ФЕРАРИСТ написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Пълна промяна за едно Фиат Купе 20V Turbo
Collapse
X
-
Бе така е, ама нали ни мързи да дупчим и да се правим на работни и си ползваме оригиналната дупка.........ся ще видя докъде може да се разпъне назад, и я удрям в най задно положение, хем на сегашното място ще сложа едно ЕГТ, че ми се мота един из гаража от край време.......Alfa 156 2.0 TS
Alfa 156 20VTurbo
Fiat Coupe 2.0 20VTurbo
Locost TF1 3.0V6
Коментар
-
Дано да не е отишла зянФЕРАРИСТ написа:Бе така е, ама нали ни мързи да дупчим и да се правим на работни и си ползваме оригиналната дупка.........ся ще видя докъде може да се разпъне назад, и я удрям в най задно положение, хем на сегашното място ще сложа едно ЕГТ, че ми се мота един из гаража от край време.......
и сутрин винаги изчаквай подгрева на сондата да я изуши,
uno turbo 1.3 i.e' 86
renault 19 1.8 16v
uaz 469 4.0 turbo
renault espace 99' 2.2dt + автоплатформа
trabant 601 69'
Коментар
-
Казваш че си струва да се позанимавам с портването на главатаФЕРАРИСТ написа:.... установих че портването си е струвало блъскането, повече от доволен съм от вървежа......
Сега остава да си купя машинка и аксесоари към нея и да започвам :D За "финал" ти остана монтирането на един червен старт бутон
Коментар
-
Имам два такива бутона, но някак си не ми харесва мястото където стандартно се монтират до ключа, и сега гледам къде мога да го бодна......може би някъде на конзолата на ръчната - хем няма да се протягам много много - зех да остарявам и трябва да пестя силици......Само машинка си земи, аз ще ти дам 2 карбидни борчета не е проблем - че са 60 лв парчето все пак.....Портването си заслужава, сега торка е доста повече, вятъра идва доста по рано, макар че затова пръст със сигурност има и факта че от първи цилиндър майсторчето с генерацията е скъсало шпилка, било е хванато само на една и е духало яко от там......Довечера ще редя чистачки, ще слагам конзолката за интериорния филтър, и ще меря колко назад мога да забия ламбда сензора......kaci написа:Казваш че си струва да се позанимавам с портването на главатаФЕРАРИСТ написа:.... установих че портването си е струвало блъскането, повече от доволен съм от вървежа......
Сега остава да си купя машинка и аксесоари към нея и да започвам :D За "финал" ти остана монтирането на един червен старт бутон
Alfa 156 2.0 TS
Alfa 156 20VTurbo
Fiat Coupe 2.0 20VTurbo
Locost TF1 3.0V6
Коментар
-
като не ви стига пауара , вдигнете буста с 0.1 и готовоkaci написа:Казваш че си струва да се позанимавам с портването на главатаФЕРАРИСТ написа:.... установих че портването си е струвало блъскането, повече от доволен съм от вървежа......
Сега остава да си купя машинка и аксесоари към нея и да започвам :D За "финал" ти остана монтирането на един червен старт бутон 
Power Under Pressure
Коментар
-
Вече имаме бутон за запалване на двигателя, реших да не махам опцията с ключа, че не се знае, знае ли се.......поразръчках го малко хем да видя след като изместих ламбдата назад по генерацията дали ще има същото забиване, оказва се засега че всичко си е ок, сензора не е явно повреден.......Тествах е как записва камерката, много съм доволен, макар че втория път когато излязох по същия път и натиснах както трябва колата, съм забравил да я стартирам, и затва само по "лежерното" видео пускам........утре ще монтирам камерата около ауспуха да видя звук дали ще излезе добре......http://youtu.be/ShNM7WYSRvUAlfa 156 2.0 TS
Alfa 156 20VTurbo
Fiat Coupe 2.0 20VTurbo
Locost TF1 3.0V6
Коментар
-
Вече имаме стартер бутон, монтиран паралелно към стандартното запалване, работи перфектно.......Направиха ми и така наречения "shift light" за скромната сума от 30 лв тук на местна почва, с две светлини, регулируеми 2 потенциометъра, мисля единия да е на 4500, червеното да светва на 6к обм.......Направих и съвместна стойка за буст контролера и индикатора за темп на изгорелите газове на мястото на лявата шоферска духалка.......Пикчърс скоро......Alfa 156 2.0 TS
Alfa 156 20VTurbo
Fiat Coupe 2.0 20VTurbo
Locost TF1 3.0V6
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар