ето го клипчето и във вимео http://vimeo.com/13767194
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
evo Dedra
Collapse
X
-
демек не ставаici написа:с газта се оправят във Варна, сега в момента не се кара на газ но преди когато беше само чипосана на 1.2 бара със заводското турбо беше добре на газ като не броим прегорелите изп. клапаниWhitePower написа:хареса ми , само неразбрах с газя как се оправяш на 1.5 бара щото тука в софия не успяха да направят едно Гт на гас да бачна на 1.6 както си му е по книга
за повече от 0.8 газя
Power Under Pressure
Коментар
-
На 1.2бара вървеше преди на газ ама и това е пак много, най си е добре да се кара до 0.и нещо на газ и нагоре да обръща автоматично на бензин за да смъква температурата в горивната камера че както се вижда на клипчето от онборда едни 850 градуса на входа на турбото при настъпване са факт, а на газ мисля ще са повечко което вече ще е доста рисково за изп. клапани и бутала.Блоуофа е китайче предполагам, така дойде с него колата от Австрия.
Коментар
-
е, ти за това правиш ниски градуси, реалистичното измерване е в пирамидата преди входа на турбото.пък при добро финансово желание може да се сложи по една термо-сонда и на всеки рънър на колектора както при хай-тек бегачките.иначе след турбото не е пряко свързано и много ясно какво се случва в цилиндрите, едни 150 градуса е по-ниска температурата там вече.WhitePower написа:ици какви са тия градуси бе човек аз с много зор едвам вдигам 750 на изхода на турбинатаебаси колко е врела ( а къде мериш , на колектора или на даунпайпа )
Коментар
-
тожа за 150 градуса го знам , аз за това те питах куде мериш иначе ако трябва да бъдем точни 4 широколентови с 4 ЕГТа и отивам на 24 на люманici написа:е, ти за това правиш ниски градуси, реалистичното измерване е в пирамидата преди входа на турбото.пък при добро финансово желание може да се сложи по една термо-сонда и на всеки рънър на колектора както при хай-тек бегачките.иначе след турбото не е пряко свързано и много ясно какво се случва в цилиндрите, едни 150 градуса е по-ниска температурата там вече.WhitePower написа:ици какви са тия градуси бе човек аз с много зор едвам вдигам 750 на изхода на турбинатаебаси колко е врела ( а къде мериш , на колектора или на даунпайпа )
така ще е хи-хи тек
но за сега така не съм я сложил преди турбото знаеш зашо , щото ако фръкне датчика по незнайни причини , си ебавам мамата на турбината
Power Under Pressure
Коментар
-
Орлине, тия 4 широколентови сонди според мен кат ги сложиш преди турбото и нема много дълго да им се радваш на показанията :D На тия температури там, сензорите нема изкарат многоWhitePower написа:иначе ако трябва да бъдем точни 4 широколентови с 4 ЕГТа и отивам на 24 на люман
така ще е хи-хи тек
но за сега така не съм я сложил преди турбото знаеш зашо , щото ако фръкне датчика по незнайни причини , си ебавам мамата на турбината
И аз съм на мнението на Ици, че ЕГТ-то трябва се мери преди турбината (за да имаме най-добър ориентир ко се случва)
и с читави сензори не би трябвало да има грижи с чупене на турбина :D
Коментар
-
да питам кой в БГ слага 4 ЕГТ-та , ние нема да ходим в наскари пак си имам едно на ум ,че може да литне сондата или част от нея все пак рабтим с китайски содниbiser_as написа:Орлине, тия 4 широколентови сонди според мен кат ги сложиш преди турбото и нема много дълго да им се радваш на показанията :D На тия температури там, сензорите нема изкарат многоWhitePower написа:иначе ако трябва да бъдем точни 4 широколентови с 4 ЕГТа и отивам на 24 на люман
така ще е хи-хи тек
но за сега така не съм я сложил преди турбото знаеш зашо , щото ако фръкне датчика по незнайни причини , си ебавам мамата на турбината
И аз съм на мнението на Ици, че ЕГТ-то трябва се мери преди турбината (за да имаме най-добър ориентир ко се случва)
и с читави сензори не би трябвало да има грижи с чупене на турбина :DPower Under Pressure
Коментар
-
Епизод 3 :D Колата дойде за леко оптимизиране, идеята беше да се отпуши във високите с атмосферен всм. вал от Фиат 2.0 8вТака между другото се наложи да сменя и изпускателния вал, че беше му се поизяла една от гърбиците доста сериозно.Сложих и раздвижни колела за прецизно настройване на валовете и ... колата пощуря значително :D лошото е че съединителя се предава още от първа при силен старт от място.Обявяваме го за продаване:Закс усилен притискател 228мм за 180лв и металокерамичен диск с 5 лъча и демпфери както е видно в снимките по-отпреди за 280лв.Ще се минава на двудисков. От зелената графика се вижда за какво плаване на скоростта става дума при буксуването на съединителя, съответно времето на 400м страда сериозно.
Коментар
-
Сега като сравних горивната карта преди и след оптимизирането с валовете последвано с мапване, са видни едни 15-тина % увеличаване на горивото във високите за да се вкарат смесите в норма.Това значи че само с един всм. вал с лифт 0.5мм повече и 20-тина градуса удължени фази се вкарват съответно и 15-тина % повече въздух - респективно мощност.Жалко само, че няма по-големи сток валове от този на 2.0 8в
Коментар
-
а,с каква кутия е тази дедра питам защото аз с Т3/Т4 турбо и винтиловата глава на 1-н бар немам проблеми със съединитела,а е оригинален на валео от крома турбо 230мм,верно че моита кутия е много къса от 1,6хф и най-вероятно колата ми е доста по лека(делта хф) от дедрата...успеха цена няма.
Коментар
-
зелената линия на скоростта виж къде се пресича със синята вертикална, която е края на 402м освен ако не се бъркаш със жълтата графика, тя е изминатия път и стойността и е долу дадена със жълтите цифри.А кутията на Дедрата е с типично дълъг диференциал за турбо, с виско-шпер.На 5-та при 3000 об/мин мисля е със 120 км/чТоя усиления Закс притискател + металокерамиката трябва да удържат 400Нм, ама явно идват повечко от мотора :DЕто я графиката с докаран червения репер в края на 402м, данните на времето и скоростта са същите като в таблицата с разликата, че в таблицата скоростта излиза закръглена на цяло число.Има и още няколко ръна, но с влошаващи се последователно времена заради увеличеното буксуване на съединителя, понеже не му стига времето да се охлади въобще.Интересното при тия по-слабите рънове е че има с доста по-висока терминална скорост от този, просто зависи кога и как ще оттърве съединителя.WhitePower написа:мене 2 те графики не ми се връзват никак дори на едната сте с 166 км на 400 метра а на другата се под 150 км на 400 метра
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар