брат малко скъпо ми идва ориентирал съм се към MOTUL 6100 Synergie+ 10W-40 полусинтетика
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
проект Пунто ГТ1
Collapse
X
-
Струва ми се несериозно отношение към смазочното средство от човек дето си е патил от тъпотия
ама вие си знаете С такова отношение ще си останеш като на аватара, постоянно залепен за канала
Не че те храня ама.... Въпреки, че си страдал все сам си ги натрисаш уйовете
'93 Tipo 1.8 16V 138hp++?
'97 Coupe 16VT 262WHP+
Коментар
-
добре е така е по принцип но не всички карат с масла за по 120 30 лв ..., сагласен съм че е по хубаво и по по най , но как има други ГТ та който пак си вървят и не са с масла за толкова пари .., бих ги дал просто нямма толковаS.W.A.T. написа:Струва ми се несериозно отношение към смазочното средство от човек дето си е патил от тъпотия
ама вие си знаете С такова отношение ще си останеш като на аватара, постоянно залепен за канала
Не че те храня ама.... Въпреки, че си страдал все сам си ги натрисаш уйовете 
)
ГТ ли е ..., няма да е лесно ...
Коментар
-
Брат, сипи си нещо за 30 лв, покарай 20-30км и чакай за финансови постъпления за нещо хубаво, няма смисъл да бързаш, 10w40 си сипах за разработка и почистваме и сега е на чорбичка, особено в тези жеги. Вече си имaм Мотул 20w60. Не си струва да подцениш маслото, а защо, Бисер ще ти каже най-добре :D
Коментар
-
Не знам каква е жегата при пунто, но типото ми има маслен радиатор и сега като му раздам малко 110 градуса си ги прави за нула време
Смених си нов датчик за налягане след повредата в маслената помпа и доста добре се вижда как пада наляането в градусите... Според мен с 10-40 може да я караш спокойно, но не виждам как се кара бегачка спокойно... Ако не друго то вземи някое масло 15-50 и покарай с него до нови постъпления
'93 Tipo 1.8 16V 138hp++?
'97 Coupe 16VT 262WHP+
Коментар
-
Мми то и пунтото си има маслен охладител ммма си има и турбо сложено на мноо маняшко място Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 тта жегата си е доста добра Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 Принципно 110 градуса на маслото не са проблем за истинска синтетика W40 , вече за по-нагоре е добре нещо истинско на xxW50S.W.A.T. написа:Не знам каква е жегата при пунто, но типото ми има маслен радиатор и сега като му раздам малко 110 градуса си ги прави за нула време
Коментар
-
добре а примерно 15 на 50 да тогава ?biser_as написа:Мми то и пунтото си има маслен охладител ммма си има и турбо сложено на мноо маняшко място Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 тта жегата си е доста добра Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 Принципно 110 градуса на маслото не са проблем за истинска синтетика W40 , вече за по-нагоре е добре нещо истинско на xxW50S.W.A.T. написа:Не знам каква е жегата при пунто, но типото ми има маслен радиатор и сега като му раздам малко 110 градуса си ги прави за нула време

ГТ ли е ..., няма да е лесно ...
Коментар
-
Явно се чуди Роската дали Motul 6100 15w50 или препоръчаното от теб Motul 300V Competition 15W50 или трета алтернатива , че едното гледам е по-тънко от към ценаbiser_as написа:Кво за него?s00rry написа:добре а примерно 15 на 50 да тогава ?

И вероятно от къде може да го намери на по-добра цена
Иначе и за мен 10w40 се изключва , че колата ще си се рендосва :D
Fiat Punto Mk1 & Alfa Romeo 147 JTD
Коментар
-
Мми въпрос на пари Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 300V-то е доста по-добро масло от 6100 все пак е двойна естерна синтетика, мма........ е и по-скъпичко също така Yellow_Flash_Colorz_PDT_16RoMeO_156_GTA написа:Явно се чуди Роската дали Motul 6100 15w50 или препоръчаното от теб Motul 300V Competition 15W50
Коментар
-
проблема мисля че е ясен .. лошото е че стана така... колата е била сглобена с нови бутала сигменти вс ново... едната биела е била обърната... по стечение на обстоятелствата вземах тази кола колата е карана на 2 бара +++ колкото може да надува поради счупен боост контролер предполагам и това е причината за счупените бутала та колата след ремонта не е настройвана което ще рече че не се знаят смеси нищо на какво е вървяла !!! така сега се чудя още какво масълце да сложя ще сглобим всичко както си му е реда и ще стане косъмааа но колата ще се кара без надув на турбината на минималното просто ще се охлаби отвсякаде и ще сабера лев и др месец ще ходи на настройки но газ няма да се раздава преди да се настрой колата !! това е повече от ясноhf hpe написа:изгубих нишка на цялата сагано тези бутала са счупени от детонациитака, че преди да раздаваш пак газ, оправи проблема който е причинил детонациитеГТ ли е ..., няма да е лесно ...
Коментар
-
2 въпроса , колко ти струва турбината , колко ти струва ремонта и колко искаш още да седиш в бокса Ако отговорите на тези върпоски не те притесняват , карай с каквото искаш масло ако все пак цената на всичките тези върпоси е прекалено скъпа за тебе и времето за престой в бокса не ти харесва си купи си Естерно маслоPower Under Pressure
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар