се кара на 1.8 цъфти и вързва направо от кефBO написа:Колко дебит прави 1.9жтд на 1.8 налягане, за да твърдиш това нещо?Проверил ли си го къде попада на картата, че да твърдиш това?Този сетъп попада точно в границите под сърджа на картата.По-удачен вариант е да се сложи нещо от рода на 2259, защото попадаш по средата на картите през повечето налягане, ама явно тука не се е мислило да направиш нещо добро, а се е реагирало спрямо пазара каквото предлага.mitaka_neikov написа:п.с. А за колегата, мисля че най-големия му проблем с турбината е, че е била на 1.8 бара! Ако разбира се прозореца на инжектиране му е в граници.
A20DTH
ЖТД ама не баш
1NZ−FXE
; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
И наздравеBO написа:С тази разлика, че тази турбина се слага ама на 2.4 двигателите, където ти трябва изместване още на дясно по картите и тогава няма как да стоиш на 1.8 бара налягане. Но при положение, че намаляваш дебита на въздуха през нея за сметка на налягане...За това са и картите. Като мислиш какво ще правиш, преглеждаш ги и гледаш дали може да подкараш колата с даден модел турбина или не можеш.За това и казах - ако не погледнеш, че даден сетъп попада в границите на картата на дадена турбина и да кажеш, че не е добре, това е несериозно.Ама какво ли разбирам и аз. И без това рядко чета този форум, че не разбирам много от гениалните творения. :D Хайде със здраве.
FIAT BRAVO JTD105 - Турбо IHI RHF5 VL18, JTD115 инжектори, генерация на 60мм, къстъм ремап, ХГТ маховик и съединител, маслен радиатор.
Коментар
-
стига сте филосоствали за дюзи и дебити а отворете тая тема и я прочетете малкоhttp://clubalfaromeo.com/forum/showt...=51439алфа 115 коня има дюзи за 220+ коня, тва да не е помпа дюза само дюзи да сменятеколегата Автор на темата нека прочете на човека от алфа форума и ще разбере как да си тунингова мотора, защото е обяснено всичко кое, как, защо. JTD-то e еднакво, на браво,брава,пунто,алфи, малфи и т.н.т дели ги една турбина , дюзи и кулер, и тва , че алфата мисля, че управлява геометрия от компа но и тва май може да стане чрез човек занимаващ се с турбини.може да искара 150 коня на 1.2 бар, може да искара и на 2.0 бар , зависи от охлюва, но за JTD тва е турботоhttp://www.youtube.com/watch?v=NpGEGByQvoIот 2000оборота тръгва сериозно
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар