JacK`DanielS написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
проект Пунто ГТ1
Collapse
X
-
ем що... щото до ся на колкто коли да съм слагал малко се бавят в симсал работят ама не както трябва и бързо здават багажа... не е ли за модела неи вярвай... първо заминава отоплението след това забиева на няква смес... дано да забие на бедна 4е да има гориво на корем да не се отели мотора ама започва да горикато зил
ако е на богата тогава става лошо... малко горивоглъхнене пукане бутала, клапани ала бала даваш газ а тя не откина.... неговоря само за турбо бензин и за атмосверките също

Коментар
-
доказано е че пунто гт най добре си бачка с боша и изкарва най много сега имам едно в гаража за тунинговане и човека си взе неква ламбда на хофер преди 1000 км и май е финиширала преди няколко дни ЕГТ то показва около 700 градуса при ръчка , а на хатмосферка е трудно да качиш тези градуси и май за тва не издържат тези китайски ментациPower Under Pressure
Коментар
-
Ии верно ли си виждал коли с почупени бутала, клапани и мотори от неработеща ламбда-сонда?JacK`DanielS написа:ем що... щото до ся на колкто коли да съм слагал малко се бавят в симсал работят ама не както трябва и бързо здават багажа... не е ли за модела неи вярвай... първо заминава отоплението след това забиева на няква смес... дано да забие на бедна 4е да има гориво на корем да не се отели мотора ама започва да горикато зил
ако е на богата тогава става лошо... малко горивоглъхнене пукане бутала, клапани ала бала даваш газ а тя не откина.... неговоря само за турбо бензин и за атмосверките също
Мен ми стана мноо интересно, може ли да ми го обясниш по-точно как се случва това? А ква е разликата според теб между сензора на универсална сонда на Бош (4 броя кабели) и сонда на Бош за пунто ГТ? Щот аз знам, че разликата в сензора е никва-демек е един и същи модел :D , тта ми е мноо чудно, как едната сонда ще работи по-бавно от другата, като разликата между 2-та е само липсата на правилния куплунг при универсалната :DПоне това съм видял аз от скромния ми личен опит, тта за тва ми стана чудно :D
Коментар
-
ей туй ГТ- то не е като колите..... неска ново 20 .... пфффффффф :@ :@ :@ ся почна да прави разни други глупости подаваш му газта и почва да ускорява и като стигне до 5000 - 5500 и спира да върви ..., и почва се едно турбото не надува ? кво му стана върви до 5500 някаде и след туй не иска преди само подминаваше и тупа прекъсвач а ся...... пак чудеса пфф. !!!!ГТ ли е ..., няма да е лесно ...
Коментар
-
щом имаш опит значи може да си го обясиш! аз лично съм виждал 2-ва пъти стопени бутала и 2-пъти здухани клапани ( за клапаните така предполагам) незнам колко ти е опита в тая област но аз какви ли не чудеса съм видял които е трудно да си ги обясниш... но както се казва всичко се случва!biser_as написа:Ии верно ли си виждал коли с почупени бутала, клапани и мотори от неработеща ламбда-сонда?JacK`DanielS написа:ем що... щото до ся на колкто коли да съм слагал малко се бавят в симсал работят ама не както трябва и бързо здават багажа... не е ли за модела неи вярвай... първо заминава отоплението след това забиева на няква смес... дано да забие на бедна 4е да има гориво на корем да не се отели мотора ама започва да горикато зил
ако е на богата тогава става лошо... малко горивоглъхнене пукане бутала, клапани ала бала даваш газ а тя не откина.... неговоря само за турбо бензин и за атмосверките също
Мен ми стана мноо интересно, може ли да ми го обясниш по-точно как се случва това? А ква е разликата според теб между сензора на универсална сонда на Бош (4 броя кабели) и сонда на Бош за пунто ГТ? Щот аз знам, че разликата в сензора е никва-демек е един и същи модел :D , тта ми е мноо чудно, как едната сонда ще работи по-бавно от другата, като разликата между 2-та е само липсата на правилния куплунг при универсалната :DПоне това съм видял аз от скромния ми личен опит, тта за тва ми стана чудно :D
Коментар
-
моята темп на изгорели газове стига и до 7-800градуса нормално ли е при даване на газ !а уреда на бедна богата изван града стрелката скача само на бедно богато от краи до краи не задаржа едно положение примерно оптимално а само скача от наи бедно до наи богато!Сега:Fiat Punto GT 1.4 turbo 136HP
Преди:Alfa Romeo 145 1.6 16v 120HP
Коментар
-
Относно опита ми имах в предвид разликите между универсална ламбда сонда на Бош и такава за пунто ГТ :D И понеже не ми е мнооо голям.......опита де :D , ми се искаше да ми обясниш тия стопени бутала, почупени клапани и строшени мотори дет си ги виждал, как точно се дължат на неработеща ламбда сонда? Yellow_Flash_Colorz_PDT_16JacK`DanielS написа:аз лично съм виждал 2-ва пъти стопени бутала и 2-пъти здухани клапани ( за клапаните така предполагам)
Коментар
-
Мми дали са нормални тия градуси за ЕГТ-то мноо зависи къде точно ги мериш?punto_gt_turbo написа:моята темп на изгорели газове стига и до 7-800градуса нормално ли е при даване на газ !а уреда на бедна богата изван града стрелката скача само на бедно богато от краи до краи не задаржа едно положение примерно оптимално а само скача от наи бедно до наи богато!
А относно уреда за АФР-а, е нормално да ти се държи по тоя начин не само извън града при круизване, ами и на празен ход и изобщо във всички случай, когат ЕКУ-то е в closed loop режим спрямо ламбда сондата :D
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар