Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Coupe 16v Turbo

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #46
    Тази тема ми е убягнала някак Поздравления за Купето и за мерака който влагаш в до изкусуряването му. Маслото при мен винаги е било Yacco Galaxie 15W50 Competition. Препоръчвам ти го.

    Коментар


      #47
      kaci написа:
      Маслото при мен винаги е било Yacco Galaxie 15W50 Competition. Препоръчвам ти го.
      Абсолютно, 2 коли дето се карат юнашки мажа само с тва, и съм повече от доволен, при 120 градуса държи перфектно налягане........
      Alfa 156 2.0 TS
      Alfa 156 20VTurbo
      Fiat Coupe 2.0 20VTurbo
      Locost TF1 3.0V6

      Коментар


        #48
        АМи вече е купено Mobile 1 10W60 . Да го видим как ще е и ако не ме устройва ще мина на Yacco . И без това съм му хвърлил око на това масло от бая време.. още от предната ми кола :D Но предполагам и Мобил-а ще си е екстра.
        Турбо..... Фиат Турбо.....


        http://img146.imageshack.us/img146/3713/podpisfiat.jpg

        Коментар


          #49
          Извинявам се за тъпия въпрос но това 15W50 не е ли малко ’’гъсто’’за ежедневна кола?А на пунто гт дали ще му хареса YACOO VX 1000 SAE 5W40.Някой ползвал ли е такова.И ако не е тайна колега за колко го взе това Mobile 1 10W60 ?

          Коментар


            #50
            gituli написа:
            Извинявам се за тъпия въпрос но това 15W50 не е ли малко ’’гъсто’’за ежедневна кола?А на пунто гт дали ще му хареса YACOO VX 1000 SAE 5W40.Някой ползвал ли е такова.И ако не е тайна колега за колко го взе това Mobile 1 10W60 ?
            4+ години и 40 000+ км. лично съм карал мойто пунто ГТ с Мотул 300В Компетишън 15В50 и няма никви грижи. Колата се кара всекидневно и целогодишно, с доста студени стартове и къси разстояния Сега е Мотул Спорт 5В50, пак естерна синтетика и единствената разлика между 2-те масла, която хващам е малко по-леката работа на студено (което си е напълно логично имайки в предвид вискозитетите Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 ).

            Коментар


              #51
              gituli написа:
              И ако не е тайна колега за колко го взе това Mobile 1 10W60 ?
              Да не цапаме темата,ако имаш въпрос свързан с Mobil 1 пиши на лично ’Общо взето всеки си казва мнението за това което ползва.Аз лично ползвам също Mobil 1 10w60 от 3 години и имам около 35-40 000км ,като нямам никакви грижи с него както при студено време така и при горещо време,което включва тормоз на Калояново стигайки до 130-140 градуса на маслото.Всичко е опира до избор дето се вика кое на име и външен вид ще ти хареса повече и цена естествено
              Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно

              Коментар


                #52
                Колеги (и най-вече ICI ако чете), мога ли да разчитам на тоя китаец да ми свърши работа , или да се приготвя за проблеми
                Прикачени файлове
                Турбо..... Фиат Турбо.....


                http://img146.imageshack.us/img146/3713/podpisfiat.jpg

                Коментар


                  #53
                  И моето купе 16в турбо си го карам с YACCO 15W50 и съм много доволен. Вече е на 8000км и налягането при загрял мотор на тихи си държи почти 2кг, което е добре според мен. Така че може да бъдеш сигурен, че маслото е добро
                  Fiat Coupe 16V Turbo

                  Коментар


                    #54
                    x_X_x написа:
                    Колеги (и най-вече ICI ако чете), мога ли да разчитам на тоя китаец да ми свърши работа , или да се приготвя за проблеми
                    Да ти кажа много е относително дали ще работи коректно или не.То даже мене трябва да питаш чи аз си изпатих от такъв клапан Купих си един подобен от Топспиид и като си карам из града няма грижи,обаче.... на катинг пистата на Плевен 2008 година кат почнаха едни детонации и са оцъклих Добре че имам "Иновейт" че видях че обеднява.След проби се установи че като стопли мотора като хората и налягането на горивото пада с почти 1 бар Положението го спаси Пламен от Плевен,ника му е "S-stail" който ми донесе още едно китайче на пистата,но да чукна на дърво до сега нямам проблеми с него Единственото нещо което можеш да направиш за да си сигурен че работи коректно е да си пуснеш един маркуч с манометър на края му на предното стъкло и да покараш да видиш какво се случва с налягането
                    Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно

                    Коментар


                      #55
                      x_X_x написа:
                      Колеги (и най-вече ICI ако чете), мога ли да разчитам на тоя китаец да ми свърши работа , или да се приготвя за проблеми
                      Добре де оритиналния, регулируем Вебер кво му не харесвате
                      ТУНИНГА СТРУВА ПАРА! ДРУГОТО Е ..... МУНИНГ

                      Коментар


                        #56
                        2000 20v turbo написа:
                        x_X_x написа:
                        Колеги (и най-вече ICI ако чете), мога ли да разчитам на тоя китаец да ми свърши работа , или да се приготвя за проблеми
                        Добре де оритиналния, регулируем Вебер кво му не харесвате
                        И според мене той е доста по добрия вариант от колкото тия китайските
                        Lancia Dedra Integrale

                        Коментар


                          #57
                          pirlo написа:
                          2000 20v turbo написа:
                          x_X_x написа:
                          Колеги (и най-вече ICI ако чете), мога ли да разчитам на тоя китаец да ми свърши работа , или да се приготвя за проблеми
                          Добре де оритиналния, регулируем Вебер кво му не харесвате
                          И според мене той е доста по добрия вариант от колкото тия китайските
                          Ми кат го няма тоя оригинален Вебер ко искате са сложим бре Аз си купх Вебер втора ръка и изкара 2 месеца Не всички 2.0 16 с турбо и без мурбо са с регулируем Вебер
                          Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно

                          Коментар


                            #58
                            Викам си да не е да сте взели да залитате по шаренийки :D
                            ТУНИНГА СТРУВА ПАРА! ДРУГОТО Е ..... МУНИНГ

                            Коментар


                              #59
                              аз имам от 8-м клапанов мотор регулируем клапан,ако се наложи мога да помогна...а относно валовете по-съдържанието на темата разбрах,че са атмосферни без раздвижни колела ли са зацепени колега или нее споменато за тях...
                              успеха цена няма.

                              Коментар


                                #60
                                Да , атмосферни валове , без раздвижни колела. Уж нямало сериозна нужда от колела.. на тоя етап.
                                Турбо..... Фиат Турбо.....


                                http://img146.imageshack.us/img146/3713/podpisfiat.jpg

                                Коментар

                                Working...
                                X