WhitePower написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Най накрая и аз със Punto GT : )
Collapse
X
-
Аз съм извел от ключалката един кабел който като се даде контакт и има 12V а като се върне контакта няма и масата съм я вързал за купетоJacK`DanielS написа:едните са +/- за осветлението (тия които са нагоре) другите +/- са си за уреда. а зеления го връзваш на черния кабел на сондата (ако си с 4 кабела на сондата)
и от тях ще свети нали няма да е проблем и от там да взема и + и - за този уред ? а не на отделно
Коментар
-
Днес се захванах да правя уредите да са на гредата обаче много стърчеше тази поставка която имах.Някой казват със топъл въздух но аз исках да го направя по добре и отделих кръкчетата от поставката и се започна с напасване правене на дупки и смола и стъклопласт
Утре ще е с кит и шкурене и накрая ще вида дали ще я тапицирам с кожа или ще я пръсна черна >>>>
Коментар
-
SPALhttp://www.spalusa.com/store/main.aspx?p=CategoryBody&c=FAHIпеки та дрънка ама са скъпичкиbestlap написа:Колеги кажете какви перки да взимам ..... нз или според мен тази кола загрява бързо
кажете вашите калинки примерно като ги настъпвате на 2-3 спирачка първа газ до долу 2-ра 3-та ... градско каране какви градуси държи ? Като примерно на вън въздуха е 30 градуса ?
)иначе зависи какво се разбира под загрява?
Power Under Pressure
Коментар
-
Еми от България някъде може ли да си взема ?И колко инча ми тряя за пунтовецаWhitePower написа:SPALhttp://www.spalusa.com/store/main.aspx?p=CategoryBody&c=FAHIпеки та дрънка ама са скъпичкиbestlap написа:Колеги кажете какви перки да взимам ..... нз или според мен тази кола загрява бързо
кажете вашите калинки примерно като ги настъпвате на 2-3 спирачка първа газ до долу 2-ра 3-та ... градско каране какви градуси държи ? Като примерно на вън въздуха е 30 градуса ?
)иначе зависи какво се разбира под загрява?
ем по загряване 20-тина 30 мин на ръчка .... ем малко над средата в в смисъл на скалата която е над средата на средата
демек на 75 % и перката работи и като започне да се кара нормално за 10 тина мин слиза на средата ...
Коментар
-
Ети тука: http://prospeed.bg/bg/products/3257/0Има размери и цени-мери и преценявай коя е максимално голямата дет мое да стане на радиатора на пунто-то :Dbestlap написа:Еми от България някъде може ли да си взема ?И колко инча ми тряя за пунтовеца
Коментар
-
Колега нали по горе в темата ти писахме, че е характерно за пунто гт че колата загрява доста и доста бързо, поради ред причини.Но стандартния радиатор и стандартната перка си смогва напълно с охлаждането дори и при предноразположен китайски кулер... вярно по честично работи перката но се пак това и е работата.Направи си проверка дали ти работи първа степен на перката защото тя е много важна за поддържане на добрата температура...Запали колата на место студена и изчаквай да загрее без да я караш на вдигнат капак и слушай перката, трябва мине ли съвсем малко средата да се включи първа степен на перката и да върне температурата малко под средата. Ако не стане така а се включи чак на 70% от скалата значи ти включва направо втора степен, което не е добре и е много препоръчително да си я оправиш.А възможните причини да не включва първа степен на перката са един реостат за първа степен или температурния датчик на радиатора

Коментар
-
Колега не си налагам мнението, но виж и тези масла и срвни понеже не открих техническата страница за маслото на кастрол да ги сравня.За твойто пунто дават това масло http://www.kroon-oil.com/en/products...-gt-1993-1999/ аз карам с такова в момента и излиза около 7лв литъра, което е доста на сметка.Скоро мисля да пробвам това http://www.kroon-oil.com/en/products...-racing-10w60/ , сравнявах го със селенията рейсинг и като, че ли е с по добри карактеристики, тука литъра е към 15-16лв, което сравнено с кастрола е горе долу една цена. Разгледай им техническата характеристика на маслата и избери по добротоbestlap написа:Гледам в сайта на Castrol дават за ГТ това нещо >>> Castrol Magnatec 5W-40 а един пич от vw клуба ги продава по на тънкана и 5 Л ми е 75 лв :D
punto HGT
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар