tukbata написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
проект Пунто ГТ1
Collapse
X
-
аз тиксото го разбирам като залепено върху част от самия термо-елемент, тоест по-малко въздух преминава през него и го охлажда по-малко.Но и на самата тръба да е ще играе като рестриктор, а рестриктора пропуска по-малко количество въздух, нищо че скоростта му се увеличава, те загубите си казват думата а и се получава и разреждане, тоест по-ниска плътност и термо-елемента се охлажда по-малко и отчита по-малко.едно закачане на широколентова сонда може да каже какво и защо
Коментар
-
зависи как е направен рестриктора и каква площт обхваща ... а това което си си помислил за тиксо на термоелемента при дебитомера на ГТ-то май практически е невъзможно...~/'''''''''''''''''''''''''\~ Fix
[[ ]== //// ==[ ]] It
|\-----------------/| Again
|_|'-------------'|_| Tomorrow
Подпис по правилата!
Коментар
-
почти съм убеден че широколентоват аще покаже 12.5 смеси с изменение при детонациите , както беше при мене , хем всичко в час хем пукаше като за световно а това с бубината не го разбрах , как е давала много високо напрежение и се е рестартирало екуто странно ми еимате ли друго еку под ръка да тесвате ???Power Under Pressure
Коментар
-
ами по принцип имаме едно ГТ което е болно .., горе в сервиза ама то е ГТ 1 , а мойто е ГТ2 .. ? дали ще има проблем , другото ГТ е гт3 .. , а това за бобината понеже си дадох колата да и открият кво и има и я водиха при един дето му викат мозъка .., и той я закачи там на неговите компютри и откри че бобината нестава и каза че и идвал тока в повече или нещо такова и компа се рестартирал смених бобината и се оправи , а симптомите бяха забиваше носа , умираше в ниските като стигне 3000 3500 и рязко забива и и падат оборотите се едно си върнал ключа от контакт и си я угасил и някви такива но се оправи и от това дали може да е станало нещо да е изпушилоWhitePower написа:почти съм убеден че широколентоват аще покаже 12.5 смеси с изменение при детонациите , както беше при мене , хем всичко в час хем пукаше като за световно а това с бубината не го разбрах , как е давала много високо напрежение и се е рестартирало екуто странно ми еимате ли друго еку под ръка да тесвате ???
ГТ ли е ..., няма да е лесно ...
Коментар
-
НА КОЛКО ПАДАТ СМЕСИТОJacK`DanielS написа:о исусе
незнам що като пусне перката пренодително и смесито падат на бедни яко и така си стои?
нали нямате широколентова сонда как разбрахте че падат и на колко падат ???ако са от ония извънземните уреди просто не го гледай щото най много да ти покаже какво си мисли ламбдата а то е да друго реално
Power Under Pressure
Коментар
-
значи въртят ми се едни такива мисли на мен като се замисля ама утре ще си разсея съмненията значи самнява ме много бобината и утре ще я сменим с БОШОВСКАТА ., защото моята която я сменях преди 2 месеца е хофар мисля че и това плетене ме самнява че е само от тоци .. не му стига тока и прекасва .., защото сега като се замисля ми прави една мизерия например 1ва , 2ра, 3та и 4та.., на 3та 4та на тия по големите предавки ми се случи 3 4 пати колата да забие .... да изключи направо на 3000 об се едно е спира тоkа .., и ся като се замислих така правеше бобината като не беше наред но не го прави постоянно някой път .. а свещи и кабели сменяхме и не е от тях ..., утре ще сменям бобина и евентуално еко ! а и друг много интересен факт , уредчето което е закачено на ламбдата понеже сега показва оптимал малко след средата и понеже имам копче за принудително пускане на перката като я пусна и отива в леан кадето бедната ..демек тока слабее ??? някво обяснение ?? а кутията по принцип е рязана оттдолу да влиза въздух така я вземах но като пуснеш нерката и то набива топлия въздух в коетто не виждам мн смисал но смесите се забиват яко в беднитеWhitePower написа:НА КОЛКО ПАДАТ СМЕСИТОJacK`DanielS написа:о исусе
незнам що като пусне перката пренодително и смесито падат на бедни яко и така си стои?
нали нямате широколентова сонда как разбрахте че падат и на колко падат ???ако са от ония извънземните уреди просто не го гледай щото най много да ти покаже какво си мисли ламбдата а то е да друго реално
ГТ ли е ..., няма да е лесно ...
Коментар
-
Добре де..........ако не включваш пренудително перката,а фаровете,нагревателя на задното стъкло,вентилатора на парното(абе всичко що го има в колата) пак ли беднее????Ако пак направи така......токовете нестигат нещо(може нещо маса да нямаш като хората)!п.п.смени и кутията на въздуха-нищо чудно част от проб да е в нея
Коментар
-
Абе хората ви казаха да не гледате тоя смешен уред за бедна/богата смес. Изобщо не може да се каже по него какво става, както се вижда като се наредят повече консуматори по веригата и уреда си ебава мамата. Изобщо не го гледайте това. Ако не искате скоро да счупите колата, я закарайте или на Орлин или на някои друг с широколентова сонда, за да се види за какво става дума защото колкото и да е здрав двигателя, ще стане някоя беля

Коментар
Реклама
Collapse


Коментар