Tuning Mode написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Инсталиране на boost meter на JTD105?
Collapse
X
-
Колега, никой не изкарва че няма какво да му се счупи, просто при 1,5 бара на тази турбниа няма да му стане нищо.А за обедняването на сместа не се притеснявай. Това не е бензин. Дизела не се чупи като му е бедна сместа. Той нормално си работи доста често при бедна смес.@WhitePowerТова най-вероятно е станало, ако някой е пуснал доста гориво което съответно или много вдига температурата на газовете или доизгаря извън цилиндъра и затова са прегорели лопатките. В случая на колегата, най-много по-бързо да му думне турбината.
Коментар
-
никой нищо не е пускал , просто на алфите редовно блоква геометрията и или пренадува или спира да надува а ефекта от пренадуването е яко вървене но порблема със лопатките се появява много скоро и после турбината се държи неадекватноvsd написа:Колега, никой не изкарва че няма какво да му се счупи, просто при 1,5 бара на тази турбниа няма да му стана нищо.А за обедняването на сместа не се притеснявай. Това не е бензин. Дизела не се чупи като му е бедна сместа. Той нормално си работи доста често при бедна смес.@WhitePowerТова най-вероятно е станало, ако някой е пуснал доста гориво което съответно или много вдига температурата на газовете или доизгаря извън цилиндъра и затова са прегорели лопатките. В случая на колегата, най-много по-бързо да му думне турбината.Power Under Pressure
Коментар
-
Ами общо взето не е така.Другото, което е за турбината където разправяш. Там проблема не е нито в пренадуването, нито в кой знае какво. Най-често замърсяването става от старост и в комбинация от не добра смес, примерно от развален ЕГР или от този род се пораждат повече сажди. В последствие тези сажди затлачват геометрията и се стига до момента, който си описал. Обаче ако всичко по колата е сток, ЕКУ-то минава в авариен режим и пренадува въобще не е опасен и направо ти се реже двигателя и рестарт. Не може да караш с пренадуване, породено от запекла геометрия ако всичко е наред и си с оригиналния софтуер.Това е дизел, то не му пречи ако работи на бедна смес - това пояснение към Tuning ModeWhitePower написа:никой нищо не е пускал , просто на алфите редовно блоква геометрията и или пренадува или спира да надува а ефекта от пренадуването е яко вървене но порблема със лопатките се появява много скоро и после турбината се държи неадекватноvsd написа:Колега, никой не изкарва че няма какво да му се счупи, просто при 1,5 бара на тази турбниа няма да му стана нищо.А за обедняването на сместа не се притеснявай. Това не е бензин. Дизела не се чупи като му е бедна сместа. Той нормално си работи доста често при бедна смес.@WhitePowerТова най-вероятно е станало, ако някой е пуснал доста гориво което съответно или много вдига температурата на газовете или доизгаря извън цилиндъра и затова са прегорели лопатките. В случая на колегата, най-много по-бързо да му думне турбината.
Даже колкото по-бедна, толкова по-добре за джоба.п.п. В този случай просто турбината скоро ще поеме към другия свят.Щом сте такива фенове мисля знаете, че има Гралета, които карат с оригинални биели от такъв дизел с лагери и подобни о без грижа стигат до над 400нм. Мислите ли, че този дизел ще може да ги изкара, за да се притеснявате за карантията
A20DTH
ЖТД ама не баш
1NZ−FXE
; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
1-во пише се "ГЕОМЕТРИЯ" а не ГЕОМТРИЙА и 2-ро турбото не е с променлива геометриЯ, а с променливо сечение. :DГеометрията няма как да се промени защото това е наука а не турбина с ЛОПАТКИ :D:D:DWhitePower написа:вервай ми виждал съм и е стандартна процедура , като блокнат перките на променливата геометрийа и прегарят перките , защото тези турбини не са натправени да се карат на толкова високо наляганеvsd написа:Газовете от дизела, май са с доста по-ниска температура от тези на бензина, така че не вярвам да прегорят перките. Колегата предполагам е имал предвид за бедна смес, но на дизела това не му пречи, а и сместа няма да обеднее толкова в случая и на тд100 няма как да му се правят промени с чип. Единственото лошо което се сещам да стане е турбинатата да се счупи. Което си е достатъчно лошо де.
Коментар
-
Образователен ли ти е поста, или имаш нещо да кажеш по темата?Кое сечение се променя, ако може да го обясниш на по-прост език?dankooo написа:1-во пише се "ГЕОМЕТРИЯ" а не ГЕОМТРИЙА и 2-ро турбото не е с променлива геометриЯ, а с променливо сечение. :DГеометрията няма как да се промени защото това е наука а не турбина с ЛОПАТКИ :D:D:DWhitePower написа:вервай ми виждал съм и е стандартна процедура , като блокнат перките на променливата геометрийа и прегарят перките , защото тези турбини не са натправени да се карат на толкова високо наляганеvsd написа:Газовете от дизела, май са с доста по-ниска температура от тези на бензина, така че не вярвам да прегорят перките. Колегата предполагам е имал предвид за бедна смес, но на дизела това не му пречи, а и сместа няма да обеднее толкова в случая и на тд100 няма как да му се правят промени с чип. Единственото лошо което се сещам да стане е турбинатата да се счупи. Което си е достатъчно лошо де.A20DTH
ЖТД ама не баш
1NZ−FXE
; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
Напиши в Google" СЕЧЕНИЕ" и като разбереш на какво му се вика сечение и на какво му се вика Геометрия, пак ще си говорим.BO написа:Образователен ли ти е поста, или имаш нещо да кажеш по темата?Кое сечение се променя, ако може да го обясниш на по-прост език?dankooo написа:1-во пише се "ГЕОМЕТРИЯ" а не ГЕОМТРИЙА и 2-ро турбото не е с променлива геометриЯ, а с променливо сечение. :DГеометрията няма как да се промени защото това е наука а не турбина с ЛОПАТКИ :D:D:DWhitePower написа:вервай ми виждал съм и е стандартна процедура , като блокнат перките на променливата геометрийа и прегарят перките , защото тези турбини не са натправени да се карат на толкова високо наляганеvsd написа:Газовете от дизела, май са с доста по-ниска температура от тези на бензина, така че не вярвам да прегорят перките. Колегата предполагам е имал предвид за бедна смес, но на дизела това не му пречи, а и сместа няма да обеднее толкова в случая и на тд100 няма как да му се правят промени с чип. Единственото лошо което се сещам да стане е турбинатата да се счупи. Което си е достатъчно лошо де.
Коментар
-
Явно няма какво да кажеш по темата, та не знам каква ти е целта в крайна сметка.dankooo написа:Напиши в Google" СЕЧЕНИЕ" и като разбереш на какво му се вика сечение и на какво му се вика Геометрия, пак ще си говорим.BO написа:Образователен ли ти е поста, или имаш нещо да кажеш по темата?Кое сечение се променя, ако може да го обясниш на по-прост език?dankooo написа:1-во пише се "ГЕОМЕТРИЯ" а не ГЕОМТРИЙА и 2-ро турбото не е с променлива геометриЯ, а с променливо сечение. :DГеометрията няма как да се промени защото това е наука а не турбина с ЛОПАТКИ :D:D:DWhitePower написа:вервай ми виждал съм и е стандартна процедура , като блокнат перките на променливата геометрийа и прегарят перките , защото тези турбини не са натправени да се карат на толкова високо наляганеvsd написа:Газовете от дизела, май са с доста по-ниска температура от тези на бензина, така че не вярвам да прегорят перките. Колегата предполагам е имал предвид за бедна смес, но на дизела това не му пречи, а и сместа няма да обеднее толкова в случая и на тд100 няма как да му се правят промени с чип. Единственото лошо което се сещам да стане е турбинатата да се счупи. Което си е достатъчно лошо де.A20DTH
ЖТД ама не баш
1NZ−FXE
; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
ДОбре де отворен що се заяждаш с мене. Просто искам колегата да ми обясни какво значи ПРОМЕНЛИВА ГЕОМЕТРИЯ ти що се бъркаш ааааааааа??????Модерирано.Обидни постове не се толерират.Модераторски екип на fiat-bg.orgBO написа:Явно няма какво да кажеш по темата, та не знам каква ти е целта в крайна сметка.dankooo написа:Напиши в Google" СЕЧЕНИЕ" и като разбереш на какво му се вика сечение и на какво му се вика Геометрия, пак ще си говорим.BO написа:Образователен ли ти е поста, или имаш нещо да кажеш по темата?Кое сечение се променя, ако може да го обясниш на по-прост език?dankooo написа:1-во пише се "ГЕОМЕТРИЯ" а не ГЕОМТРИЙА и 2-ро турбото не е с променлива геометриЯ, а с променливо сечение. :DГеометрията няма как да се промени защото това е наука а не турбина с ЛОПАТКИ :D:D:DWhitePower написа:вервай ми виждал съм и е стандартна процедура , като блокнат перките на променливата геометрийа и прегарят перките , защото тези турбини не са натправени да се карат на толкова високо наляганеvsd написа:Газовете от дизела, май са с доста по-ниска температура от тези на бензина, така че не вярвам да прегорят перките. Колегата предполагам е имал предвид за бедна смес, но на дизела това не му пречи, а и сместа няма да обеднее толкова в случая и на тд100 няма как да му се правят промени с чип. Единственото лошо което се сещам да стане е турбинатата да се счупи. Което си е достатъчно лошо де.
Коментар
-
Браво ти ги разбирашОбразовай се малко и после пиши ,че нема да си навършил и 20 смисленни поста преди да те баннат.http://en.wikipedia.org/wiki/Variabl...y_turbochargerdankooo написа:БРАВО на модератора. Заслужава ЗЛАТЕН СКУНКС :D :D :D :D :D :D4.2. Споренето с и/или обиждането на Модератор или Администратор по повод модераторска намеса и/или предупреждение е недопустимо. Модераторски екип на fiat-bg.orgPower Under Pressure
Коментар
-
Ето го обяснението колегаMEMO написа:Колеги четох,четох и не успях да разбера за какви чипове говорите ,за какви променливи геометрии с блокирали перки ,за какво обедняване на сместа и повишаване на температурата на газовете си говорите като в този мотор TD100 на колегата D_o_C_t_o_R_a тея работи не изобщо не съществуват . 1.Чип няма на какво да се сложи щото няма компютър. 2.Перките на топлата част са си винаги "блокирали" както са си произведени щото геометрията не е променлива. 3.Сместа няма как да обеднее защото се обогатява механично според налягането от турбокоректора на помпата. 4.Оставете човека да си надува колкото иска ,единствения му проблем е в оборотите и мазането на турбината. 5.Тази турбина на тоя мотор такова налягане не може да дигне /правил съм си експерименти/. извод : Колега "D_o_C_t_o_R_a" уреда ти мери грешно/повече/ с около 0,2-0,3 бара.
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар