Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Coupe 16v Turbo
Collapse
X
-
Сега плановете са да успеем да я запалим до субота , неделя... Да я пораздвижим да видим дали всичко е наред , и другата седмица на разходка до РУСЕ, предполагам се сещате при кой за мапване Yellow_Flash_Colorz_PDT_06 Yellow_Flash_Colorz_PDT_06 Yellow_Flash_Colorz_PDT_06 Все още леко въпросителни са бензиновият регулатор и рейката , понеже ще карам със стоковите 385 кубика дюзи , но ми трябва налягане на бензина, а на пластмасовата рейка не може да се сложи универсален регулатор и така... но ще се реши и тоя проблем
Другото е , че се чудя с маслото какво да правя... Щото трябва сега да налея ново, и след мапването пак ново... иии не знам какво да наливам , мисля поне за мпването да не е от най-скъпите. Досега колата се карала с Мотул 6100 15W50 , мисля такова да сложа за мапването и после се двоумя между MOTUL 300V competition / MOTUL Sport 5W50 ...
Коментар
-
Ха честито и от мене за колата,па и за проекта,или накратко казано поредния собственик на "черна дупка" ,която привлича всички свободни финансиx_X_x написа:Сега плановете са да успеем да я запалим до субота , неделя... Да я пораздвижим да видим дали всичко е наред , и другата седмица на разходка до РУСЕ, предполагам се сещате при кой за мапване Yellow_Flash_Colorz_PDT_06 Yellow_Flash_Colorz_PDT_06 Yellow_Flash_Colorz_PDT_06 Все още леко въпросителни са бензиновият регулатор и рейката , понеже ще карам със стоковите 385 кубика дюзи , но ми трябва налягане на бензина, а на пластмасовата рейка не може да се сложи универсален регулатор и така... но ще се реши и тоя проблем
Другото е , че се чудя с маслото какво да правя... Щото трябва сега да налея ново, и след мапването пак ново... иии не знам какво да наливам , мисля поне за мпването да не е от най-скъпите. Досега колата се карала с Мотул 6100 15W50 , мисля такова да сложа за мапването и после се двоумя между MOTUL 300V competition / MOTUL Sport 5W50 ...
Не се кахъри за бензиновия клапан,просто си купи какъвто си решил регулируем,и го сложи на връщащото гориво след клапана на рейката.Две коли карат така вече и няма проблеми
Какво си налял в момента като масло е пряко свързано с това дали имаш баланс валове и дали си сменял сегменти и лагери.Ако нямаш баланс валове,масло различно от 5w50 или 10w50 не е препоръчнително,също така не е много от значение дали си с масло за разработка или не,понеже се дава цялата газ ,но за кратко време
Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно
Коментар
-
Баланс валовете решихме да ги оставим. Сегментите са сменяни , долнището е добре. Доколкото ти хващам логиката направо 15W50 да взимам.. Иначе няма как да не се напълни с бензин и да стане за смяна след мапването, или да питам Илиян направо ?ivanko_rs написа:Ха честито и от мене за колата,па и за проекта,или накратко казано поредния собственик на "черна дупка" ,която привлича всички свободни финансиx_X_x написа:Сега плановете са да успеем да я запалим до субота , неделя... Да я пораздвижим да видим дали всичко е наред , и другата седмица на разходка до РУСЕ, предполагам се сещате при кой за мапване Yellow_Flash_Colorz_PDT_06 Yellow_Flash_Colorz_PDT_06 Yellow_Flash_Colorz_PDT_06 Все още леко въпросителни са бензиновият регулатор и рейката , понеже ще карам със стоковите 385 кубика дюзи , но ми трябва налягане на бензина, а на пластмасовата рейка не може да се сложи универсален регулатор и така... но ще се реши и тоя проблем
Другото е , че се чудя с маслото какво да правя... Щото трябва сега да налея ново, и след мапването пак ново... иии не знам какво да наливам , мисля поне за мпването да не е от най-скъпите. Досега колата се карала с Мотул 6100 15W50 , мисля такова да сложа за мапването и после се двоумя между MOTUL 300V competition / MOTUL Sport 5W50 ...
Не се кахъри за бензиновия клапан,просто си купи какъвто си решил регулируем,и го сложи на връщащото гориво след клапана на рейката.Две коли карат така вече и няма проблеми
Какво си налял в момента като масло е пряко свързано с това дали имаш баланс валове и дали си сменял сегменти и лагери.Ако нямаш баланс валове,масло различно от 5w50 или 10w50 не е препоръчнително,също така не е много от значение дали си с масло за разработка или не,понеже се дава цялата газ ,но за кратко време 
Коментар
-
И моят е така. Оригиналния го изтърбуших и го използвам само за тапа, а сложих външен вебер регулируем от 8 клапанов.ivanko_rs написа:Не се кахъри за бензиновия клапан,просто си купи какъвто си решил регулируем,и го сложи на връщащото гориво след клапана на рейката.Две коли карат така вече и няма проблеми
Ванка, я поразясни малко това за зависимоста на маслото от наличието на балансваловете? Аз съм без балансни валове и на двете.ivanko_rs написа:Какво си налял в момента като масло е пряко свързано с това дали имаш баланс валове и дали си сменял сегменти и лагери.Ако нямаш баланс валове,масло различно от 5w50 или 10w50 не е препоръчнително,също така не е много от значение дали си с масло за разработка или не,понеже се дава цялата газ ,но за кратко време
Коментар
-
Според мен зависимостта е там, че при налични Б.валове трябва по гъсто масло , което ще компенсира по големите хлабини в лагерите на Б.В. А като ги няма - проблем с големи хлабини няма.тише едешь - хрен приедешь!
2.0 16V Delta 2 Продава се - http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...653&highlight=
http://www.3na100.com/ - за всеки, който иска да пътува ефтино.
Коментар
-
Първото нещо което трябва да се направи е именно премахване на тези балансиращи валове.ПП - Колега, доволен ли си от уреда за изгорелите газове.?denq написа:Според мен зависимостта е там, че при налични Б.валове трябва по гъсто масло , което ще компенсира по големите хлабини в лагерите на Б.В. А като ги няма - проблем с големи хлабини няма.
Коментар
-
Колега, защо не сипеш Агип Рейсинг 10W60 за разработката... няма да легне особено скъпо и ще си сигорен в маслото. Аз карам 2-ра година с това масло и съм доста доволен ( най - вече от наляганията които държи като загрее)Alfa Romeo 33 QV 92' - Ex
Fiat Coupe 2.0 20V TURBO Kinugawa TD06SL2 20g Turbo; Madness motorsport ECU Upgrade; OMP Lowering Springs Kit -30mm;HDI EBC;17" Fittipaldi Avon; 390HP & 426NM
Коментар
-
Хм,при твоя случай търси нещо на на 60,понеже с тия баланс валове ще имаш пад на налягането при по просдължително натоварване при загравяне на маслото - примерно 10w60 , 15w60,ако земиш 20w60 ще имаш големи грижи зимата,ще трябва да я чакаш да направи поне 70 градуса на място преди да тръгнеш понеже ще държи прекалено високо налягане и може да стане беля.Няма как да се напълни с бензин,все пак всичко се подкарва лека-полека и няма да се пуска много гориво че да се утича чак в картераx_X_x написа:Баланс валовете решихме да ги оставим. Сегментите са сменяни , долнището е добре. Доколкото ти хващам логиката направо 15W50 да взимам.. Иначе няма как да не се напълни с бензин и да стане за смяна след мапването, или да питам Илиян направо ?
Преди да я запалите,даже по-добре утре направо се обади на Ици да ти каже как да я подкараш че да се паснат сегментите ,че нямаш никаво време за губене след паленето,по-точно може да е пагубно за самите тях.П.П.Разработката се прави с 15w40,абсолютно грешно е ползването на синтетика.
Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно
Коментар
-
Значи Жорка,когато баланс валовете са ти там,без значение дали са блокирани или се въртят,през техните централни лагери които са плъзгащи преминава масло,което идва от главните магистрали и после преминава нагоре към главата.При наличието на валовете,там си има пад на налягането и дебита,понеже колите са ни на повече от 150 000км,а там като всеки плъзгащ лагер има износване както самия той,така и самия баланс вал.При наличието на такива валове е нужно маслото да е с летен вискозитет 60,масло с 50 си сваля налягането повече от необходимото при температура на маслото над 110 градуса и продължително натоварване.При премахването на баланс валовете,тоя пад на налягане и дебит изчезва и ползването на продукт с летен вискозитет от 50 нагоре би вдигнал налягането в маслената система неимоверно много.Веднага мога да дам пример с мен и Ици,аз съм си с баланс валовете но блокирани и карам с 10w60.При Ици ги няма валовете и кара с 5w50,като се оказва че и двамата държим еднакви налягания,даже мойта на празен ход при масло около и над 100-те градуса държи една идея по-ниско налягане от неговатаJoro написа:Ванка, я поразясни малко това за зависимоста на маслото от наличието на балансваловете? Аз съм без балансни валове и на двете.
Тука има и още една подробност че сравнявам един напълно ревизиран мотор докаран до по-добра кондиция от чисто нов,с мотор на който се знаят приблизително километрите и не е отварян
Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар