Brat tova e nai vajnoto ot vsichko ,i se nadqvam taka da stane vs shte se slaga novo i shte shtane kat horata i kolata shte se kara na 0.5-0.8 naduv ili. Vazmojno nai malkiq dokato ne se nastroi shtoto mi pisna ot eksperimenti i da hodq pesh veche 6ti mesec....,sry za latineca ama sum ot telefona
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
проект Пунто ГТ1
Collapse
X
-
Не бате забрави мах 205/40 тва ти е крайния размер ако не раздуваш калниците и фланци на мен отпред с 205 ми опира в подкалниците при пълен завой , а отзад без 5мм фланци ми опираше в моста и надрах отвътре джантата и задължително трявба да ти е мн твърда колата ако не режеш веждите защото ще откъснеш някъде калниците... Аз нищо не съм рязалI Don't Care How They Do It In JAPAN ...
Коментар
-
а ЕТ то какво ти е на джантите на тия е 40 защото и това май е от значение .., и смисъл такъв отзад нали има ръб на калниците михал ли си го обърнал ли си го това имах в предвид щото от там имаш още 1 см , окачването е билщаин + червени пружини еибачх ..., а какво направи с старите жантоци продаде ли ги ?lakaicho написа:Не бате забрави мах 205/40 тва ти е крайния размер ако не раздуваш калниците и фланци на мен отпред с 205 ми опира в подкалниците при пълен завой , а отзад без 5мм фланци ми опираше в моста и надрах отвътре джантата и задължително трявба да ти е мн твърда колата ако не режеш веждите защото ще откъснеш някъде калниците... Аз нищо не съм рязал
ГТ ли е ..., няма да е лесно ...
Коментар
-
ще ги бодна аз... !! а иначе като натовариш някой отзад опират ли ?? и с 195 . 40 . 17 ? според тебе ? как ще е :Plakaicho написа:Нищо не съм рязал нито пък съм обръщал веждите а ЕТ-то не знам какво е не съм го гледал но влизат доста навътре а старите джанти ги продадох да ... :DГТ ли е ..., няма да е лесно ...
Коментар
-
Кво общо има според теб между тва ква е гарнитурата на главата с картерната вентилация?s00rry написа:колеги последно картерната вентилация как е по добре да е закачена или да е откачена ?? смисъл до сега бях с метална гарнитура но сега взех пауен и дори и да стане нещо не би трябвало да го изкарва от картерната вентилация ?
Коментар
-
ами незнам неразбирам ама си мислех че когато примердно стане нещо изпатква от гарнитурата и меси масла води а ако е с метална гарнитура налягането слиза долу в картера и го повръща през отдушника :Pbiser_as написа:Кво общо има според теб между тва ква е гарнитурата на главата с картерната вентилация?s00rry написа:колеги последно картерната вентилация как е по добре да е закачена или да е откачена ?? смисъл до сега бях с метална гарнитура но сега взех пауен и дори и да стане нещо не би трябвало да го изкарва от картерната вентилация ?
ГТ ли е ..., няма да е лесно ...
Коментар
-
Росенееее... като духне гарнитура към водата надува водната система и пстава като димка през ауспуха
, като духне гарнитура към маслените магистрали (много рядко) или към оточните канали на маслото(също рядко се случва) тогава повръща през щеката и картерната вентилация. като духне бутало пак повръща от там... и пак с пуши ама не бяло ами синьо

Коментар
Реклама
Collapse

Коментар