и аз съм на същото мнение като колегите ... няма смисъл да се рискува ето ти и една проста сметка колектор 600 лева Т3 турбина 1800 лв 2871р или някой лев повече 2876р грубо 2500 лева ако може да вземеш от турбината и колектора 1000 1500 лева по мой сметки излиза че трябва да се бръкнеш за 1000 1500 лева в най лошия случай..и просто забравяш вече ...не го мислиш повече ,, докато като сложиж китайче и винаги ще те човърка нещо от вътре ,,знаеш как е
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Coupe 16v Turbo
Collapse
X
-
Не случайно от както Типото излезе от при Ици, пълниме една касичка :D И като станат живот и здраве достатъчно ще се скача на диско картоф или някоя друга лагерница. Аз лично не бих рискувал с китайка.ivanko_rs написа:Аз също се присъединявам към това мнение на колегата,щом нямаш достатъчно средства по-добре не се захващай ,отколкото да хвърлиш едни пари които след кратко време ще отидат на вятъра и ще съжалявашkaci написа:Моето мнение е че много рано започнаха да се правят компромиси!Дори да ми е подарък, никога няма да сложа Китайка (или турбина от Японски части сглобена...някъде си :D )на колата си, най малкото защото съм видял много дефектирали такива (копия на GT и T серията).Всеки сам си решава и си мисли че ще успее да опъне Дявола във въздуха, но накрая се оказва че е импотентен!За да не мъчиш себе си и хората които ще правят колата, най добре седни, определи си бюджет и ако сумата не отговаря за това което ти е нужно - по добре си карай засега така колата и след време направи тунинга както и с каквото трябва.
Fiat Tipo Turbo Integrale | powered by ICIDesign
Fiat Marea 1.6 16v
Коментар
-
Поразгледах малко турбини и попаднах на една която е доста интересна!При англичаните се продава една нова (с по-големия чугун .86 A/R) за 550 Паунда! С доставката ще ти стъпи максимум на 600!Единствения "недостатък" според мен е Т25 фланеца! Дори и не предполагах че се предлага стандартно толкова голяма Т25!
Коментар
-
като дойдеш за мапването, ще ти покажа каква е разликата в респонса между китайка и моето съчмено2000 20v turbo написа:Пък аз познавам хора дето с китайки карат вече по 20-30 000 км. и турбината не е мръднала още, кат си помисля, че си купих чисто нова китайка т3/т4 за 400 лв., като си помисля и че неин аналог примерно Гарет, Прецижън и т.н. цените им са х5, май по-добре да си смелиш 5 нови китайки.....Иначе с правени в БГ турбини май мноо хора се наиграха включително и аз преди време с Мареата! Цената на ребилдната турбина тук е 7-800 лв. т.е два пъти цената на чисто ново китайче! Пък и това, за което се полват тез автомобили крие сериозна вероятност, да бъдат изкихани някой елементи от бутало-биелната група през ауспуха, ама преди да се стигне до там се минава през топлата перка на турбаланата иии...., ако турбаланата е за 2-3000 лв. некак си по-боли от ако е китайче за 400 лв. Мисълта ми е, че като се преценят нещата и откъм бюджет /особено, ако не е неограничен/ китайските турбини не са никак лош вариант.Неща да ангажирам тикого с мнението си - просто поразмишлявах на глас ...... на пръст по- точно май1912 написа:аз квото гледам в Бг.. сичко е пълен леш а с тия китайки ,,,сички които познавам с китайки карат доста малко ,.,..аз да ти предложа нещо ся ми дойде на главатазащо не пуснеш в продажба колектора заедно с турбината и като ги продадеш с тия парички да ти направят плетеняк с т3 и от там една 2876ца ;0 според мен ще е перфекшън
мнооого е голяма, ще се разочароваш сериозно, всичкото това се отразява страшно много на времената и за драг и за писта, а и като кеф при карането.Дори сравнение с втулкова Т34 на Косуърт примерно, щото е за еднакви коне дава космическа разлика в усещането и респонса, тогава се разбира защо се дава една шапка пари, с две думи - струва си цената :DОтделно няма ядове с парче от буталото изплюто през турбото, видях го тоя филм преди време и съчменицата нищо и няма, кара се , дори и драскотина няма по турбинната перка
Сценарият е следният, отчупва се короната на буталото масивно парче около 1/3 от обиколката над първият сегмент, това парче се сдъвква на малки парчета, които вече отиват през клапана в турбото, там малките прелитат през стеснението към турбината което е около 5мм процеп, а големите засядат и се стапят, и преминават в течно състояние
Коментар
-
моя диско картоф е АТП къстъм изпълнение, на външен вид е същият като ГТ3071Р, същите корпуси, само вътре турбината и компресора са на ГТ2860РС, затова духва повечко коне от обичайнотоporosenoq написа:Не случайно от както Типото излезе от при Ици, пълниме една касичка :D И като станат живот и здраве достатъчно ще се скача на диско картоф или някоя друга лагерница. Аз лично не бих рискувал с китайка.ivanko_rs написа:Аз също се присъединявам към това мнение на колегата,щом нямаш достатъчно средства по-добре не се захващай ,отколкото да хвърлиш едни пари които след кратко време ще отидат на вятъра и ще съжалявашkaci написа:Моето мнение е че много рано започнаха да се правят компромиси!Дори да ми е подарък, никога няма да сложа Китайка (или турбина от Японски части сглобена...някъде си :D )на колата си, най малкото защото съм видял много дефектирали такива (копия на GT и T серията).Всеки сам си решава и си мисли че ще успее да опъне Дявола във въздуха, но накрая се оказва че е импотентен!За да не мъчиш себе си и хората които ще правят колата, най добре седни, определи си бюджет и ако сумата не отговаря за това което ти е нужно - по добре си карай засега така колата и след време направи тунинга както и с каквото трябва.
На всеки искащ коне около 400 и над, казвам над, понеже истината се ражда над 400 коня
, та препоръчвам ГТ3071Р тип турбо, а за коне към 500, вече ГТ3076Р стил
Коментар
-
Aми колата не е мерена и с точност не може да се каже, но по предположения на Ици и замервания с известен брой устройства дава ориентировъчно 260 коня. Тръгва на страни, ама си е нищо общо със задно или като влезеш с ръчна в завой... удържането и овладяването на колата е доста различно, а и се избягват такива изпълнения, че трансмисиите са рядкост.Fiat Tipo Turbo Integrale | powered by ICIDesign
Fiat Marea 1.6 16v
Коментар
-
с турбо от типа на ГТ3071Р може да се кара до 400 коня като ти е мотора сега, съединителя обаче ще трябва да стане с две диафрагми, то това трябва да стане над 300 коня по принцип, а и кутията може да се счупи при неразумни ударни натоварвания.porosenoq написа:То за коне над 400 хубаво, ама там отиваме не само на турбо, а бюджет за ковано желязо няма
Та бих бил доволен на едни 300 коня с добър респонс
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар