От ~1999 об/м с натиснат до край педал, на 4-та предавка, няма превъртане!!! С 5-та не съм пробвал.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Монтиране на едномасов маховик и усилен съединител на JTD
Collapse
X
-
Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
http://www.keepfighting.ms
-
Този пост все едно аз съм го писал !Те FPT си дават кутията на 204Нм.Stefan Hadjov написа:300Nm-сигурен ли си в това което твърдиш или се будалкаш.50% над оргинала и съединителя ти прехвърля успешно този въртящ момент,и е на 200000 клм.Съветвам те да се замислиш над цитираните цифри.janyboy написа:Щом ори съединител на 200 000 км(моят) държи 300 нм то би трябвало да следва че чисто нов ори съединител за ХГТ също ще ги държи

Янко, като ми покажеш този резултат от дино, лично ще ти се извиня пред целия форум !Дотогава, моята печка е 400+Нм.-------------@vsd - не знам колко време мина , но са доста месеци и така и не получаваме отговор - заслужава ли си тази манипулация, защото вече цъфнаха обяви с търсещи маховици от ХГТ.Какво толкоз има да се излезе на някой път и да се намачка на 5та от 1500рпм .... Знаеш как да си вдигнеш въртящия момент и да тестваш...... дали си заслужава и има ефект откъм силов тунинг или просто е евтина алтернатива на двумасовия маховик.Джими и той трябва да е навъртял вече едно 300км градско и той да не се ослушва.----------------Варианта е споделен в UK форума (що ли го няма тук), маховик + съед. от алфа159 преработка на лагер помпата, което няма да е евтина алтернатива.zahiv написа:Добре де, на лично съобщение не отговаряш, защо изобщо дразниш хората?На мен ми трябваше алтернатива, но след като я пазиш за себе си, си взех оригинален маховик.Нали идеята е да си помагаме?hf hpe написа:за стилото има вариант пробвано е държи на над300 NmF9Q750 @ 151hp/332.2Nm
Коментар
-
Ти не гледай какво дават от FPT
Ето ти една алфа 147 1.9 mjet 140 коня.Макс въртящ момент 305 нм.Макса на кутията според производителя 320нм."Figures on the dyno: 525Nm@2372rpm ( >490Nm@2100-3500rpm) ; 263cv@4316rpmMods to the car: turbo GTB2056V, FMIC, fuel radiator & 2010 OEM Sachs clutch (stock injection system).I’m using a 2010 OEM Sachs clutch. I’ve got tired of uprated clutches and all vibrations it produces. Driving the car in transit - stop&go was a nightmare. My (2003 Valeo) stock clutch used to slip around 370-380M, so it was a great surprise that this clutch handles 500Nm, it vibrates a little bit around 400-420Nm then it simply "holds"!No problems with the stock flywheel. I think the vibration comes from the clutch pressure plates not being strong enough. My disc is actually superb!."Емо,няма за какво да ми се извиняваш.Нито си ме обидил, нито нищо.Докато не мина на дино мойта печка е толкова нм колкото й кажа аз
Влади сори за лирическото отклонение.Обещавам да ми е за последно
Коментар
-
По някакво странно стечение на обстоятелствата точно 356 км, врътнах тази вечер от както съм с новия съединител. И понеже нямам, какво да крия ето и резултатите: от 1600 до 3000 об/мин , на 4-та предавка, с педал натиснат рязко "до ламарините" ... никакво превъртане, буксуване,тресене и тн. Същото упражнение ,но на 5-та предавка ефекта е същият,т.е. няма буксуване, вибрации и оборотомер, като на автоматик!!! Напротив, колата ускорява/доускорява/ без да се замисля, абсолютно равномерно.Пробите бяха извършени по два пъти на съответната предавка, като задържам на около 1500-1600 оборота и от там започвам рязко ускорение до 3000 оборота. Колата е със стандартно валео за ХГТ, с ремап, с права генерация и панелен филтър на К&N. За коне и нютони няма смисъл да говорим ... много саemzo написа:... Джими и той трябва да е навъртял вече едно 300км градско и той да не се ослушва. ...
В момента съм адски доволен , дано и при 35600 изминати километра пак да съм толкова доволен.п.п. забравих да допълня, че вече трета година колата работи с термостат от рено 5 за 9лв ... Yellow_Flash_Colorz_PDT_04
Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
http://www.keepfighting.ms
Коментар
-
Сега би трябвало тези които са с ХГТ комбинация да споделят чувстват ли педала на съединителя с 25% по тежък от този с оргиналната комбинация.Ако е така има полза от подмяната, ако целта е предаване на по голям въртящ момент.Остава за сега загадката колко време ще издържи механиката на феродовия диск на по голямите тангенциални натоварвания при потегляне и вибрации,защото при двумасовия маховик те се поемат от него и той е разчетен за тях.hf hpe написа:трябва да призная, че дори и да не бих го направил на моя кола упражнението си заслужаваспоред документацията на фиат браво/а мареа JTD ползват диск 215мм и натиск на диафрагмата 485daNдокато 2.0 20 ползва 230мм диск и 600daN натиск на диафрагмата
Коментар
-
hf hpe в грешка си. Диска на JTD е 230 мм както и на hgt, като реално и 235 мм диск от 2.4 jtd например пак може да стане. Натиска на притискателя е почти еднакъв при jtd и hgt. Чувството за натискане на педала след смяната е в пъти по-леко, което най-вероятно идва от това че е нов.Емо, досега мисля че съм казвал няколко пъти, натускал съм колата от 1500 оборота за тест на всяка предавка и няма никакви вибрации и каквото и да е. Въпроса е дали комбинацията ще се държи по същия начин след 25-30-50-100 хил. км, но това няма как да го кажем засега.Относно скоростната кутия, тези данни не знам до колко можеш да ги приемаш като верни. Това е на какви коли се монтира, а не че до толкова ще държи. Очевидно за 300 000 км моята държи и малко повече, до кога ще ги държи е друг въпрос.
Коментар
-
Да не би да става въпрос за JTD105 и JTD100?Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
http://www.keepfighting.ms
Коментар
Реклама
Collapse



А и само за справка на колегата hf hpe : C530 кутията FPT я дават за макс 305-310 нм.
Коментар