Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Coupe 16v Turbo

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    Мерси за отговора. Ясно ми беше че при затапени лагери на валовете налягането е по голямо, но не знаех че може да достигне опасни стойности при използване на масло на 60, примерно.
    https://www.cialispascherfr24.com/

    Коментар


      #32
      Хубава темичка Не видях сменяни ли са сегментите, ако да трябва да се разработи поне 400-500км с минерално масло 15W40 и то не бабешката а с умерено подаване на 50% газ до 3000, след 100-тина км и до 4000об/минПостоянно трябва да се кара така с ускорение до 3000-4000 последващо от връщане на газта и пак чевръсто подаване до 4000.За мапването задължително пълна синтетика, че много газ ще види докато се мапне, няма да се сменя маслото след това.Щом е с баланс валовете ще е добре да е 10W60, колата може да дойде до тук с минералното и тука да и се сипе синтетиката че да се ползва пътуването за разработка.Па ivanko_rs ще извади на промоция Мобил1
      sigpic
      Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign
      475HP 11,5/1,9/191
      YouTube

      Коментар


        #33
        АМи не ICI , тя колата си е разработвана около 20к км. от смяна на сегменти и лагери... това не е проблем . Щом казваш да наливам направо синтетиката , чакам предложения (изгодни ) от колегите за хубаво масло 10В60 и да действаме А ако се окаже , че маслото си е читаво и след мапването би било идеалния вариант
        Турбо..... Фиат Турбо.....


        http://img146.imageshack.us/img146/3713/podpisfiat.jpg

        Коментар


          #34
          скоро и типонето ще хваща дългия път към успеха Да сме живи и здрави само
          '93 Tipo 1.8 16V 138hp++?
          '97 Coupe 16VT 262WHP+

          Коментар


            #35
            x_X_x написа:
            .......се двоумя между MOTUL 300V competition / MOTUL Sport 5W50 ...
            Слагай смело, което от 2-те решиш Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 И двете са 100%-ви естерни синтетики, на които до определени количества бензин в маслото изобщо не им пречат (гледам, че тва ти е притеснение Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 ).С Мотул Спорт 5В50 ще имаш по-добро мазане на студено! 300В Компетишън, би трябвало да е по-стабилното като вискозитет масло, поради по-малката разлика между студения и топлия индекс!Мойто лично мнение е, че имайки в предвид идващите високи температури, няма да имаш никви грижи при студен старт и с 15В50 Yellow_Flash_Colorz_PDT_16

            Коментар


              #36
              Агип 10W60 го взимам между 17 и 20лв на литър, ако те остройва,мога да ти дам един два телефона.Иначе дайте да видим къв е тоя MOBIL на прИмоция
              Alfa Romeo 33 QV 92' - Ex
              Fiat Coupe 2.0 20V TURBO Kinugawa TD06SL2 20g Turbo; Madness motorsport ECU Upgrade; OMP Lowering Springs Kit -30mm;HDI EBC;17" Fittipaldi Avon; 390HP & 426NM

              Коментар


                #37
                x_X_x написа:
                Мдаа, проектите ни с колегата 1912 са дооооста сходни Иначе пресни снимки от майстора показват , че проблемът с рейката е решен и ще мога да си ползвам универсален регулатор , и кеф ти 3 бара, кеф ти 4 ... и повече :D
                Пич става и с такъв адаптор прави се на струг и към него си закачаш регулируемия.
                Прикачени файлове
                NO PAIN NO GAIN fiat COUPE

                Коментар


                  #38
                  spirit76 написа:
                  x_X_x написа:
                  Мдаа, проектите ни с колегата 1912 са дооооста сходни Иначе пресни снимки от майстора показват , че проблемът с рейката е решен и ще мога да си ползвам универсален регулатор , и кеф ти 3 бара, кеф ти 4 ... и повече :D
                  Пич става и с такъв адаптор прависе на струг и към него си закачаш реголируемия.
                  Мерси колега, ще го имам предвид и този вариант, но в случая ми излезе по-евтино новата рейка направо, хем запазих стария регулатор и рейката ..
                  Турбо..... Фиат Турбо.....


                  http://img146.imageshack.us/img146/3713/podpisfiat.jpg

                  Коментар


                    #39
                    Качвал съм се в колата, когато беше при предишният собственик. Сега като гледам всичките подобрения, трябва да върви много по-добре. Безаварийни километри и много приятни моменти с возилото, колега!
                    3.0CRD

                    Коментар


                      #40
                      Trojaneca написа:
                      Качвал съм се в колата, когато беше при предишният собственик. Сега като гледам всичките подобрения, трябва да върви много по-добре. Безаварийни километри и много приятни моменти с возилото, колега!
                      Тя и преди си вървеше за страх,не знам сега какво причинява на дупетата с лъскавите коли.Кристиан като ме вози един път после като се качих в мойта и ми се струваше че не съм запалил мотора още при цялата гас.Е това беше преди де ,сега нещата са малко поразлични но да не размивам темата.Колата преди имаше ужасен лаг заради голямата духалка.Как го реши проблема колега?

                      Коментар


                        #41
                        Trojaneca написа:
                        Безаварийни километри и много приятни моменти с возилото, колега!
                        Благодаря колега! За нашите коли това е много уместно пожелание и на място
                        Bavno_PuntoGT написа:
                        Колата преди имаше ужасен лаг заради голямата духалка.Как го реши проблема колега?
                        Още не е палена колата за да кажа как е . Иначе го реших с по-малко турбо - от Лансър ЕВО 8 СПЕЦИАЛНИ БЛАГОДАРНОСТИ на колегата ivanko_rs за съдействието и бързата реакция при намирането на масло за колата. Пич е колегата
                        Турбо..... Фиат Турбо.....


                        http://img146.imageshack.us/img146/3713/podpisfiat.jpg

                        Коментар


                          #42
                          ..
                          Турбо..... Фиат Турбо.....


                          http://img146.imageshack.us/img146/3713/podpisfiat.jpg

                          Коментар


                            #43
                            Малко подпиране на колектора с цел застраховка от натоварвания на неправилното място в неправилния момент
                            Прикачени файлове
                            Турбо..... Фиат Турбо.....


                            http://img146.imageshack.us/img146/3713/podpisfiat.jpg

                            Коментар


                              #44
                              Здравей колега и пак заповядай Да питам аз един върпос че забравих да те питам по телефона-оставихте ли оригиналната подпорка отдолу на турбината?Ако не сте я направете(според мене е абсолютно задължителна) и тая плетеница отгоре ви става ненужна,а и надали ще върши същата работа като на планката отдолу
                              Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно

                              Коментар


                                #45
                                И според мен е по-добре да сложите планката отдолу. Не съм сигурен колко ще издържи на вибрациите алуминия на главата при тоя сетъп.
                                1995 Lancia Dedra 2000 16VT SW Integrale
                                2005 Lancia Musa 1,4 16V DFN
                                2000 Lancia Lybra SW 2,0 20V Comfortronic
                                2002 Alfa Romeo 147 Selespeed
                                2008 Fiat Panda Climbing

                                Коментар

                                Working...
                                X