ici написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
evo Dedra
Collapse
X
-
mnpenchev -
благодаря колеги :Dза съжаление не можах да прочета чипа с който беше дошла колата, при всяко четене с програматора се получаваше различен бин.Преигнишън в смисъл доста по-ранно запалване причинено от повишеното налягане предизвикано от детонациите и последващото стръмно покачване на температурата в цилиндъра от много по-ранния пик на налягането в цилиндъра.Малко двусмислено и е като лавинообразна верижна реакция и от това се топят буталата.WhitePower написа:преингнитшън ще рече ниско предварение или високо щото пукотевици повечето лучай са от много голямно предварениеici написа:Колата е страдала от зверски детонации и преигнишън, имала е късмет че се е разминала със стапянето на буталата.Както се вижда тъкмо са били почнали да се поразтапят при горния пояс.Отделно при разглабянето се видя проблема с повлеклия среден основен лагер и замазания колянов вал, това най-вероятно е повлияно от поизносените срени лагери на баланс валовете понеже те се мажат директно от маслото на средния основен и така там се е получил пад на налягане и повличането е факт.Последва смяната с друг хубав колянов вал и премахването и затапването на мазането на баланс валовете което дава с около един бар по-високо налягане в маслените магистрали.
Коментар
-
Ици нещо си се объркалпреигнишън не може да се получи от детонацияici написа:благодаря колеги :Dза съжаление не можах да прочета чипа с който беше дошла колата, при всяко четене с програматора се получаваше различен бин.Преигнишън в смисъл доста по-ранно запалване причинено от повишеното налягане предизвикано от детонациите и последващото стръмно покачване на температурата в цилиндъра от много по-ранния пик на налягането в цилиндъра.Малко двусмислено и е като лавинообразна верижна реакция и от това се топят буталата.WhitePower написа:преингнитшън ще рече ниско предварение или високо щото пукотевици повечето лучай са от много голямно предварениеici написа:Колата е страдала от зверски детонации и преигнишън, имала е късмет че се е разминала със стапянето на буталата.Както се вижда тъкмо са били почнали да се поразтапят при горния пояс.Отделно при разглабянето се видя проблема с повлеклия среден основен лагер и замазания колянов вал, това най-вероятно е повлияно от поизносените срени лагери на баланс валовете понеже те се мажат директно от маслото на средния основен и така там се е получил пад на налягане и повличането е факт.Последва смяната с друг хубав колянов вал и премахването и затапването на мазането на баланс валовете което дава с около един бар по-високо налягане в маслените магистрали.
Коментар
-
Май че ти си се объркал-детонация се получава от преигнишън.hf hpe написа:Ици нещо си се объркалпреигнишън не може да се получи от детонацияici написа:благодаря колеги :Dза съжаление не можах да прочета чипа с който беше дошла колата, при всяко четене с програматора се получаваше различен бин.Преигнишън в смисъл доста по-ранно запалване причинено от повишеното налягане предизвикано от детонациите и последващото стръмно покачване на температурата в цилиндъра от много по-ранния пик на налягането в цилиндъра.Малко двусмислено и е като лавинообразна верижна реакция и от това се топят буталата.WhitePower написа:преингнитшън ще рече ниско предварение или високо щото пукотевици повечето лучай са от много голямно предварениеici написа:Колата е страдала от зверски детонации и преигнишън, имала е късмет че се е разминала със стапянето на буталата.Както се вижда тъкмо са били почнали да се поразтапят при горния пояс.Отделно при разглабянето се видя проблема с повлеклия среден основен лагер и замазания колянов вал, това най-вероятно е повлияно от поизносените срени лагери на баланс валовете понеже те се мажат директно от маслото на средния основен и така там се е получил пад на налягане и повличането е факт.Последва смяната с друг хубав колянов вал и премахването и затапването на мазането на баланс валовете което дава с около един бар по-високо налягане в маслените магистрали.
Коментар
-
Май и двамата говорите за едно и също - hf hpe казва че ранно запалване не може да се получи от детонации - т.е. може би има в пред вид обратното, което всъщност е вярното - това което казва Стефан.Stefan Hadjov написа:Май че ти си се объркал-детонация се получава от преигнишън.hf hpe написа:Ици нещо си се объркалпреигнишън не може да се получи от детонация
Коментар
-
Ами може и така да се каже - от мотора на Лансера не остана много оригинално "желязо", просто му измъкнах всичко що е стокTqnkata написа:Колега да не развалихте някой Лансер за тая Дедра бре
Шегувам се Успех!
Така става като дойде Дядо Мраз с големия чувал с подаръците http://www.youtube.com/watch?v=j30K7...layer_embedded
Коментар
-
[quote="biser_as"]Недей да се впускаш в спорове след като не си достатъчно запознат с тези неща.От преигнишен първо ще получиш детонационен режим на работа в двигателя и ако ти си водача и не обърнеш внимание или не знаеш какво е това,тогава може да последват "чаровните"последствия.Stefan Hadjov написа:Колега Хаджов, за пореден път си в заблуда, за някой явления случващи се в ДВГ-тата :D От преигнишън можеш да получиш много ’чаровни’ дупки в буталата, нищо друго интересно не се получаваhf hpe написа:Май че ти си се объркал-детонация се получава от преигнишън.
Коментар
-
[quote="Stefan Hadjov"]Аз в спорове мога да си се впускам, колкото си искам, а дали съм подготвен едва ли точно ти можеш да прецениш :D Не е лошо ти първо да се информираш хубаво, под преигнишън и детонация при бензинови двигатели какво се има в предвид, кога точно се получават, какви са последствията от едното и от другото, дали са 2 различни неща и появата на кое от тях може да предизвика появата на друготоbiser_as написа:Недей да се впускаш в спорове след като не си достатъчно запознат с тези неща.От преигнишен първо ще получиш детонационен режим на работа в двигателя и ако ти си водача и не обърнеш внимание или не знаеш какво е това,тогава може да последват "чаровните"последствия.Stefan Hadjov написа:Колега Хаджов, за пореден път си в заблуда, за някой явления случващи се в ДВГ-тата :D От преигнишън можеш да получиш много ’чаровни’ дупки в буталата, нищо друго интересно не се получаваhf hpe написа:Май че ти си се объркал-детонация се получава от преигнишън.
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар