bestlap написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Най накрая и аз със Punto GT : )
Collapse
X
-
Ем само да каже някой дали става и т.н и ще го поръчамbiser_as написа:После кат го сложиш, ако не ти е проблем да ни споделиш дали лесно си го монтирал и дали си доволенbestlap написа:Колеги май ще е това >>> http://tuning-parts.bg/browse/product/id/647/ 2-бутален е може да се настой колко да разтоварва в атмосферата и колко след дебитомера ... мисля че ще ми върши работа ?
че не знам дали ще ми върши работа уш пише че е лесен за монтиране при punto gt но..
Коментар
-
М/у другото ако незнаеш въпросния колега, който ти е препоръчал въпросния blow off от tuning.bg извършва безплатен монтаж за гр. София на артикулите от сайта http://tuning-parts.bg/, така че ако имаш идване към София можеш да го поръчаш директно на него и той да ти го монтира безплатно, това само като инфо :D Успех с подобряване на бегачката
punto HGT
Коментар
-
Да но нямам идване към софия ...didich написа:М/у другото ако незнаеш въпросния колега, който ти е препоръчал въпросния blow off от tuning.bg извършва безплатен монтаж за гр. София на артикулите от сайта http://tuning-parts.bg/, така че ако имаш идване към София можеш да го поръчаш директно на него и той да ти го монтира безплатно, това само като инфо :D Успех с подобряване на бегачката
Коментар
-
Ако си завреш главата :D достатъчно навътре под педалите ще видиш една гумена далаверка, през която мое като я пробиеш си вкараш колко си искаш кабел в купетоbestlap написа:Колеги кажете от къде вкарвате кабели от двг на вътре в купето ? че ми трябват едни кабели от акумолатора до вътре но не видях онзи ден от къде да ги прекарам
Коментар
-
ахам мерси ще видя просто от пред при двг гледах от зад и никъде не се вижда да може да мине защото всичко е набутано супер яко .. :D :Dbiser_as написа:Ако си завреш главата :D достатъчно навътре под педалите ще видиш една гумена далаверка, през която мое като я пробиеш си вкараш колко си искаш кабел в купетоbestlap написа:Колеги кажете от къде вкарвате кабели от двг на вътре в купето ? че ми трябват едни кабели от акумолатора до вътре но не видях онзи ден от къде да ги прекарам

Коментар
-
аз съм с dv 26 на бейли и повече никога не бил сложил китайски 1 - разтоварва на 0.1 бара 2 съска много яко и много качевсен звукпродадох си катйския щото разтоварваше над 0.4 никога повече китайче на блоуофф - първо нямат звук като хората , после разтоварват късно а за колектора ще проверя телефоните на хората но се приготви за едни 600 иии пари за колекторPower Under Pressure
Коментар
-

Орлине звука на моя китаец е доста зловещ,не мислиш ли?WhitePower написа:аз съм с dv 26 на бейли и повече никога не бил сложил китайски 1 - разтоварва на 0.1 бара 2 съска много яко и много качевсен звукпродадох си катйския щото разтоварваше над 0.4 никога повече китайче на блоуофф - първо нямат звук като хората , после разтоварват късно а за колектора ще проверя телефоните на хората но се приготви за едни 600 иии пари за колектор
(поне с ИХИ-то беше,сега няма нищо общо)Съскаше страшно силно,няма вариянт да нагазя ГТ-то и да няма погледи насочени към него :D
Кара на сгъстен въздух
Коментар
-
Re:
Пич, качеството на звука според мен, щеше да е основен и най-важен критерии ако ставаше въпрос за аудио система, мма тук става въпрос за блоу офф и аз лично смятам, че най-важното е клапана да отваря и изпуска възможно най-бързо и на най-ниско налягане за да пази турбината (особено важно според мен имайки в предвид маняшката дебелина на оста на стандартното ИХИ-солетите с кашкавал май са по-дебели от въпросната осCMAXHAT написа:Орлине звука на моя китаец е доста зловещ,не мислиш ли?
(поне с ИХИ-то беше,сега няма нищо общо)Съскаше страшно силно,няма вариянт да нагазя ГТ-то и да няма погледи насочени към него :D
) и да държи без да изпуска под налягане
(тия критерии не съм мноо убеден, че при китайските са винаги изпълнени и дали се запазват по време на експлоатацията им). Тва дали ще се обръщат пешеходците след колата ти според мен не е основното дет да се гледа в един блоу офф
Друг е въпроса дали един рециркулационен клапан не е по-добър вариант за турбо кола (единствения му минус донекъде е, че връща отново загретия въздух в компресорната част, от там нататък има само плюсове спрямо изпускащия в атмосфера)
Коментар
-
Re:
бе за ихи съска добре ама и аз като го мушнах на голямата турбина звъка изчезна а ти най добре можеш да кажеш как се кара кола без BOV ( с дървен чеп) и как вървешеCMAXHAT написа:Орлине звука на моя китаец е доста зловещ,не мислиш ли?WhitePower написа:аз съм с dv 26 на бейли и повече никога не бил сложил китайски 1 - разтоварва на 0.1 бара 2 съска много яко и много качевсен звукпродадох си катйския щото разтоварваше над 0.4 никога повече китайче на блоуофф - първо нямат звук като хората , после разтоварват късно а за колектора ще проверя телефоните на хората но се приготви за едни 600 иии пари за колектор
(поне с ИХИ-то беше,сега няма нищо общо)Съскаше страшно силно,няма вариянт да нагазя ГТ-то и да няма погледи насочени към него :D
) преди да роди турбината и пак остта не се скъсаза мене бейлито е за сега е най-добрия шумен клапан който разтоварва на 0.1 бара на голяма турбина ( дето спира по бързо от ихито)всичко зависи на кой колко пари му се дават
Power Under Pressure
Коментар
-
аз карам с двуботалния на Forge звука верно не е като на Bonalume (според мен това са клапаните с най-якия звук), но съм доста доволен от клапана и не мисля, че въобще може да се говори за някакво сравнение между китайчетата ... освен в цената разбира се ето как работи на моята кола
http://www.vbox7.com/play:36eb2b6e
~/'''''''''''''''''''''''''\~ Fix
[[ ]== //// ==[ ]] It
|\-----------------/| Again
|_|'-------------'|_| Tomorrow
Подпис по правилата!
Коментар
-
мен точно това ме кефи на бонолуме-то ... това е въпрос на вкус ... доволен съм от моя и не мисля да го сменям ... просто съвета ми беше, че китайчетата не си заслужат при положение, че най вероятно след време да дадеш пари за нещо друго ... както ти си направил, Орлине...~/'''''''''''''''''''''''''\~ Fix
[[ ]== //// ==[ ]] It
|\-----------------/| Again
|_|'-------------'|_| Tomorrow
Подпис по правилата!
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар