ici написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
evo Dedra
Collapse
X
-
Оставихте оригиналното еку ли? Аз съм го разглеждал обстойно втре и съм се чудил за един допълнителен мощен транзистор, който липства на платката на атмосферно еку и мисля че хардуерно е заложено управление и ако се направи нещо по софтуера може и при него да се направи контрола от екуто. Говоря за един от двата оградени. Не помня кой със сигурност. Единия е за клапана за празния ход, а другия е въпросния. Мислил ли си по тоя въпрос?
-
То Дедровото ЕКУ си има електронен контрол на бууста, номера е че няма разработен софтуера с който се правят таблиците за бууста видими.Joro написа:Оставихте оригиналното еку ли? Аз съм го разглеждал обстойно втре и съм се чудил за един допълнителен мощен транзистор, който липства на платката на атмосферно еку и мисля че хардуерно е заложено управление и ако се направи нещо по софтуера може и при него да се направи контрола от екуто. Говоря за един от двата оградени. Не помня кой със сигурност. Единия е за клапана за празния ход, а другия е въпросния. Мислил ли си по тоя въпрос?ici написа:при нейното еку няма достъп за там1912 написа:а с ориг соленоид кво се получаваОоо, даже и не си мечтай, различията и в смеси и в аванси са от порядъка на 25%, дори и да сложиш еку от 16в и съответните дюзи, пак не може да я подкараш добре само от това че главата е с атмосферни валове.А и много куцо се ограничаваш със стоков чип за 8в еку, понеже може да надуваш само до 1 бар заради 200кПа МАП Дедровия сензор.Слага се МАП сензор 250кПа, прави се ремап из основи и се дава газ вече с едни 230-тина коня, това ако останеш с 8в еку-то.Не знам дали си обърнал внимание, че Дедрата я направих с 300кПа МАП, тоест може да се надува до 2 бараS.W.A.T. написа:Илиане със стоковото турбо, 2.0 атмосферните валове и еку от дедра 8в с чип и големи дюзи и 16в главата дали ще имам големи ядове със смесите
а преди я бях направил с 250кПа МАП.
Коментар
-
Днес попаднах на един интересен клип : http://www.youtube.com/watch?v=yOp1rjaLaQQ и гледам на този звяр капака на клапаните е същият като моя, а майстора ми говореше че моя нямал вентилация и трябвало турбо капак а до колкото гледам в клипа и тоя чарджнат и турбиниран звяр няма капак с вентилация
В този ред на мисли се чудя мога ли и аз да направя нещо по въпроса за да съм си с моя капак
'93 Tipo 1.8 16V 138hp++?
'97 Coupe 16VT 262WHP+
Коментар
-
и аз имам спомени за тоя сайт, но на практика сега няма какво да се направи, дори и Дедрата като дойде от Австрия чипосана на 1 бар беше с механична корекция на надува.Joro написа:Ici, разгледай това, може да ти свърши някаква работа
(може и да си го срещал вече) Сайта май са го свалили от нета, но го бях запазил преди 4-5 години. Има споменато за корегиране на турбо надува за 8 кл. делта.То тоя звяр е със сух картер и помпата му прави даже вакуум, тя върши работа и като картерна вентилация.Но ти и само с вентилация от картера няма да имаш грижи, ако ще вадиш коне над 400 може вече да се замислиш и за горна :DS.W.A.T. написа:Днес попаднах на един интересен клип : http://www.youtube.com/watch?v=yOp1rjaLaQQ и гледам на този звяр капака на клапаните е същият като моя, а майстора ми говореше че моя нямал вентилация и трябвало турбо капак а до колкото гледам в клипа и тоя чарджнат и турбиниран звяр няма капак с вентилация
В този ред на мисли се чудя мога ли и аз да направя нещо по въпроса за да съм си с моя капак 
Коментар
-
ей, забравил съм я тази тема, а тя колата е вече с Интеграле трансмисия от сумати време
просто се случи да гледам това клипче и се сетих
http://vbox7.com/play:edd6c1bf#commentTopда ъпдейтна сега набързо :D Над 100 Дедрата е доста бърза, причината е че надува се качва прогресивно заради външният бууст контролер, на 1-ва е около 1.2 бара, 2-ра към 1.3, 3-та 1.4, 4-та 1.6 и 5-та 1.8 бараВремената могат да се свалят забележимо ако се мине на еку бууст контрол, тоест ако се сложи Фиат Купе ЕКУ, тогава още от 3-та мога да я подкарам на 1.8 бара и ще стане чудо Тя и така с тоя бавно покачващ се бууст над 100 е доста по-бързичка от Типото.Времената са:60 фута 2.15 сек, не е лошо, но си пали гумите при старт ако се даде цялата газ, тоест иска още по-яки гуми1/4 миля 12.4 сек при 183 км/ч терминална, има и 187 терминална в зависимост при какви обороти съм превключвал и как е идвал бууста0-100 км/ч 4.18 сек0-200 км/ч реално можеше да е за 14.2 сек, вижда се на графиката, че ако не бях включил 5-та при 199.2 км/ч щеше да стане ей тука от любимият ми списък къде се вмества с 14.2 сек 0-200 http://sportscarforums.com/f13/0-200...29417.html13.8 - BMW E60 M5 (507 ps)13.8 - Dodge Viper SRT-10 Roadster (506 ps)13.9 - Brabus SL SV12 (640 ps)13.9 - Porsche 997 GT3 (415 ps)13.9 - Alpina B6 (500 ps)14.0 - Ferrari 575M Maranello (515 ps)14.0 - Lamborghini Murcielago (580 ps)14.0 - Mercedes Benz C63 AMG (457 ps)14.0 - Mercedes Benz CLK63 AMG BS (507 ps)14.0 - Porsche 997 GT3 RS (415 ps)14.1 - Audi RS6 Avant (580 ps)14.1 - Mercedes Benz CL65 AMG (612 ps)14.2 - Mercedes Benz E63 AMG (514 ps)14.2 - TTP Cayman BiTurbo (471 ps)14.3 - Lamborghini Gallardo (520 ps)14.3 - MTM Audi RS6 Avant (568 ps)14.4 - Lamborghini Gallardo SE (520 ps)14.4 - Mercedes SL 63 AMG (525 ps)14.5 - Alpina B5 (500 ps)14.6 - Bentley Continental GT MTM (650 ps)14.6 - Ferrari 550 Maranello (485 ps)14.8 - Caterham CSR 260 (260 ps)14.9 - Alpina B5 S Touring (530 ps)14.9 - Bentley Continental GT Speed (610 ps)14.9 - Maserati Coupé di Modena (551 ps)14.9 - Porsche 911 Carrera S PDK (385 ps)15.0 - BMW M6 Cabriolet (507 ps)15.0 - Mercedes Benz CL600 (517 ps)15.4 - BMW E90 M3 Coupe (420 ps)15.4 - Mercedes Benz CLS55 AMG (476 ps)15.4 - MTM Audi S4 Cabrio (450 ps)15.5 - Alpina B7 (500 ps)[/quote]ето как изглежда онборда http://www.youtube.com/watch?v=AvsGKPOPOLUи няколко ръна докато я настройвах на нисък и висок буустhttp://youtu.be/eaJlIn-i5-4
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар