Абре,ти от тавана на Дедрата ли снима бре
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
evo Dedra
Collapse
X
-
Или да се ударят като 2 Овни!!!ici написа:от прага на дясната врата дя , с вдигнати ръце :D Ма виж как са гле’ат, да не са здавят през ноща самоivanko_rs написа:Абре,ти от тавана на Дедрата ли снима бре

||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
// Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //
Коментар
-
Точно такова еWhitePower написа:Тва другото да не е сиера косуърд , че ако е тва , сме далече на светлинни години от косуърт
Обаче, ако говориш за Пунто, наистина е далеч
но не и Ланчиа
Електрониката им е на практика една и съща, мога да подкарам Косуърта и с ЕКУ-то на Ланчата, просто ги разменям и пали
Друг е въпроса, че няма нужда, защото мога да мапвам директно ЕКУ-то на Косито, Магнети Марели за бога :D Стандартно Косито има преимущество, че излиза от завода с ковани бутала за разлика от Ланчиа, но в случая имаме JE за италианката
Биелите на Коси са като чукове, буквално, много яки без проблеми изкарват 700 коня, е вече и за Дедрата има Н-профил рейсинг биели и то много леки на всичкото отгоре
Главата на Ланчиа е по-добра
Определено имаше напрежениеxctr написа:Или да се ударят като 2 Овни!!!ici написа:от прага на дясната врата дя , с вдигнати ръце :D Ма виж как са гле’ат, да не са здавят през ноща самоivanko_rs написа:Абре,ти от тавана на Дедрата ли снима бре


Вече съм спокоен, Косито е с двигател разглобен на части като на поточната линия
Коментар
-
По-добра е, и флоу графики мога да пусна, и откъм нужда от портване пак може да се коментира, това което го вади ланчовата, за да стане при коси трябва да се портваhf hpe написа:ици кое и е по-доброто на интегралската главачепаците дето са да се спънеш в тях ли?да не говорим, че на косито електрониката е Л8-ца докато на интегралето повечето са 4-ки
Друг е въпроса, че вече я пипнах коси главата лекинко, а точно нуждата от тоя момент го няма при ланчовата глава
С други думи в сток вид ланчовата бие косуъртската по перформанс, отделно може да се говори и за клапани, наклони и големини на портовете, повдигачи - всичко това е по-добро при Фиат/Ланчовата глава
Коментар
-
Какви чепаци бре човек :D повярвай, Ланчовата глава е по-добра, сега да ти пускам снимки на Ланча и Форд Коси глава и да ти ги показвам разликите, няма смисъл, просто повярвай, много са големиhf hpe написа:Ици да не са спрели завода в джурджу и чистият въздух да ти се отразява злев главата на ланчата има такива чепаци, че човек ще се спъне в тях да не говорим за въздухискам да ми покажеш това което ти си измерил, снимки от мрежата имам достатъчно
Ама не е за това темата
А ако проучиш въпроса и повярваш на някой люде по света, няма да има нужда аз да ти показвам кое и защо е така, пък и на снимки не е толкова ясно и пак няма да повярваш, понеже виждам отсега че просто така си си решил
Трябва да видиш и пипнеш и двете глави на Живо, тогава може да се видят най-ясно разликите, ако преди това е направено и подобаващо проучване и вникване в материята може да стане и ясно за какво иде реч
Евентуално
Така да се убеждаваме тука с писане, файда няма
То всичко което е правено по въпроса отдавна е написано.
Коментар
-
То освен картинките в мрежата има и анализи на флоу бенч тестове, има и сума ти и мнения на тунери, които се занимават с тия Форд Косуърт глави и всичките са на едно мнение, странно аhf hpe написа:Ици на картинки в мрежата няма как да повярвамзащо мислиш, че не съм виждал косфорд глава
Та това се казва проучване, и то се налага когато ще се прави нещо по-сериозно, а за гледане ако е само няма нужда
То и ако се заинтересуваш от тунинг валове за нея също би трябвало да ти направи впечатление една особеност, по-точно казано недостатъкът и спрямо Фиат/Ланчовата глава става видим
Коментар
-
Да земеш да се регнеш у Форд - форума и да им обясниш там квай файска на Коси кратуната.... В Джурджу завода бачка още, ама Кремиковци спря и явно ти трудно се адаптираш към по чистия въздухhf hpe написа:Ици да не са спрели завода в джурджу и чистият въздух да ти се отразява злев главата на ланчата има такива чепаци, че човек ще се спъне в тях да не говорим за въздухискам да ми покажеш това което ти си измерил, снимки от мрежата имам достатъчно
Сега чекаме и колегата 1115 да дойде и да ни разкаже колко Косуърт - проекта си направил.....
Между временно не чухме нито един довод от теб по повод мнението ти за по-хубавата глава на Форд-а
ТУНИНГА СТРУВА ПАРА! ДРУГОТО Е ..... МУНИНГ
Коментар
-
Мда, тоя цитат го бях пропусналhf hpe написа:искам да ми покажеш това което ти си измерил, снимки от мрежата имам достатъчно
Еньо, ами ти какво можеш да покажеш?Относно Фиат/Ланчовата глава няма какво друго да ти показвам, то е достатъчно показано на дино-графиката на Типото
Относно Форд Косуъртските дела, ами какво да ти кажа - утре паля тази Сиера Косуърт след основен ребилд на блок и глава
Пък сам може да си правиш изводи доколко сериозно мога да говоря за това, не само от снимки
понеже още два Косуърта съм "пипал" единият от които беше с много пипната глава и доста мноого коне, та оттам и идва належащото инфо за порт работата която е нужна и валовете и съответно размислите произлизащи от това
Коментар
-
А мога ли да попитам с какви свещи се кара колата ? Понеже и аз целя мощности от рода на 300-320 к.с. на 1,3-1,5 бар , и се чудя какви свещи да пробваме .. Чета тука за NGK B8EGV , ама не съм сигурен тия 8-ци как ще са на всекидневна кола , която ще се пали често студена.. И дали някакви сус индекс 7 ще свършат работа за въпросните мощности/налягания на 16В турбо..
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар