Stefan Hadjov написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Монтиране на едномасов маховик и усилен съединител на JTD
Collapse
X
-
Говори му с цифри и формули на Хаджов,че иначе не вярва.Много е мнителен.
Хаджов,с най-топли чувства го казвам това,да не вземеш да се обидиш.
Нещо напоследък колегите във форума са станали много обидчиви
Сори за спамчето,Влади,ама не ме сдържа
ПС:Харесва ми как се е изразил колегата accxo по въпроса със съединителя и въртящия момент
Трябва му на човека такъв съединител та да държи на холд бууст 1.8-1.9 бара на GTB2260
Та който иска да смята
Коментар
-
Засега е на 90mg,Ако се намери съединител веднага отива на 110
,макарче според мене тези дюзи няма да могат да я изхранят тази турбина,но когато намеря съединител който да държи ще си покаже
.Много ми хареса идеята за едномасов маховик,но за жалост при мене няма как да стане понеже кутията си е доста слабичка
Коментар
-
Той в картите може да си въвежда каквито милиграми иска, ама колко ще пръска реално май няма как да разберемКой е мапера на колата?janyboy написа:Предполагам имаш в предвид 90 мм3/и
Щото 90 мг/и са си около 105-107 мм3/и
Ама 90 си е бая цифра
,все пак двигателят е петак да не забравяме (сток макс е 55)
Я дай някой друг лог да видим за какво иде реч че ме заинтригува
'99 Алфа Ромео 166 2.4 JTD 210hp, 430NM
Powered by VRPerformance
Коментар
-
Защо така мислиш? Стига на диагностика да ги виждаш тези мм3, които си заложил, значи че еку-то подава сигнал към дюзите. Ако вече има проблем с горивната система и дюзата пръска по-малко или повече от колкото трябва, тогава няма как да знаеш.Принципно каквото и да правиш е хубаво да се гледа със сонда, защото не винаги повече гориво автоматично значи че колата ще върви повече.
Коментар
-
Както и да се изразява колегата,дълбоко се съмнявам че от този 8-клапанов двигател може да искара по голям въртящ момент на коляновия вал от 350 Nm ,независимо какво е видял на дино и какъв съединител според него му трябвал.janyboy написа:ПС:Харесва ми как се е изразил колегата accxo по въпроса със съединителя и въртящия момент
Трябва му на човека такъв съединител та да държи на холд бууст 1.8-1.9 бара на GTB2260
Та който иска да смята

Коментар
-
Да ти разсея малко съмненията за 8 клапановите JTD:Stefan Hadjov написа:Както и да се изразява колегата,дълбоко се съмнявам че от този 8-клапанов двигател може да искара по голям въртящ момент на коляновия вал от 350 Nm ,независимо какво е видял на дино и какъв съединител според него му трябвал.Това е на колела, смятай си ги на вал.Мога и по над 500НМ да ти дам графика, ако имаш желание?А и колегата говори за 2.4 JTD. Там пък 350НМ отма си излизат на вала.
'99 Алфа Ромео 166 2.4 JTD 210hp, 430NM
Powered by VRPerformance
Коментар
-
И аз точно за 2,4 ЖТД имам в пред вид.А най вече на Дино-графики пък въобще не вярвам.Блажени са верущите.П.С.То със стоков съединител не може да прехвърли повече от 340 Nm,а на диното му отчело 450 и за това си търсил съединител за 500Nm,и то по възможност едномасов.Ретроградни изпълнения,със супер-върхови постижения.Абе,вие превърнахте форума във Ловнорибарски кръжок.janyboy написа:Хаджов,що не четеш,бе
Аз ви казвам,даже и на дино графики вяра нямаRoman написа:А и колегата говори за 2.4 JTD.
Коментар
-
Е как имаш предив точно за 2.4 JTD, като каза 8 клапанов двигател. 2.4 е 10 клапанов? Или и ти май не знаеш кое какво е. Като те гледам не знаеш какво е и полу-съединител. Изумява ме въобще в случая, че знаеш какво е колянов вал и съединител като се замисля.....Ето ти графика с 390 на колела (430НМ мотор) на моето 2.4 JTD.Не вярвал на графики...На какво еярваш? На гъза си, като седне на седалката и по негова преценка ли?То не стига, че раздела за гонки е пълен с тъпунгери, сега и тука.Stefan Hadjov написа:И аз точно за 2,4 ЖТД имам в пред вид.А най вече на Дино-графики пък въобще не вярвам.Блажени са верущите.П.С.То със стоков съединител не може да прехвърли повече от 340 Nm,а на диното му отчело 450 и за това си търсил съединител за 500Nm,и то по възможност едномасов.Ретроградни изпълнения,със супер-върхови постижения.Абе,вие превърнахте форума във Ловнорибарски кръжок.janyboy написа:Хаджов,що не четеш,бе
Аз ви казвам,даже и на дино графики вяра нямаRoman написа:А и колегата говори за 2.4 JTD.
'99 Алфа Ромео 166 2.4 JTD 210hp, 430NM
Powered by VRPerformance
Коментар
-
Просто ме дразнят некомпетентни абсурдистанци. Не знаеш какво е полу-съединител, не знаеш кой мотор какъв е, не вярваш в дино графики... Какъв чеп търсиш в тоя раздел? Не помагаш с нищо, а пречиш.Вземи се засили с главата напред в някоя стена, че ми писна да ти чета малоумщините.Stefan Hadjov написа:@RomanТи като най засегнат май че се изявяваш като председател на ловнорибарския кръжок.Продължавай с вдигането на моменти,мощности и обороти.Ако ти липсват подходящи графики,може да ти дам всякакви.'99 Алфа Ромео 166 2.4 JTD 210hp, 430NM
Powered by VRPerformance
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар