WhitePower написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
evo Dedra
Collapse
X
-
Така, след няколкодневна развойна дейност и тестове, двойно усиленият притискател работи и е в колата.Като натиск на педала е доста тежичък, но е приемливо, при положение че един двудисков Тилтън или Екседи са може би със съвсем малко по-леки на педала, но за сметка пък на цената
Та какво по-хубаво от един шлайфан по новите бутала блок с пресен хонинг от Флекс Хон
Коляновият вал мина през модифициране за усилване мазането на биелните лагери, в блока е вече и чакаме Н-биелите и клапаните от Инконел за да се продължи сглабянето.
Коментар
-
Полиране се прави когато има нужда, почва се от 500 и повече от 1000 няма смисъл.Дори на 500 да се остави е заводско качество.Тоя вал на снимката е полиран във Варна при хора дето се занимават със шлайф.На струг се върти бавно вала и с въртяща се лента на рамка задвижвана от моторче се води шкурката по шийките, ръчен лентов шлайф един вид.Спазва се посоката на въртене на вала за да се получи микрорелеф който да не стърчи срещу лагерите при въртенето.В краен случай може и с една дълга лента шкурка да си ги полираш на ръка.Joro написа:Ici,допустимо ли е съвсем леко заглаждане на шийките на вала с много ситна шкурка от сорта на 1500-2000?ici написа:Коляновият вал мина през модифициране за усилване мазането на биелните лагери,.....
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар