:D :D :D :D :D :D :D
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Инсталиране на boost meter на JTD105?
Collapse
X
-
повдигаш уплътнителя на колоната като предварително си пробил две отворчета за видии по края на конзолката за уреди, завиваш я с видийките за колонката и пускаш уплътнителя на мястото си да ги скрие.Jivko7777 написа:Здравейте колеги, кажете по какъв начин ги закрепяте към колонката тези стойки, като тази долу на снимката?
Коментар
-
Ето и какво се получи при мен
Ето и накратко кое след кое за да е полезно и на други колеги!При мен реших да премахна ЕГР-а изцяло, за целта направих 2 фланеца единия на изпускателния, другия на всмукателния колектор:
След това този на всмукателния колектор му правим резба и слагаме един щутцер:
Ето снимка и на изпускателния колектор как стана и там 
След това следва прекарването на вакумния маркуч от двигателя към купето, като търсите мястото от където по принцип се прекарва музиката 
След това демонтира страничната колонка, и след определени мъки
трябва да се покаже вакума от там 
Следва напасване на колонката:
След доста рязане пасва долу горе, после поставяте и буст метъра, като предварително пробивате на колонката две дупки, едната за вакума, другата за жиците, гледайте да ги съобразите да са точно под колонката за да стане всичко прилежно и скрито
Колонката я хващате с видии, които да бъдат точно под гуменото уплътнение за да е скрито и красиво 
След това следва свързване към захранването, аз лично взех от километража за да може още като дам на гъбарите и да се включва подсветката
По нататък ще има по качествени снимки и видео
Поздрави на всички, които ми дадоха идеи
Аlfa Romeo 156 2.4 JTD 99'
Коментар
-
Ще използвам темата за буст Контролера за да попитам: днес сложих моя,но за да усетя разлика във вървенето сам го развил докрай.(със ремап съм)Безопасно ли е карането на дълго или трягва да го намалям с няколко оборота (ако трябва нз с колко понеже нямам буст метар)? Малко помощ от запознатите!Bravo 2.0 Multijet 165 2009
Коментар
-
Здравей колега, другия вариант за настройване е да закачиш една диагностика и да видиш налягането там. На сток турбото на ЖТД105 по-добре неминавай 1.2 бара! Иначе ще му скъсиш животеца доста!Другото, което трябва да знаеш е, че е от голямо значение как ти е направен ремапа. Няма смисъл да вдигаш налягането ако няма да пръскаш повече гориво. Това можеш да си го видиш на диагностиката. Ако колата ти пропушва във високите, като вдигнеш малко налягането може да понамали пушеците.Ако слагаш някакъв китайски бууст контролер, по- добре си сложи бууст метър за да си гледаш налягането, че ако мръдне може да надува повече и да скъсиш живота на турбото.Ако няма да слагаш бууст-метър проверявай по-честичко на диагностика налягането да не е мръднало!danzel-jtd написа:Ще използвам темата за буст Контролера за да попитам: днес сложих моя,но за да усетя разлика във вървенето сам го развил докрай.(със ремап съм)Безопасно ли е карането на дълго или трягва да го намалям с няколко оборота (ако трябва нз с колко понеже нямам буст метар)? Малко помощ от запознатите!FIAT BRAVO JTD105 - Турбо IHI RHF5 VL18, JTD115 инжектори, генерация на 60мм, къстъм ремап, ХГТ маховик и съединител, маслен радиатор.
Коментар
-
Е как до край бе колегаdanzel-jtd написа:Ще използвам темата за буст Контролера за да попитам: днес сложих моя,но за да усетя разлика във вървенето сам го развил докрай.(със ремап съм)Безопасно ли е карането на дълго или трягва да го намалям с няколко оборота (ако трябва нз с колко понеже нямам буст метар)? Малко помощ от запознатите!
Буустметър имаш ли? Ще стане салата по някое време
Разлика ще усетиш само ако си мапнал колата и има повечко горивце
Иначе колкото и да надуваш въздух без гориво нищо няма да стане. Аз я карам сток турбинката на 1.2 бара, ама бая съм "отприщил" горивото
Също така съм вдигнал налягането в рейла, барнат е тайминга на впръскването и т.н. Така разликата си е "разлика"
Гледам си написал че си мапнат. Ако си мапнат като хората и без да надуваш турбината ще усетиш разлика.
Коментар
-
Значи не ти е назобан ремапа колкото технияdanzel-jtd написа:след ремапа,колата стана екстра,но тия алфи jtd 105 пак вървят повечко и си мислех че с един буст контролер ще стане още по-добре
Направи една диагностика и направи един рън с налягане 1 бар и 1.2 бара. Ако при 1.2 пръска повече гориво радвай(е зависи много и колко се впръсква)... Ако непръска повече няма смисъл от тоя бууст контролер и за да има смисъл ще трябва да ти настроят компютъра пак.Може и да споделиш един лог да видим защо така тези алфи ЖТД105 са по бързи от теб :DЗдрасти Яни, стана ми интересно колко гориво пръскаш при 4000 оборота?
FIAT BRAVO JTD105 - Турбо IHI RHF5 VL18, JTD115 инжектори, генерация на 60мм, къстъм ремап, ХГТ маховик и съединител, маслен радиатор.
Коментар
-
Винаги Алфите ще са по-бързи от Фиатките. :Dmitaka_neikov написа:Значи не ти е назобан ремапа колкото технияdanzel-jtd написа:след ремапа,колата стана екстра,но тия алфи jtd 105 пак вървят повечко и си мислех че с един буст контролер ще стане още по-добре
Направи една диагностика и направи един рън с налягане 1 бар и 1.2 бара. Ако при 1.2 пръска повече гориво радвай(е зависи много и колко се впръсква)... Ако непръска повече няма смисъл от тоя бууст контролер и за да има смисъл ще трябва да ти настроят компютъра пак.Може и да споделиш един лог да видим защо така тези алфи ЖТД105 са по бързи от теб :DЗдрасти Яни, стана ми интересно колко гориво пръскаш при 4000 оборота?A20DTH
ЖТД ама не баш
1NZ−FXE
; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
65mm^3@1470 barmitaka_neikov написа:Здрасти Яни, стана ми интересно колко гориво пръскаш при 4000 оборота?
Има една песен на D12 - How come?BO написа:Винаги Алфите ще са по-бързи от Фиатките. :D
Fiat 1.9JTD105 - Regular Italian JTD105 EngineAlfa 1.9JTD105 - NASA Technology Modified JTD105 Engine
..for space racing
ПС: отплеснахме от темата, за което се извинявам
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар