аа ванката
е той е с нова турбина
ще го пробвам като дойде в софия
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Coupe 16v Turbo
Collapse
X
-
На Ганкиното ли?!?! Извинявай ма не се сдържахWhitePower написа:аа ванката
е той е с нова турбина
ще го пробвам като дойде в софия
На автора на темата - ПОЗДРАВЛЕНИЯ! Кефи колата - звук, светлина, бързина.......Радвам се, че се запознахме, успехи и занапред :D
ТУНИНГА СТРУВА ПАРА! ДРУГОТО Е ..... МУНИНГ
Коментар
-
Е Ванката на Феста на 1.5 ли караше? Аз като си говорих с него каза ,че е на 1.1, 1.2П.С. Мерси за куката. Пусни ми на лично адрес и в офис или до врата ти е по-удобно.x_X_x написа:Ами една алфа 156 20V Turbo .Колата на момчето си беше по-силна малко, каза , че на 1,1 бар е била 306 коня а сега я кара на 1,5
Първи се сещаш кой беше :DAlfa Romeo 33 QV 92' - Ex
Fiat Coupe 2.0 20V TURBO Kinugawa TD06SL2 20g Turbo; Madness motorsport ECU Upgrade; OMP Lowering Springs Kit -30mm;HDI EBC;17" Fittipaldi Avon; 390HP & 426NM
Коментар
-
Хибрид между ТБ0367 и Т04БДемек, топла част от купе и студена на т04б с перка на 57 трим (което ще рече някаде 50/70 колело) не съм много сигорен. До няколко месеца и аз ще правя същия хибрид.ФЕРАРИСТ написа:Каква?WhitePower написа:аа ванката
е той е с нова турбина
Alfa Romeo 33 QV 92' - Ex
Fiat Coupe 2.0 20V TURBO Kinugawa TD06SL2 20g Turbo; Madness motorsport ECU Upgrade; OMP Lowering Springs Kit -30mm;HDI EBC;17" Fittipaldi Avon; 390HP & 426NM
Коментар
-
DJ_STIVAN - Първо ми каза Ванката, че колата му е 306 коня и е на 1,1. После обаче тоя дету му я прави май , каза, "е да, ама тогава беше на 1,1 а сега е на 1,5" и той си попризна
"е да, сигурно е към 340 коня "
така че, няма точна информация, а колкото до турбото му е такова, каквото казваш
2000 20v turbo - Благодаря ти колега! Принципно не се гордея и със звука и със бързината на колата, но като цяло съм доволен от нея на тоя етап. Ще се радвам да се срещнем на следващото мероприятие
Joro - АМи да, подобрих го доста.. Първо спаднах гумите с половин атмосфера по съвет на ИЦИ, после започнах и да ги паля преди старта, и трето и доста важно - времето си захладня доста към края
Коментар
-
Дори не пресърцват на 2-ра . Само на първа ги пали и то ако тръгна от място...
Изглежда истината е посредата- 1. колата е по-слаба от типото, и има повече сцепление него , защото пък не е чак толкова слаба... все пак коли по 150-200 коня си палят подметките и на 2-а . И аз съм се чудел как не пали гумите, дори и стрийт гуми не върти много...п.с. скоро предстои засилване 
Коментар
-
Здрасти, и моето купе не превърта гуми, а си ускорява равномерно, докато типото ми почваше да върти на 2-ра и 3-та в бууст. Явно Купето е по-тежко отпред, а и вози различно от типото, та си мисля че се натрупват няколко фактора и затова не превърта гуми. Интересно е и че типото ми работеше на 0,8 бара при пълно налягане и на 0,6 постоянно и буксуваше, докато купето работи със заводски чип на 1,0 бара и на 0,9 постоянно и не превърта гуми. В интерес на истината Купето започна да ми върти гумите на 3-та с новия чип на 1,6 бара.
Коментар
-
Както те чух да казваш на Италфеста "колата и липсва още нещо и съвсем скоро ще се открие" ... не се отказвай от нея и си пази ключовете повече, да не се откаже тя от теб :DAlfa Romeo 147 JTD and Alfa Romeo GT JTDm - now
Fiat Coupe 2.0 16V LE style - air intake; kappa turbo inlet manifold; 63mm exhaust system; headport;lightweight flywheel; chip - 1++hp - EX
Fiat Tipo 1991 - ex
Fiat Uno Fire - ex ex
Коментар
Реклама
Collapse




Коментар