Тази тема ми е убягнала някак
Поздравления за Купето и за мерака който влагаш в до изкусуряването му. Маслото при мен винаги е било Yacco Galaxie 15W50 Competition. Препоръчвам ти го.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Coupe 16v Turbo
Collapse
X
-
Абсолютно, 2 коли дето се карат юнашки мажа само с тва, и съм повече от доволен, при 120 градуса държи перфектно налягане........kaci написа:Маслото при мен винаги е било Yacco Galaxie 15W50 Competition. Препоръчвам ти го.Alfa 156 2.0 TS
Alfa 156 20VTurbo
Fiat Coupe 2.0 20VTurbo
Locost TF1 3.0V6
Коментар
-
4+ години и 40 000+ км. лично съм карал мойто пунто ГТ с Мотул 300В Компетишън 15В50 и няма никви грижи. Колата се кара всекидневно и целогодишно, с доста студени стартове и къси разстоянияgituli написа:Извинявам се за тъпия въпрос но това 15W50 не е ли малко ’’гъсто’’за ежедневна кола?А на пунто гт дали ще му хареса YACOO VX 1000 SAE 5W40.Някой ползвал ли е такова.И ако не е тайна колега за колко го взе това Mobile 1 10W60 ?
Сега е Мотул Спорт 5В50, пак естерна синтетика и единствената разлика между 2-те масла, която хващам е малко по-леката работа на студено (което си е напълно логично имайки в предвид вискозитетите Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 ).
Коментар
-
Да не цапаме темата,ако имаш въпрос свързан с Mobil 1 пиши на личноgituli написа:И ако не е тайна колега за колко го взе това Mobile 1 10W60 ?
’Общо взето всеки си казва мнението за това което ползва.Аз лично ползвам също Mobil 1 10w60 от 3 години и имам около 35-40 000км ,като нямам никакви грижи с него както при студено време така и при горещо време,което включва тормоз на Калояново стигайки до 130-140 градуса на маслото.Всичко е опира до избор дето се вика кое на име и външен вид ще ти хареса повече и цена естествено
Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно
Коментар
-
Да ти кажа много е относително дали ще работи коректно или не.То даже мене трябва да питаш чи аз си изпатих от такъв клапанx_X_x написа:Колеги (и най-вече ICI ако чете), мога ли да разчитам на тоя китаец да ми свърши работа , или да се приготвя за проблеми
Купих си един подобен от Топспиид и като си карам из града няма грижи,обаче.... на катинг пистата на Плевен 2008 година кат почнаха едни детонации и са оцъклих
Добре че имам "Иновейт" че видях че обеднява.След проби се установи че като стопли мотора като хората и налягането на горивото пада с почти 1 бар
Положението го спаси Пламен от Плевен,ника му е "S-stail" който ми донесе още едно китайче на пистата,но да чукна на дърво до сега нямам проблеми с него
Единственото нещо което можеш да направиш за да си сигурен че работи коректно е да си пуснеш един маркуч с манометър на края му на предното стъкло и да покараш да видиш какво се случва с налягането
Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно
Коментар
-
И според мене той е доста по добрия вариант от колкото тия китайските2000 20v turbo написа:Добре де оритиналния, регулируем Вебер кво му не харесватеx_X_x написа:Колеги (и най-вече ICI ако чете), мога ли да разчитам на тоя китаец да ми свърши работа , или да се приготвя за проблеми

Lancia Dedra Integrale
Коментар
-
Ми кат го няма тоя оригинален Вебер ко искате са сложим бреpirlo написа:И според мене той е доста по добрия вариант от колкото тия китайските2000 20v turbo написа:Добре де оритиналния, регулируем Вебер кво му не харесватеx_X_x написа:Колеги (и най-вече ICI ако чете), мога ли да разчитам на тоя китаец да ми свърши работа , или да се приготвя за проблеми


Аз си купх Вебер втора ръка и изкара 2 месеца
Не всички 2.0 16 с турбо и без мурбо са с регулируем Вебер
Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар