Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Coupe 16v Turbo

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    x_X_x написа:
    ще се види. Така или иначе ще е хибрид, така че може и в БГ да се сглабя и балансира. Ще се чуе, има време доста до тоя момент.А ти на каква база го казваш това ? От опит, от слухове , или от прочетено ?
    това на линковете нито едно не е Митсубиши , а на някакви търд парти фирмички като канигуа и други но нейм фирмииграл съм го номера с китайте преди 5-6 години , пари на вятъра са само
    Power Under Pressure

    Коментар


      x_X_x написа:
      1912 написа:
      то така ама на Пламен си продаде якия колектор с Т3 фланец да си вземе октопод с твин скрол
      Да, така е !!! И сега заради тоя колектор да го ползвам искам да запазя и турбото, оттам пък нови огранияения и накрая ще се наскачам яко.... Ще взема накрая да се откажа от всичко , преди да е станало късно.... Искам конкретно мнение: Може ли някой в БГ да ми направи НАДЕЖДНО, с качествени части хибрид на моето турбо със 20Г компресор и тд06 турбина ? И това в рамките на 1000лв макс ... Какво мислите ? за да не се налага да взимам китайски сглобки, които уж са "перфпрмънс" втулки и са балансирани :D
      може въпроса е за колко време ще е читава сглобата преди да се разпилее или пропуши правената в БГ турбина
      Power Under Pressure

      Коментар


        аз квото гледам в Бг.. сичко е пълен леш а с тия китайки ,,,сички които познавам с китайки карат доста малко ,.,..аз да ти предложа нещо ся ми дойде на главатазащо не пуснеш в продажба колектора заедно с турбината и като ги продадеш с тия парички да ти направят плетеняк с т3 и от там една 2876ца ;0 според мен ще е перфекшън
        alfa 164 2.0ts .fiat tipo 2.0Т 16v

        Коментар


          и аз съм на същото мение , нов колектор с нова турбина
          Power Under Pressure

          Коментар


            ици силата скоято газовете въздействат на актуатора не зависи само от налягането :D

            Коментар


              hf hpe написа:
              ици силата скоято газовете въздействат на актуатора не зависи само от налягането :D
              обясни ми , че не знам Сега сериозно, винаги едно мицу турбо туинскрол прави повече бекпрешър от аналога му по коне с Т3 корпус.То това си личи и по начина на вървене, по звука, по дино-графиката, просто имам лични наблюдения на 7 такива проекта, 5 изцяло мое изпълнение, с мицу ево турбота, като една от колите беше първо с мицу турбо, после мина на ГТ2871Р с Т25 А/Р .64 и факт е, че колата тръгва по същият начин и с двете турбота, просто Т25 фланеца с малкия .64 А/Р и съчмените лагери постигат подобно развъртане като на мицу турбо, обаче плюса е в съчмените лагери от към безпроблемна експлоатация.
              sigpic
              Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign
              475HP 11,5/1,9/191
              YouTube

              Коментар


                ти май токи що сравни фтулковица с бол беаринг ми се струва
                Power Under Pressure

                Коментар


                  WhitePower написа:
                  ти май токи що сравни фтулковица с бол беаринг ми се струва
                  Улавям някаква нотка на заяждане в част от постовете ти...
                  Турбо..... Фиат Турбо.....


                  http://img146.imageshack.us/img146/3713/podpisfiat.jpg

                  Коментар


                    WhitePower написа:
                    ти май токи що сравни фтулковица с бол беаринг ми се струва
                    просто обяснявам как със съчмено турбо дето вади повече коне нагоре в оборотите се получава подобно ранно тръгване като с туинскрол втулково.Естествено съчменото е доста по-скъпо, това му е минуса при сравнението.
                    sigpic
                    Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign
                    475HP 11,5/1,9/191
                    YouTube

                    Коментар


                      1912 написа:
                      аз квото гледам в Бг.. сичко е пълен леш а с тия китайки ,,,сички които познавам с китайки карат доста малко ,.,..аз да ти предложа нещо ся ми дойде на главатазащо не пуснеш в продажба колектора заедно с турбината и като ги продадеш с тия парички да ти направят плетеняк с т3 и от там една 2876ца ;0 според мен ще е перфекшън
                      Пък аз познавам хора дето с китайки карат вече по 20-30 000 км. и турбината не е мръднала още, кат си помисля, че си купих чисто нова китайка т3/т4 за 400 лв., като си помисля и че неин аналог примерно Гарет, Прецижън и т.н. цените им са х5, май по-добре да си смелиш 5 нови китайки.....Иначе с правени в БГ турбини май мноо хора се наиграха включително и аз преди време с Мареата! Цената на ребилдната турбина тук е 7-800 лв. т.е два пъти цената на чисто ново китайче! Пък и това, за което се полват тез автомобили крие сериозна вероятност, да бъдат изкихани някой елементи от бутало-биелната група през ауспуха, ама преди да се стигне до там се минава през топлата перка на турбаланата иии...., ако турбаланата е за 2-3000 лв. некак си по-боли от ако е китайче за 400 лв. Мисълта ми е, че като се преценят нещата и откъм бюджет /особено, ако не е неограничен/ китайските турбини не са никак лош вариант.Неща да ангажирам тикого с мнението си - просто поразмишлявах на глас ...... на пръст по- точно май
                      ТУНИНГА СТРУВА ПАРА! ДРУГОТО Е ..... МУНИНГ

                      Коментар


                        Дай някоя снимчица на тва китайче да го видим
                        '93 Tipo 1.8 16V 138hp++?
                        '97 Coupe 16VT 262WHP+

                        Коментар


                          2000 20v turbo написа:
                          Пък аз познавам хора дето с китайки карат вече по 20-30 000 км. и турбината не е мръднала още, кат си помисля, че си купих чисто нова китайка т3/т4 за 400 лв., като си помисля и че неин аналог примерно Гарет, Прецижън и т.н. цените им са х5, май по-добре да си смелиш 5 нови китайки.....Иначе с правени в БГ турбини май мноо хора се наиграха включително и аз преди време с Мареата! Цената на ребилдната турбина тук е 7-800 лв. т.е два пъти цената на чисто ново китайче! Пък и това, за което се полват тез автомобили крие сериозна вероятност, да бъдат изкихани някой елементи от бутало-биелната група през ауспуха, ама преди да се стигне до там се минава през топлата перка на турбаланата иии...., ако турбаланата е за 2-3000 лв. некак си по-боли от ако е китайче за 400 лв. Мисълта ми е, че като се преценят нещата и откъм бюджет /особено, ако не е неограничен/ китайските турбини не са никак лош вариант.Неща да ангажирам тикого с мнението си - просто поразмишлявах на глас ...... на пръст по- точно май
                          Именно на това мнение съм и аз! Няма по-крива ситуация, от това да съсипеш турбо за няколко хиляди.. НАПРИМЕР при мен ситуацията - от кофти експлоатация и масло можеби, се появиха стружки от лагерите в картера :D Като свалих и турборо - о чудо, и то си е тръгнало, само 3-4 хил км след като го сложих, аксиален и радиален луфт извън нормата.... Ако бях дал няколко хилядарки за него щях да умра от яд..Колкото до тия турбини дето ги цитирах по-горе : Не са никак от евтините китайски турбини... Поизчетох доста във субару и Ево форумите, и заключението е , че са турбини с детайли , произведени в Япония и сглобени в Тайван.. И най-важното - хората си ги карат и са доволни Все пак само ядрото , което искам е 500$ , докато цяло китайско турбо както казваш е 180-250$с 2 думи - ще ги пробвам, струва си според мен, пък каквото сабя покаже!
                          Турбо..... Фиат Турбо.....


                          http://img146.imageshack.us/img146/3713/podpisfiat.jpg

                          Коментар


                            Моето мнение е че много рано започнаха да се правят компромиси!Дори да ми е подарък, никога няма да сложа Китайка (или турбина от Японски части сглобена...някъде си :D )на колата си, най малкото защото съм видял много дефектирали такива (копия на GT и T серията).Всеки сам си решава и си мисли че ще успее да опъне Дявола във въздуха, но накрая се оказва че е импотентен!За да не мъчиш себе си и хората които ще правят колата, най добре седни, определи си бюджет и ако сумата не отговаря за това което ти е нужно - по добре си карай засега така колата и след време направи тунинга както и с каквото трябва.

                            Коментар


                              Както колегата каза и аз съм на същото мнение , или го прави както пише по книгите или не се захващай щото филма няма да има край а и кола няма да имаш за каране
                              Power Under Pressure

                              Коментар


                                kaci написа:
                                Моето мнение е че много рано започнаха да се правят компромиси!Дори да ми е подарък, никога няма да сложа Китайка (или турбина от Японски части сглобена...някъде си :D )на колата си, най малкото защото съм видял много дефектирали такива (копия на GT и T серията).Всеки сам си решава и си мисли че ще успее да опъне Дявола във въздуха, но накрая се оказва че е импотентен!За да не мъчиш себе си и хората които ще правят колата, най добре седни, определи си бюджет и ако сумата не отговаря за това което ти е нужно - по добре си карай засега така колата и след време направи тунинга както и с каквото трябва.
                                Аз също се присъединявам към това мнение на колегата,щом нямаш достатъчно средства по-добре не се захващай ,отколкото да хвърлиш едни пари които след кратко време ще отидат на вятъра и ще съжаляваш
                                Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно

                                Коментар

                                Working...
                                X