s00rry написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
проект Пунто ГТ1
Collapse
X
-
заводки са на о.7 като си ги купушaleksi1209 написа:направи свещите на 0.7 растояние и проблема ше изчезнеs00rry написа:добре не съм казал нищо лошо за тия свещи просто ми е чудно защо като ги сложя и се получава таака , на какво се дължи това имах в предвид някой ако се е сблъсквал с този проблемWhitePower написа:на всички клиенти съм сложил 1 електрондни който сменяме с маслото и до ден днешен никой не е изревал че има проблем с припукване и така вече 5 години проблема не ти е от свешите
)Power Under Pressure
Коментар
-
а дано да е така...,но в интерес на истната по колата сменяхме вала който колегата орлин го прати , свещите , и кулера.Иначе колата е с оригиналната помпа и дюзи и оригиналната турбина а преди нямаше проблем и вървеше и надуваше на 1 бар 1.1 , някаде като сложихме кулера сега отива на 1.2 1.3 незнам защо а чипа по принцип е правен в италия понеже беше нов внос колатаWhitePower написа:което може да ме навежда ма мисълта че е неуспешен опит за чипосване и може цялата драма да се окаже софтуерна
то не е чип ами няква надстройка над оригиналния чип така каза колега ДЖАК ДАНИЕЛС който отваря компютъра
ГТ ли е ..., няма да е лесно ...
Коментар
-
хахах надстройка с 2 тухли 4-киs00rry написа:а дано да е така...,но в интерес на истната по колата сменяхме вала който колегата орлин го прати , свещите , и кулера.Иначе колата е с оригиналната помпа и дюзи и оригиналната турбина а преди нямаше проблем и вървеше и надуваше на 1 бар 1.1 , някаде като сложихме кулера сега отива на 1.2 1.3 незнам защо а чипа по принцип е правен в италия понеже беше нов внос колатаWhitePower написа:което може да ме навежда ма мисълта че е неуспешен опит за чипосване и може цялата драма да се окаже софтуерна
то не е чип ами няква надстройка над оригиналния чип така каза колега ДЖАК ДАНИЕЛС който отваря компютъра 
Росене спри да бълваш глупости бре... как така нее чип...

Коментар
-
амчи знам ли го нали уж така каза ама прекъсвача е на 6800 значи нещо куца !JacK`DanielS написа:хахах надстройка с 2 тухли 4-киs00rry написа:а дано да е така...,но в интерес на истната по колата сменяхме вала който колегата орлин го прати , свещите , и кулера.Иначе колата е с оригиналната помпа и дюзи и оригиналната турбина а преди нямаше проблем и вървеше и надуваше на 1 бар 1.1 , някаде като сложихме кулера сега отива на 1.2 1.3 незнам защо а чипа по принцип е правен в италия понеже беше нов внос колатаWhitePower написа:което може да ме навежда ма мисълта че е неуспешен опит за чипосване и може цялата драма да се окаже софтуерна
то не е чип ами няква надстройка над оригиналния чип така каза колега ДЖАК ДАНИЕЛС който отваря компютъра 
Росене спри да бълваш глупости бре... как така нее чип...ГТ ли е ..., няма да е лесно ...
Коментар
-
Защо ли ми се струва, че кулера бърка нещата така като гледам . Мисля , че му идва голям ... Може да пробвате със стария ако ви се занимава. Нека колегата Орлин да кажеs00rry написа:а дано да е така...,но в интерес на истната по колата сменяхме вала който колегата орлин го прати , свещите , и кулера.Иначе колата е с оригиналната помпа и дюзи и оригиналната турбина а преди нямаше проблем и вървеше и надуваше на 1 бар 1.1 , някаде като сложихме кулера сега отива на 1.2 1.3 незнам защо а чипа по принцип е правен в италия понеже беше нов внос колата
Следващият вариант е електрониката ... ако мапъра не е знаел къде да бута Само като си на резервата ли го прави или и когато има повечко бензинs00rry написа:защото имам чувстово че страда от липса на бензин защото като остане без бензин когато свъзшва долу горе по същия начин прави .....
Fiat Punto Mk1 & Alfa Romeo 147 JTD
Коментар
-
Мен пък ми стана интересно, що требе като едно ГТ е ’чипосано’, прекъсвача задължително да е изместен над оборотите на стандартния прекъсвач
Имайки в предвид къф маняшки мотор има пунто ГТ (като горивна камера и брой клапани), особено пък и ако колата е със стандартното турбо в обороти над 6000-6200 аз лично мноо не виждам смисъл да се вкарва колата :D
Коментар
-
Относно кулер-а аз съм идеялният пример че без никакви други модификации само предно разположен по голям кулер и махнат катализатор няма никакви проблеми, стандартната електроника си прави смесите без проблем и колата особено на студено време се изпъва повечко предимно при по голяма скорост.А относно прекъсвача то е ясно че не е задължително да е местен прекъсвача, но в масовите чипове е така. Разбира се сякакви по къстъм настройки и мапване на гт-то си е друга работа...

Коментар
-
мен мисалта ме навежда на това че мойто като надуе прави пик на 1.2 и холд на 1бар някаде а на обокновенното пика му по някога отива до 1.6 и даржи 0.8 ако не се баркамWhitePower написа:не е задължитено да е местен прекъсвача но в 85 от световно известните фирми го местят или на 7200 или на 7500а не се сщам но видях на росен снимка на екуто и много мязеше на нещо подобно на PIGGYBACK
) ами ще видя да пробвам с други дюзи макар че уж тия ги чистиха на ултразвук и дали е възможно да ги е прецакал нещо .. щото май оттогава почна да пука...
ГТ ли е ..., няма да е лесно ...
Коментар
-
Според мен не ти е проблем нито пик-а, нито холд бууста, колата ти си има неква друга грижа, мма ненам дали подхода ’проба-грешка’ дет опитвате от няколко месеца е правилнияs00rry написа:мен мисалта ме навежда на това че мойто като надуе прави пик на 1.2 и холд на 1бар някаде а на обокновенното пика му по някога отива до 1.6 и даржи 0.8 ако не се баркам
) ами ще видя да пробвам с други дюзи макар че уж тия ги чистиха на ултразвук и дали е възможно да ги е прецакал нещо .. щото май оттогава почна да пука...
Да не се окаже само, че докато се чудите откъде е проблема ще се появи некой по-голям и скъп проблем
Що не вземете си сложите ако имате под ръка един стандартен чип и си оставите фабричния бууст контрол и да видите така ко се случва. Некой мери ли налягането на горивото как е в движение и под товар на фул бууст?
Коментар
-
та имам един такъв въпрос с какво да измерим налягането на горивото по време на движение смисал то манометъра е в коша отпред как точно да го закарам в купето или нещо подобно някой ако е правил нещо такова да сподели как се измерваbiser_as написа:Според мен не ти е проблем нито пик-а, нито холд бууста, колата ти си има неква друга грижа, мма ненам дали подхода ’проба-грешка’ дет опитвате от няколко месеца е правилнияs00rry написа:мен мисалта ме навежда на това че мойто като надуе прави пик на 1.2 и холд на 1бар някаде а на обокновенното пика му по някога отива до 1.6 и даржи 0.8 ако не се баркам
) ами ще видя да пробвам с други дюзи макар че уж тия ги чистиха на ултразвук и дали е възможно да ги е прецакал нещо .. щото май оттогава почна да пука...
Да не се окаже само, че докато се чудите откъде е проблема ще се появи некой по-голям и скъп проблем
Що не вземете си сложите ако имате под ръка един стандартен чип и си оставите фабричния бууст контрол и да видите така ко се случва. Некой мери ли налягането на горивото как е в движение и под товар на фул бууст?ГТ ли е ..., няма да е лесно ...
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар