65mm3 2500rpm60mm3 3000rpm57mm3 3500rpm52mm3 4000rpmне плъзгаТова са смеси 15-16 афр според дебитомера, ако изобщо мери вярно. Не пуши видимо, а би трябвало. Тези дни ще опитам с още гориво.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Монтиране на едномасов маховик и усилен съединител на JTD
Collapse
X
-
Тази сутрин пробвах моята извън града и няма никакви проблеми. На 5-та държи супер, дори пробата беше нагоре по аксаковския баир.Колега защо така слабо след 3000 оборота?Engine Speed: 3 380 rpmFuel Metering: 65,39 mg/iEngine Speed: 3 759 rpmFuel Metering: 62,74 mg/iEngine Speed: 4 064 rpmFuel Metering: 60,44 mg/iEngine Speed: 4 351 rpmFuel Metering: 57,00 mg/iТова го копнах от лога затова горивото е мг/и! Аз съм с АФР около 16.5 и пропушвам леко.vsd написа:65mm3 2500rpm60mm3 3000rpm57mm3 3500rpm52mm3 4000rpmне плъзгаТова са смеси 15-16 афр според дебитомера, ако изобщо мери вярно. Не пуши видимо, а би трябвало. Тези дни ще опитам с още гориво.FIAT BRAVO JTD105 - Турбо IHI RHF5 VL18, JTD115 инжектори, генерация на 60мм, къстъм ремап, ХГТ маховик и съединител, маслен радиатор.
Коментар
-
Няма смисъл от гориво над 63-64 мм3/и след 3500 оборота със стоковата турбина.Дори и да е леко надута.Нищо не казвате за горивото под 2000 об.То е ясно че след 2500 няма да плъзга и т.н.Пробвано е до 70 мм3/и при 2500-2600 об,няма проблеми със ори съединител и махо на 200 000 км.Пуснете към 60 на 1500 и 65 мм3/и на 2000 и тогава да видим
Коментар
-
гледал съм алфа 147 жтдм на диното и при АФР15 прави леко облаче, което в движение на пътя от скоростта изобщо не може да се види, тоест в движение колата не оставя никакъв видим пушекvsd написа:65mm3 2500rpm60mm3 3000rpm57mm3 3500rpm52mm3 4000rpmне плъзгаТова са смеси 15-16 афр според дебитомера, ако изобщо мери вярно. Не пуши видимо, а би трябвало. Тези дни ще опитам с още гориво.
Коментар
-
Вдигнал ли си оборотите на празен ход за да видиш дали ще намалее или си на 850.@iciМоже би и при мен има лек, но не го виждам в огледалото. Днес ще опитам с още малко гориво.mitaka_neikov написа:Определено се чува и тракането от скоростната кутия, което естествено спира при задържане на съединителя.Шума не е голям, в колата трудно се чува, но ако се заслушаш се усеща.
Коментар
-
Не съм променял тази карта на 850 съм и само около 0 и под нея колата си държи 900 както си е софта.vsd написа:Вдигнал ли си оборотите на празен ход за да видиш дали ще намалее или си на 850.@iciМоже би и при мен има лек, но не го виждам в огледалото. Днес ще опитам с още малко гориво.mitaka_neikov написа:Определено се чува и тракането от скоростната кутия, което естествено спира при задържане на съединителя.Шума не е голям, в колата трудно се чува, но ако се заслушаш се усеща.FIAT BRAVO JTD105 - Турбо IHI RHF5 VL18, JTD115 инжектори, генерация на 60мм, къстъм ремап, ХГТ маховик и съединител, маслен радиатор.
Коментар
-
Приятел кара зад мен, каза че нямало грам пушек.Днес с 65 мм3 на до 4000 оборота на 3-та. Нямаше плъзгане.На 4-та и 5-та правеше 61-62 мм3. Изглежда нафтата се нагрява и картата за ограничение по температура почва да орязва.обороти мм32863 63,233316 65,223533 65,373773 65,093976 65,19vsd написа:Това са смеси 15-16 афр според дебитомера, ако изобщо мери вярно. Не пуши видимо, а би трябвало. Тези дни ще опитам с още гориво.
Коментар
-
Колко нафта имаше в резервоара и какво е налягането на горивото ти при 4000 об. и пълен товар?Ако те съмнява температурата вдигни още малко горивото за дадена температура и ще си сигурен, дали това е причината! Имаше ли вече лек пушек отзад?vsd написа:Днес с 65 мм3 на до 4000 оборота на 3-та. Нямаше плъзгане.На 4-та и 5-та правеше 61-62 мм3. Изглежда нафтата се нагрява и картата за ограничение по температура почва да орязва.обороти мм32863 63,233316 65,223533 65,373773 65,093976 65,19FIAT BRAVO JTD105 - Турбо IHI RHF5 VL18, JTD115 инжектори, генерация на 60мм, къстъм ремап, ХГТ маховик и съединител, маслен радиатор.
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар