инжекторите не са проблема...проблем са други неща.. този монтаж на оригинален кулер на форге за толкова пари е огромна глупост направо едвам се сдържам да ви "нахраня"...ако цялата ви работа е така нищо чудно от всичките глупости с които се борите..закарването в софия нама да ти реши проблемите...
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
проект Пунто ГТ1
Collapse
X
-
поразрешихме проблемите около пунтото ... в крайна сметка махнахме бенз регулатор който се оказа че е обърнат незнайно защо така я вземах ... върнахме заводския колата започна да работи доста по добре преди явно се е давела в бензин ... замерихме на колко бара е горивото показва 2.5 6 като подадеш газ заковава на 3 бара след това пробвахме колата с нормален работещ дебитомер от пунто гт1 и колата заработи добре и направих няколко кръгчета и оборотите се оправиха закова ги на 900 ама чека още свети незнам защо на диагностиката не показва нищо .. трябва да се взема друг дебитомер за момента
утре ще инсталираме манометар на бенз магистрала да следим налягането на горивото в рейката за по сигурно и виенето на помпата спря
ГТ ли е ..., няма да е лесно ...
Коментар
-
защо така мислиш налягането е 2.5 бара на празен ход и 3 бара на газ толкова колкото им трябва на дюзите и сега ще сложя и един манометар да следим как седят нещата в действителност с налягането .. а пък иа з не съм я надувал но като я надуя може и да го сложя в смисал като се настройва ще се видиr.punto написа:бравос...обаче без веберския бенз.регулатор ли ще карате ..без него няма да стане ще строшите буталата..
ГТ ли е ..., няма да е лесно ...
Коментар
-
защо да не разчитанека си види смесите , настройките са 3 бара и 315 ЦЦ инжектори са да видим и турбото каккъв флоу има и широколентовата ще покаже дали смесите са му о.кРоска , я кажи каква беше грешката че угасна чекаr.punto написа:Монтираите го правилно и да седи там на 3 бара с вакум регулатора не може да ти навреди като е поставен правилно не разчитаи на заводския ще поредната грешка пък ти си знаеш последиците са за тебе...Power Under Pressure
Коментар
-
Ми при положение че софта е моднат за 3 бара на реиката не виждам защо да не разчита на горивния НО да не забравяме че все пак широколентовата ще потвърди моята теорияи да вземе да спре да кара с 95 , да мине на 100 цаr.punto написа::D ви си знаете то счупванията са за ваша сметка....Power Under Pressure
Коментар
-
да раздвижа малко застоя значи активно търсим дебитомер... за гт но за сега оставам с празни надежди някой ако има да свирка здрав читав ... ето една снимка от неделята на малко ГТ та
та имам едно питане много важно тия дни ще слагам джантоците , и ме интересува ще имам ли проблем с 205/45/16 дори имам и ладови фланци ако се наложи да се изхвърлят малко това става дума за отзад отпред ще са на 195/45/16
)
ГТ ли е ..., няма да е лесно ...
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар