Stefan Hadjov написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
evo Dedra
Collapse
X
-
Твое право е да имаш лично мнение.Това ни най малко не ме засяга и още по малко,че това което твърдиш е верно.biser_as написа:Единственото, в което съм сигурен е, че за пореден път имаш самочувствието за много знаещ, но и в този случай, мойто лично мнение за знанията ти е точно обратното.Stefan Hadjov написа:Може да си сигурен,че доста по добре от тебе съм информиран.
Бъркаш явленията детонация и преигнишън в смисъла в които се ползват при бензинови двигатели
Помисли хубаво над това :D
Коментар
-
И кое от това дето твърдя не е вярно? :D И може ли някак да ни разясниш на мен и на другите колеги, какво предствляват детонациите при бензиновите двигатели, какво ги предизвиква и какви са последствията от тях и какво е преигнишъна и причините за появата му, както и последствията от него? Има ли също връзка между двете и каква е по-точно?Stefan Hadjov написа:Твое право е да имаш лично мнение.Това ни най малко не ме засяга и още по малко,че това което твърдиш е верно.biser_as написа:Единственото, в което съм сигурен е, че за пореден път имаш самочувствието за много знаещ, но и в този случай, мойто лично мнение за знанията ти е точно обратното.Stefan Hadjov написа:Може да си сигурен,че доста по добре от тебе съм информиран.
Бъркаш явленията детонация и преигнишън в смисъла в които се ползват при бензинови двигатели
Помисли хубаво над това :D
Ще е много полезно за всички нас заблудените и неразбиращи, да видим къде бъркаме :D П.П. Сега очаквам, че най-вероятния ти отговор ще е: Няма какво да обяснявам на хора дето са под нивото ми и най-добре е да приемем твърденията ти за 100% истина и т.н. в тоз дух и нищо конкретно, нали? :D
Коментар
-
Не,няма да ти отговоря по този начин,защото аз никога така не отговарям.Просто повече обяснения няма да ти давам.За това има книжки,учебници,литература,интернет и т.н.В случая,все едно не съм ти прочел последния пост.biser_as написа:И кое от това дето твърдя не е вярно? :D И може ли някак да ни разясниш на мен и на другите колеги, какво предствляват детонациите при бензиновите двигатели, какво ги предизвиква и какви са последствията от тях и какво е преигнишъна и причините за появата му, както и последствията от него? Има ли също връзка между двете и каква е по-точно?Stefan Hadjov написа:Твое право е да имаш лично мнение.Това ни най малко не ме засяга и още по малко,че това което твърдиш е верно.biser_as написа:Единственото, в което съм сигурен е, че за пореден път имаш самочувствието за много знаещ, но и в този случай, мойто лично мнение за знанията ти е точно обратното.Stefan Hadjov написа:Може да си сигурен,че доста по добре от тебе съм информиран.
Бъркаш явленията детонация и преигнишън в смисъла в които се ползват при бензинови двигатели
Помисли хубаво над това :D
Ще е много полезно за всички нас заблудените и неразбиращи, да видим къде бъркаме :D П.П. Сега очаквам, че най-вероятния ти отговор ще е: Няма какво да обяснявам на хора дето са под нивото ми и най-добре е да приемем твърденията ти за 100% истина и т.н. в тоз дух и нищо конкретно, нали? :D
Коментар
-
Е как да ми даваш повече обяснения, като най-вероятно така ще се овъртолиш и накрая ще излезе,че ти май имаш нужда да почетеш повечко
А щеше да е хубаво да ми отговориш на въпросите (все пак ти си чел и знаеш много повече от всички) и да ме изкараш от заблудата, в която явно живея, тта да знам какво е тва нещо детонация и какво е преигнишън при бензиновите мотори. :D
Коментар
-
Ами най-добрия ти вариант според мен да получиш правилно тълкование или отговор на твоя въпрос, е той да е от колегата Хаджов-все пак той е единствения, който е чел много и всякаква литература и има почти безгранични знания относно бензиновите двигатели. :D И понеже ще помислиш, че те пързалям нещо, много лесно ще те убедя, че тва е твоя човек.WhitePower написа:ебаси таман исках да ми разлакувате какво се има в предвид преингнишън щото аз разбирам само то предварения и бедни смеси и детонации
Говоря ти за колега с едни от най-иновативните твърдения в съвременното автомобилостроене, а именно:1. Широколентовата ламбда сонда няма никакво приложение при бензиновите двигатели-един вид, тя е измислена за да се взимат безсмисленно парите на хората и информацията, която дава е напълно излишна и безполезна. А при тунинг пък няма никакво приложение.2. Бензиновите двигатели работят при ламбда=1 (демек смес 14,7:1) в целия си работен диапазон и без значение от натоварването.3. Стабилизиращата щанга е сложена в автомобилите за да ги направи по-нестабилни и да развали возията на пътниците, дори действието и е дестабилизиращо върху автомобила и премахването на този конструктивен ’дефект’ е нещо, което всеки трябва да направи или поне да опита (най-вече за да не се вътри за биалетки). 4.Шаси динамометъра (дино-то) е супер неточна и безмисленна машина, която всеки може да си манипулира и да си показва каквито си реши цифрички. Нищо полезно като информация не може да се получи от нея.Сигурно има и още такива ’симпатични’ теории ако се позамисля, но смятам, че и тия ще са ти достатъчни за да те убедят откого най-вече трябва да черпиш знания и да му вярваш безгранично.Щеше да е хубаво да чуем отговори на въпросите ми към него, но аз лично не вярвам тва да стане и ще си живеем неуки и занапред. :D
Коментар
-
даммммчетене се учи в 1 класда разбереш прочетеното обаче явно е трудноИци е написал: Преигнишън в смисъл доста по-ранно запалване причинено от повишеното налягане предизвикано от детонациите...Наистина изречение написано без много правопис/да не се разбира като упрек, и аз пиша понякога така/, но поради тази причина и малко неразбрано.От написаното аз си правя извода, че по-ранното запалване е следствие на повишеното налягане предизвикано от детонации.Което и според моите познания е грешно.
Коментар
-
давай тогава убеди ме, че преигнишън може да се получи от детонациязащото според мен не можеbiser_as написа:Колега hf hpe, извинявай, може и да не съм разбрал с кое точно в поста на ici не си съгласен и какво си имал в предвид, просто коментирах, че написаното от теб "преигнишън не може да се получи от детонации" (погледнато само по себе си) според моите познания е грешно
Коментар
-
Колега,с тази личност е излишно да се спори-загубено време.Сам виждаш че е на светлинни години от тези неща.Спори се с човек,който с познанията си може да те разбере.Случая не е такъв.hf hpe написа:давай тогава убеди ме, че преигнишън може да се получи от детонациязащото според мен не можеbiser_as написа:Колега hf hpe, извинявай, може и да не съм разбрал с кое точно в поста на ici не си съгласен и какво си имал в предвид, просто коментирах, че написаното от теб "преигнишън не може да се получи от детонации" (погледнато само по себе си) според моите познания е грешно
Коментар
-
Колега hf hpe, предполагам знаеш много добре причините водещи до преигнишън, знаеш добре също, че и продължителни детонации, водят до екстремно повишаване на температурата на компонентите (свещи, бутала и клапани и нагара по тях) в горивната камера, тъй че не виждам проблем тези прегряти свещи да са причина за преигнишън. Не си ли съгласен с такова развитие на нещата?hf hpe написа:давай тогава убеди ме, че преигнишън може да се получи от детонациязащото според мен не можеbiser_as написа:Колега hf hpe, извинявай, може и да не съм разбрал с кое точно в поста на ici не си съгласен и какво си имал в предвид, просто коментирах, че написаното от теб "преигнишън не може да се получи от детонации" (погледнато само по себе си) според моите познания е грешно
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар