Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Coupe 16v Turbo

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    И сега вече в последно време се занимаваме с доизкусуряването на някой неща, и тия дни трябва да запали ако вс е по план
    Прикачени файлове
    Турбо..... Фиат Турбо.....


    http://img146.imageshack.us/img146/3713/podpisfiat.jpg

    Коментар


      #17
      супер е колата успех

      Коментар


        #18
        Сега плановете са да успеем да я запалим до субота , неделя... Да я пораздвижим да видим дали всичко е наред , и другата седмица на разходка до РУСЕ, предполагам се сещате при кой за мапване Yellow_Flash_Colorz_PDT_06 Yellow_Flash_Colorz_PDT_06 Yellow_Flash_Colorz_PDT_06 Все още леко въпросителни са бензиновият регулатор и рейката , понеже ще карам със стоковите 385 кубика дюзи , но ми трябва налягане на бензина, а на пластмасовата рейка не може да се сложи универсален регулатор и така... но ще се реши и тоя проблем Другото е , че се чудя с маслото какво да правя... Щото трябва сега да налея ново, и след мапването пак ново... иии не знам какво да наливам , мисля поне за мпването да не е от най-скъпите. Досега колата се карала с Мотул 6100 15W50 , мисля такова да сложа за мапването и после се двоумя между MOTUL 300V competition / MOTUL Sport 5W50 ...
        Турбо..... Фиат Турбо.....


        http://img146.imageshack.us/img146/3713/podpisfiat.jpg

        Коментар


          #19
          ми имай в предвид че на самото мапване ще се раздава пълната гас и маслото трябва да е хубаво
          Power Under Pressure

          Коментар


            #20
            WhitePower написа:
            ми имай в предвид че на самото мапване ще се раздава пълната гас и маслото трябва да е хубаво
            Motul 6100 няма ли да свърши работа ? ще трябва да свърши , не ми се дават 400лв (2х200 ) за маслко за 1 ден :D
            hahohe написа:
            супер е колата успех
            МЕрси колега!
            Турбо..... Фиат Турбо.....


            http://img146.imageshack.us/img146/3713/podpisfiat.jpg

            Коментар


              #21
              яко само незнам що си махнал яките турбо пътищатърси си някъв регулируем вебер да си го сложиж болт он рейката за маслото и аз се чудя ама ша пробвам 5-50 как ще е чай да не съм валат ето и моя снимка с подобна концепция
              Прикачени файлове
              alfa 164 2.0ts .fiat tipo 2.0Т 16v

              Коментар


                #22
                Мдаа, проектите ни с колегата 1912 са дооооста сходни Иначе пресни снимки от майстора показват , че проблемът с рейката е решен и ще мога да си ползвам универсален регулатор , и кеф ти 3 бара, кеф ти 4 ... и повече :D
                Прикачени файлове
                Турбо..... Фиат Турбо.....


                http://img146.imageshack.us/img146/3713/podpisfiat.jpg

                Коментар


                  #23
                  x_X_x написа:
                  Сега плановете са да успеем да я запалим до субота , неделя... Да я пораздвижим да видим дали всичко е наред , и другата седмица на разходка до РУСЕ, предполагам се сещате при кой за мапване Yellow_Flash_Colorz_PDT_06 Yellow_Flash_Colorz_PDT_06 Yellow_Flash_Colorz_PDT_06 Все още леко въпросителни са бензиновият регулатор и рейката , понеже ще карам със стоковите 385 кубика дюзи , но ми трябва налягане на бензина, а на пластмасовата рейка не може да се сложи универсален регулатор и така... но ще се реши и тоя проблем Другото е , че се чудя с маслото какво да правя... Щото трябва сега да налея ново, и след мапването пак ново... иии не знам какво да наливам , мисля поне за мпването да не е от най-скъпите. Досега колата се карала с Мотул 6100 15W50 , мисля такова да сложа за мапването и после се двоумя между MOTUL 300V competition / MOTUL Sport 5W50 ...
                  Ха честито и от мене за колата,па и за проекта,или накратко казано поредния собственик на "черна дупка" ,която привлича всички свободни финанси Не се кахъри за бензиновия клапан,просто си купи какъвто си решил регулируем,и го сложи на връщащото гориво след клапана на рейката.Две коли карат така вече и няма проблеми Какво си налял в момента като масло е пряко свързано с това дали имаш баланс валове и дали си сменял сегменти и лагери.Ако нямаш баланс валове,масло различно от 5w50 или 10w50 не е препоръчнително,също така не е много от значение дали си с масло за разработка или не,понеже се дава цялата газ ,но за кратко време
                  Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно

                  Коментар


                    #24
                    ivanko_rs написа:
                    x_X_x написа:
                    Сега плановете са да успеем да я запалим до субота , неделя... Да я пораздвижим да видим дали всичко е наред , и другата седмица на разходка до РУСЕ, предполагам се сещате при кой за мапване Yellow_Flash_Colorz_PDT_06 Yellow_Flash_Colorz_PDT_06 Yellow_Flash_Colorz_PDT_06 Все още леко въпросителни са бензиновият регулатор и рейката , понеже ще карам със стоковите 385 кубика дюзи , но ми трябва налягане на бензина, а на пластмасовата рейка не може да се сложи универсален регулатор и така... но ще се реши и тоя проблем Другото е , че се чудя с маслото какво да правя... Щото трябва сега да налея ново, и след мапването пак ново... иии не знам какво да наливам , мисля поне за мпването да не е от най-скъпите. Досега колата се карала с Мотул 6100 15W50 , мисля такова да сложа за мапването и после се двоумя между MOTUL 300V competition / MOTUL Sport 5W50 ...
                    Ха честито и от мене за колата,па и за проекта,или накратко казано поредния собственик на "черна дупка" ,която привлича всички свободни финанси Не се кахъри за бензиновия клапан,просто си купи какъвто си решил регулируем,и го сложи на връщащото гориво след клапана на рейката.Две коли карат така вече и няма проблеми Какво си налял в момента като масло е пряко свързано с това дали имаш баланс валове и дали си сменял сегменти и лагери.Ако нямаш баланс валове,масло различно от 5w50 или 10w50 не е препоръчнително,също така не е много от значение дали си с масло за разработка или не,понеже се дава цялата газ ,но за кратко време
                    Баланс валовете решихме да ги оставим. Сегментите са сменяни , долнището е добре. Доколкото ти хващам логиката направо 15W50 да взимам.. Иначе няма как да не се напълни с бензин и да стане за смяна след мапването, или да питам Илиян направо ?
                    Турбо..... Фиат Турбо.....


                    http://img146.imageshack.us/img146/3713/podpisfiat.jpg

                    Коментар


                      #25
                      ivanko_rs написа:
                      Не се кахъри за бензиновия клапан,просто си купи какъвто си решил регулируем,и го сложи на връщащото гориво след клапана на рейката.Две коли карат така вече и няма проблеми
                      И моят е така. Оригиналния го изтърбуших и го използвам само за тапа, а сложих външен вебер регулируем от 8 клапанов.
                      ivanko_rs написа:
                      Какво си налял в момента като масло е пряко свързано с това дали имаш баланс валове и дали си сменял сегменти и лагери.Ако нямаш баланс валове,масло различно от 5w50 или 10w50 не е препоръчнително,също така не е много от значение дали си с масло за разработка или не,понеже се дава цялата газ ,но за кратко време
                      Ванка, я поразясни малко това за зависимоста на маслото от наличието на балансваловете? Аз съм без балансни валове и на двете.
                      https://www.cialispascherfr24.com/

                      Коментар


                        #26
                        Според мен зависимостта е там, че при налични Б.валове трябва по гъсто масло , което ще компенсира по големите хлабини в лагерите на Б.В. А като ги няма - проблем с големи хлабини няма.
                        тише едешь - хрен приедешь!
                        2.0 16V Delta 2 Продава се - http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...653&highlight=
                        http://www.3na100.com/ - за всеки, който иска да пътува ефтино.

                        Коментар


                          #27
                          denq написа:
                          Според мен зависимостта е там, че при налични Б.валове трябва по гъсто масло , което ще компенсира по големите хлабини в лагерите на Б.В. А като ги няма - проблем с големи хлабини няма.
                          Първото нещо което трябва да се направи е именно премахване на тези балансиращи валове.ПП - Колега, доволен ли си от уреда за изгорелите газове.?

                          Коментар


                            #28
                            Колега, защо не сипеш Агип Рейсинг 10W60 за разработката... няма да легне особено скъпо и ще си сигорен в маслото. Аз карам 2-ра година с това масло и съм доста доволен ( най - вече от наляганията които държи като загрее)
                            Alfa Romeo 33 QV 92' - Ex
                            Fiat Coupe 2.0 20V TURBO Kinugawa TD06SL2 20g Turbo; Madness motorsport ECU Upgrade; OMP Lowering Springs Kit -30mm;HDI EBC;17" Fittipaldi Avon; 390HP & 426NM

                            Коментар


                              #29
                              x_X_x написа:
                              Баланс валовете решихме да ги оставим. Сегментите са сменяни , долнището е добре. Доколкото ти хващам логиката направо 15W50 да взимам.. Иначе няма как да не се напълни с бензин и да стане за смяна след мапването, или да питам Илиян направо ?
                              Хм,при твоя случай търси нещо на на 60,понеже с тия баланс валове ще имаш пад на налягането при по просдължително натоварване при загравяне на маслото - примерно 10w60 , 15w60,ако земиш 20w60 ще имаш големи грижи зимата,ще трябва да я чакаш да направи поне 70 градуса на място преди да тръгнеш понеже ще държи прекалено високо налягане и може да стане беля.Няма как да се напълни с бензин,все пак всичко се подкарва лека-полека и няма да се пуска много гориво че да се утича чак в картера Преди да я запалите,даже по-добре утре направо се обади на Ици да ти каже как да я подкараш че да се паснат сегментите ,че нямаш никаво време за губене след паленето,по-точно може да е пагубно за самите тях.П.П.Разработката се прави с 15w40,абсолютно грешно е ползването на синтетика.
                              Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно

                              Коментар


                                #30
                                Joro написа:
                                Ванка, я поразясни малко това за зависимоста на маслото от наличието на балансваловете? Аз съм без балансни валове и на двете.
                                Значи Жорка,когато баланс валовете са ти там,без значение дали са блокирани или се въртят,през техните централни лагери които са плъзгащи преминава масло,което идва от главните магистрали и после преминава нагоре към главата.При наличието на валовете,там си има пад на налягането и дебита,понеже колите са ни на повече от 150 000км,а там като всеки плъзгащ лагер има износване както самия той,така и самия баланс вал.При наличието на такива валове е нужно маслото да е с летен вискозитет 60,масло с 50 си сваля налягането повече от необходимото при температура на маслото над 110 градуса и продължително натоварване.При премахването на баланс валовете,тоя пад на налягане и дебит изчезва и ползването на продукт с летен вискозитет от 50 нагоре би вдигнал налягането в маслената система неимоверно много.Веднага мога да дам пример с мен и Ици,аз съм си с баланс валовете но блокирани и карам с 10w60.При Ици ги няма валовете и кара с 5w50,като се оказва че и двамата държим еднакви налягания,даже мойта на празен ход при масло около и над 100-те градуса държи една идея по-ниско налягане от неговата Тука има и още една подробност че сравнявам един напълно ревизиран мотор докаран до по-добра кондиция от чисто нов,с мотор на който се знаят приблизително километрите и не е отварян
                                Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно

                                Коментар

                                Working...
                                X