При мен на старата турбина маркучето от уейстгейта до изходящата част на турбото се беше скъсало. Може ли от турбината да е пренадувала дълго време и за това да се е скапала? В смисъл, че до гейта е идвало по-малко налягане, поради скъсаният маркуч и той не е разтоварвал турбината.Ей за тоя маркуч става въпрос:http://forum.fiat-bg.org/files/boost...другото наистина няма гайка на гейта на турбината на тд100.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Инсталиране на boost meter на JTD105?
Collapse
X
-
Не знаех че няма гайка на лостчето при ТД100.И напълно е възможно да е пренадувала турбината ,в следствие на което да се е скапала.Но това не е в следствие че е идвало по-малко налягане до разтоварващия клапан,а по-скоро от неизправен клапан който вместо на 1.05 бара разтоварва на 1.3 примерно.И от свръх налягането в системата да се е спукал маркуча.Като гледам клипчето на колегата май и неговата пренадува(ако може да се вярва на бууст метъра му).И при него не е пиково налягането а си го държи 1.2-1.3 бара.Geraka написа:При мен на старата турбина маркучето от уейстгейта до изходящата част на турбото се беше скъсало. Може ли от турбината да е пренадувала дълго време и за това да се е скапала? В смисъл, че до гейта е идвало по-малко налягане, поради скъсаният маркуч и той не е разтоварвал турбината.Ей за тоя маркуч става въпрос:http://forum.fiat-bg.org/files/boost...другото наистина няма гайка на гейта на турбината на тд100.
Коментар
-
Точно там,колега.Ама нещо много омаслено ми се вижда около турбината.Провери си всички турбо пътища и въздуховоди преди да слагаш бууст контрола.Да не стане мазало като я надуеш още таз турбинка.D_o_C_t_o_R_a написа:Колеги, някой може ли да ми каже дали съм на прав път. На снимката по долу е мъркучлето от уестгейта нали? Него ли трябва да срежа и да поставя бууст контролера? Моля помагайте който знае!
Коментар
-
1.5 бара,уау
.Гледай само да не роди турбината.Много ми е интересно до колко е верен буустметъра,защото ми се струва че послъгва.По принцип тази турбина не би трябвало да може да прави повече от 1.2-1.25 бара,просто не е здравословно за нея.Но 1.5?Те големите турбини някои едва правят толкова,пак този мъник GT1544 виж го колко е надут.Чакам клипчета колега.
Коментар
-
http://vbox7.com/play:01012ea0 това е на 1-ва и 2-ра .... не се чудете че не вдига 1.5 бара... няма време да я развърти толко... утре ще се кача на магистралата и ще снимам пак Г.Г.S buRzo BravO DiGaM 120 i DurPam Ru4nA
)
Коментар
-
Алеле...алеле...алеле мирише ми на счупени мотори...И колегата D_o_C_t_o_R_a и колегата janyboy май не са наясно какво е разтоварване на турбината и разтоварващ клапан и прочееПредимно до колегата D_o_C_t_o_R_a който със покупката на боост контролер за 30лв. е направил сериозен тунинг, не може просто така да надуеш турбото без да преправиш електрониката. Тоест трябва ти подходящ чип който да коригира работата на двигателя при налягането което си му сложил иначе ще стане неприятен фал.А до колегата janyboy - по малката турбина не означава че не може да прави 1.5 бар-а налягане само, че дебита на въздуха е коренно различен при малката турбинка и при по голямата.Не знам как някой от по запознатите колеги във форума не е взел отношения към странните постове по горе :D
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар