Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Coupe 16v Turbo

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Не съм .. Иначе, че са наизуст и на база наблюдения и четене - това е ясно Тя и затова темата е в тая насока - приемам съвети, критики и предложения Дето се вика прохождам в турбо аферите , и засега мнението ми е базирано на чул/прочел/видял , но не и на пробвал , счупил и т.н. :DП.С. сега се сещам , едно време по същия начин "прохождах" в КАРАУДИО-то... След 3-4-5 години, като отворех назад да прочета какви глупости съм писал в началото и се пуквах от смях :D После ми мина тая мания , и сега навлизам в новата... Та след 1-2 години със сигурност ще се смея , като прочета какво съм изписал в тая тема да речем :D
    Турбо..... Фиат Турбо.....


    http://img146.imageshack.us/img146/3713/podpisfiat.jpg

    Коментар


      дай да изясним каква е идеята на колата силна кола на предно за:1.драг - 402 метра за 1 миля 2. за писта с достаъчна стабилност и мощност3. за нормално каране без много лаг???4.или не е много ясно
      Power Under Pressure

      Коментар


        Идеята е да стане кола за изкарване от време на време за адреналин и удоволствие. Няма да готвя кола за 402м , нито пък за писта. Ей така за фън в свободното врреме... " Въпреки това мисля, че ще е нормално подобна кола да си слезе в ниските 13-ки , въпреки , че не е драгаджийка Така, че нещо смесено между точки 1 и 3 Както и досега... гонка на никой не отказвам, но не се изживявам като бърз и не влизам във филми с драга Просто си карам за кеф от време на време и тва е.
        Турбо..... Фиат Турбо.....


        http://img146.imageshack.us/img146/3713/podpisfiat.jpg

        Коментар


          hf hpe написа:
          добре де ти мерил ли си бек прешъра?защото разсъжденията ти са малко на изуст
          аз не съм мерил бекпрешър на мицу туин скрол турбо, но имам заигравка с управлението на гейта му, и то на версия за 550+ коня на CBRD BBK Full B, което е с много по-голяма турбина в 10.5 корпусАми при положение, че актуатора му преработен с яка пружина открехва на 2 бара при надуване с помпа, при ръчен бууст контрол с кранче трябва да се блийдва изцяло въздуха от Т щуцера преди актуатора, за да може да се постигнат 1.8 бара надув.Примерно тая постановка при Т3 турбо се случва с актуатор дето открехва при скромните 0.8 бара Това като цяло говори за страшно много бекпрешър, който така напъва клапата на гейтовете, че трябва съвсем лекичко налягане в актуатора за да отвори С две думи, много бекпрешър, доста повечко от при нормален Т3 корпус
          sigpic
          Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign
          475HP 11,5/1,9/191
          YouTube

          Коментар


            ici написа:
            hf hpe написа:
            добре де ти мерил ли си бек прешъра?защото разсъжденията ти са малко на изуст
            аз не съм мерил бекпрешър на мицу туин скрол турбо, но имам заигравка с управлението на гейта му, и то на версия за 550+ коня на CBRD BBK Full B, което е с много по-голяма турбина в 10.5 корпус
            тука мисля че темата беше 400HP , а турбината която коментираш средно вади 450 коня средно от 2.3 Ево , сега че са я изнасилили с о=е 100 коня е нормално да има бекпрежър , с овеличаване на буска бек... се качва с 2 думи 10.5 т то е средно за 350 коня , ако иска повече , друка компресорна част за още 50 коня , ако иска още 100 друга турбина
            Power Under Pressure

            Коментар


              бе то си е има точната турбина за него въпроса е дали му са дават толква пари..става въпрос за гт3076 твин скролhttp://performance-bg.org/forum/view...php?f=3&t=5301
              alfa 164 2.0ts .fiat tipo 2.0Т 16v

              Коментар


                1912 написа:
                бе то си е има точната турбина за него въпроса е дали му са дават толква пари..става въпрос за гт3076 твин скролhttp://performance-bg.org/forum/view...php?f=3&t=5301
                тази ще му е лагава но пак за драг ще е ...... цепи мрака
                Power Under Pressure

                Коментар


                  доста е далеч от бюджета , който съм предвидил за турбо , за съжаление Иначе съм сигурен , че ще е сериозно с тая турбина...На мен желанието ми е да се вместя в рамките на 1000лв за турбо, като в главата ми се върти това : http://www.ebay.com/itm/Arashi-Turbo...5e7fd528Или даже това + попрестъргване на студена и топла част за по-големите перки : http://www.ebay.com/itm/Turbo-Cartri...item43aa492176
                  Турбо..... Фиат Турбо.....


                  http://img146.imageshack.us/img146/3713/podpisfiat.jpg

                  Коментар


                    http://www.ebay.com/itm/Turbine-Hous...2a152d3fd3На това също съм хвърлил ОКО
                    Турбо..... Фиат Турбо.....


                    http://img146.imageshack.us/img146/3713/podpisfiat.jpg

                    Коментар


                      гледам че от менте по- голямо менте си си харесал
                      Power Under Pressure

                      Коментар


                        ще се види. Така или иначе ще е хибрид, така че може и в БГ да се сглабя и балансира. Ще се чуе, има време доста до тоя момент.А ти на каква база го казваш това ? От опит, от слухове , или от прочетено ?
                        Турбо..... Фиат Турбо.....


                        http://img146.imageshack.us/img146/3713/podpisfiat.jpg

                        Коментар


                          WhitePower написа:
                          ici написа:
                          hf hpe написа:
                          добре де ти мерил ли си бек прешъра?защото разсъжденията ти са малко на изуст
                          аз не съм мерил бекпрешър на мицу туин скрол турбо, но имам заигравка с управлението на гейта му, и то на версия за 550+ коня на CBRD BBK Full B, което е с много по-голяма турбина в 10.5 корпус
                          тука мисля че темата беше 400HP , а турбината която коментираш средно вади 450 коня средно от 2.3 Ево , сега че са я изнасилили с о=е 100 коня е нормално да има бекпрежър , с овеличаване на буска бек... се качва с 2 думи 10.5 т то е средно за 350 коня , ако иска повече , друка компресорна част за още 50 коня , ако иска още 100 друга турбина
                          еее, ти сега почна да ми обясняваш кое колко вади , аз ти казвам че тук реална кола има такава http://www.youtube.com/watch?v=rrL80Z6Jp4Y, а и пропускаш буквичката Б накрая, модела без Б накрая вади 400 коня на гуми на 4х4, с такова беше преди, а това с Б-то (Big)сега може да извади 450 на гуми
                          1912 написа:
                          бе то си е има точната турбина за него въпроса е дали му са дават толква пари..става въпрос за гт3076 твин скролhttp://performance-bg.org/forum/view...php?f=3&t=5301
                          това турбо е малко кофти измислица на АТП, понеже мицу турботата се въртят наопъки на другите и за да могат да го сложат на мицу колектор, са направили 90 градуса тесен завой след фланеца да обърнат посоката на газовете, това е още бекпрешър.Истината си е ГТ3071Р с обичайния Т3 фланец на А/Р .63 за 400+ коня или турбо от тоя тип, от 3500 поема на около бар и преди 4000 вече отлиташ яко та до 7000
                          sigpic
                          Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign
                          475HP 11,5/1,9/191
                          YouTube

                          Коментар


                            то така ама на Пламен си продаде якия колектор с Т3 фланец да си вземе октопод с твин скрол
                            alfa 164 2.0ts .fiat tipo 2.0Т 16v

                            Коментар


                              1912 написа:
                              то така ама на Пламен си продаде якия колектор с Т3 фланец да си вземе октопод с твин скрол
                              а и другият проблем е в сегашният колектор на Пламен, няма да утрае много от черно желязо, тук хора дето имаха навремето, изкараха половин година даване на газ и като поизгори става на паяжина.
                              sigpic
                              Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign
                              475HP 11,5/1,9/191
                              YouTube

                              Коментар


                                1912 написа:
                                то така ама на Пламен си продаде якия колектор с Т3 фланец да си вземе октопод с твин скрол
                                Да, така е !!! И сега заради тоя колектор да го ползвам искам да запазя и турбото, оттам пък нови огранияения и накрая ще се наскачам яко.... Ще взема накрая да се откажа от всичко , преди да е станало късно.... Искам конкретно мнение: Може ли някой в БГ да ми направи НАДЕЖДНО, с качествени части хибрид на моето турбо със 20Г компресор и тд06 турбина ? И това в рамките на 1000лв макс ... Какво мислите ? за да не се налага да взимам китайски сглобки, които уж са "перфпрмънс" втулки и са балансирани :D
                                Турбо..... Фиат Турбо.....


                                http://img146.imageshack.us/img146/3713/podpisfiat.jpg

                                Коментар

                                Working...
                                X