Irfan написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
проект Пунто ГТ1
Collapse
X
-
колеги имам един въпрос на който немога да си го обесня и ще помоля някой от колегите ако има мнение да предложи значи сложих пак тия новите свещи НЖК БЦПР7ЕС който ги препоръчахте, а до сега карах с денсо нещо си разликата че НЖК то са 1 полюсни , денсото 3 полюсни така и сега същественото ..., с денсото колата като и смачкаш гаста тръгва да надува и когато направи пика на 1.2 1.3 и почва да прррррррр да тъпче един вид на едно място и спира да набира се едно влиза в дупка и като излезе и продължява да набира...., а днес сложих НЖК - то и резултата е следния когато подадеш газ не говоря за дуното ами турбината колкото да отвори се почва пукане . прррррррркане и тъпчене още при отварянето на турбината въобще не стига 1.2 и т.н ... и няма такива пролуки да се отпушва както с денсото и си тъпче постоянно , някви идеи на кво може да е това и нещо бензина ми се струва че е малко с какъв регулатор от др кола може да се позасили ?
ГТ ли е ..., няма да е лесно ...
Коментар
-
хмм колегите дадоха двата модела ЕТ и ЕС накрая и имаше единия ..biser_as написа:Ммма то правилните свещи на NGK (BCPR7ET) също са с 3 електрода
, но и с тия дет си ся също не трябва да имаш грижи. Проблема ти силно се съмнявам да е от свещите, по скоро е нещо друго мма така с тия обяснения трудно мое да се каже.ГТ ли е ..., няма да е лесно ...
Коментар
-
Принципно свещите за пунто ГТ са с 3 масови електрода (ЕТ), но както ти казах вече, почти нема варинат проблема ти да е от броя на електродитеs00rry написа:хмм колегите дадоха двата модела ЕТ и ЕС накрая и имаше единия ..biser_as написа:Ммма то правилните свещи на NGK (BCPR7ET) също са с 3 електрода
, но и с тия дет си ся също не трябва да имаш грижи. Проблема ти силно се съмнявам да е от свещите, по скоро е нещо друго мма така с тия обяснения трудно мое да се каже.
Коментар
-
добре не съм казал нищо лошо за тия свещи просто ми е чудно защо като ги сложя и се получава таака , на какво се дължи това имах в предвид някой ако се е сблъсквал с този проблемWhitePower написа:на всички клиенти съм сложил 1 електрондни който сменяме с маслото и до ден днешен никой не е изревал че има проблем с припукване и така вече 5 години проблема не ти е от свешите
)
ГТ ли е ..., няма да е лесно ...
Коментар
-
дай адрес да ти я пратя по ЕКОНТpunto_gt_turbo написа:аз имам едно гт за 1500 ама не ми требват пари..даи жената бартер за пунтото! :D :D :DIrfan написа:абе търся една ей такава количка за жената да си джитка из града ай на кого е черното пунто да му дам 1500 лв и да я вземам е то за жената може и да не е много бърза нея сто и джатрийсе кончета я оправят като за начало
не си хвалете колите че не се чупят защото в най-скоро време може да го очаквате
Коментар
-
е или ще счупи буталата или турбината , другото е няма как да строшисамо за инфо , еи така имаше колиги който караха по същия начин с проблемите като тебе , и таман опрайхме проблемамите и колата роди щото буталата от детонации бяха на дреп и им трябваше само малко натоварване за да се преебатPower Under Pressure
Коментар
-
ясно , ами ще спра да я карам... в крайна сметка имам тука един бензинов регулатор ще го сложа и ще видя как седят нещата там защото имам чувстово че страда от липса на бензин защото като остане без бензин когато свъзшва долу горе по същия начин прави ..... а оригиналния прекъсвач на ГТ то на колко обоорота е??? и от тези детонации възможно ли е да гори доста повече ???WhitePower написа:е или ще счупи буталата или турбината , другото е няма как да строшисамо за инфо , еи така имаше колиги който караха по същия начин с проблемите като тебе , и таман опрайхме проблемамите и колата роди щото буталата от детонации бяха на дреп и им трябваше само малко натоварване за да се преебатГТ ли е ..., няма да е лесно ...
Коментар
-
прекъсвача е на 6800 да нормално е да гори мномно много повечеs00rry написа:ясно , ами ще спра да я карам... в крайна сметка имам тука един бензинов регулатор ще го сложа и ще видя как седят нещата там защото имам чувстово че страда от липса на бензин защото като остане без бензин когато свъзшва долу горе по същия начин прави ..... а оригиналния прекъсвач на ГТ то на колко обоорота е??? и от тези детонации възможно ли е да гори доста повече ???WhitePower написа:е или ще счупи буталата или турбината , другото е няма как да строшисамо за инфо , еи така имаше колиги който караха по същия начин с проблемите като тебе , и таман опрайхме проблемамите и колата роди щото буталата от детонации бяха на дреп и им трябваше само малко натоварване за да се преебатPower Under Pressure
Коментар
-
интересно значи колата има чип и надува на 1.2 на 1.3 някаде а прекъсвача е на 6800 , да найстина гори в пъти повече извънградско имя няма 10 на сто градско към 16 пфф....WhitePower написа:прекъсвача е на 6800 да нормално е да гори мномно много повечеs00rry написа:ясно , ами ще спра да я карам... в крайна сметка имам тука един бензинов регулатор ще го сложа и ще видя как седят нещата там защото имам чувстово че страда от липса на бензин защото като остане без бензин когато свъзшва долу горе по същия начин прави ..... а оригиналния прекъсвач на ГТ то на колко обоорота е??? и от тези детонации възможно ли е да гори доста повече ???WhitePower написа:е или ще счупи буталата или турбината , другото е няма как да строшисамо за инфо , еи така имаше колиги който караха по същия начин с проблемите като тебе , и таман опрайхме проблемамите и колата роди щото буталата от детонации бяха на дреп и им трябваше само малко натоварване за да се преебатГТ ли е ..., няма да е лесно ...
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар