Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Ремонт и подобрения на Фиат Мареа.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #46
    Номера на боята на didich-а е на снимката:Винаги съм харесвал тъмни коли, преди да взема мойта гледах една черна, но и тъмно сивото бива
    punto HGT

    Коментар


      #47
      Може би честно казано клоня повече към светлият цвят, заради мърсотията и защото съм сигурен че само като я видят прясно боядисана някой ще и тегли ключа на момента, както стана с другата талянка тамън полирана измита с ваксичка и лъсна се едно е прясно боядисана и някой и удари ключ без причина. Но пък много ме блазни един от 2та цвята: Lamborghini grigio Antares или Lambo grigio Estoque. Зависи каква цена ще ми обявят за боята на Ламбо и ще се реши Yellow_Flash_Colorz_PDT_05 (макар че за Fiat grigio steel 647) ми обявиха 240 лева с перлите корселин, лак още 100 за кита, шкурките и бира. Подготовка и пръскане безплатно така че за 350 лева цялостно боядисване си е БЕЗ ПАРИ.
      Ланчия Делта 1.8 8в 101кс => 1.8 16в ++++++
      Fiat Marea 1.8 16V 113кс++++ ГИ Агис М210
      Рено Лагуна 2 1.9дци 107кс++

      Коментар


        #48
        Та малко да възродим старата тема, дали лошо стечение на обстоятелствата или .... абе няма значение, събрах двигателя и ми се уби малко желанието да я правя та оставих да си поседи докато събера акъл и сили какво да правя, като в крайна сметка реших да променя малко концепцията за колата и като за начало да си ревизирам отново моят мотор, защото не знаех в какво състояние ще взема някой друг. В момента се разглабя периферията на мотора за да може да го извадим и ще се отвори да видим състоянието и какво се е случило в действителност, но докато имам малко свободно време реших да приведа някой от частите в приличен вид, като започнах с дебитомера, дросела, една част от всмукателният колектор който ще бъде изгладен отвътре от неравностите при леенето и отворих, почистих стартера и бендикса. Ето няколко снимки в сегашното им състояние (забравих да снимам преди това, но бяха ТРАГИЧНИ), скоро ще сваля и хидравлична помпа и алтернатора и те ще минат едно обслужване, за да съм сигурен и в тях и да няма дертове и главоболия по натам.
        Прикачени файлове
        Ланчия Делта 1.8 8в 101кс => 1.8 16в ++++++
        Fiat Marea 1.8 16V 113кс++++ ГИ Агис М210
        Рено Лагуна 2 1.9дци 107кс++

        Коментар


          #49
          Вчера ми пристигна и борчето за дрелката и скоро ще правиме порт на дросела, и главата и ще се монтират тръбни изпускателни колектори от Купе. Темата продължава.. след някой друг ден. Yellow_Flash_Colorz_PDT_05
          Ланчия Делта 1.8 8в 101кс => 1.8 16в ++++++
          Fiat Marea 1.8 16V 113кс++++ ГИ Агис М210
          Рено Лагуна 2 1.9дци 107кс++

          Коментар


            #50
            Кое точно ще разпилваш на дросела, така както си дал снимка по нагоре можеш ли да очертаеш кое точно ще пилиш ?Изпускателния колектор става и от пунто, еднакви са с този на купето, само накрая където остава единична тръба преди връзката с меката връзка при купето има една лека чупка на тръбата, защото май опираше в мотора /картера/, докато при пунтото си продължава без никакви чупки, защото няма къде да опре
            punto HGT

            Коментар


              #51
              Ще го направя конусовиден посока паричката а нея няма да пипам. Ефект нема да имс но ще си оиграя. Търся още съвети ако има
              Ланчия Делта 1.8 8в 101кс => 1.8 16в ++++++
              Fiat Marea 1.8 16V 113кс++++ ГИ Агис М210
              Рено Лагуна 2 1.9дци 107кс++

              Коментар


                #52
                Запазих си и колектори от пунто... ккъв е вътрешният диаметър на тръбите ¿
                Ланчия Делта 1.8 8в 101кс => 1.8 16в ++++++
                Fiat Marea 1.8 16V 113кс++++ ГИ Агис М210
                Рено Лагуна 2 1.9дци 107кс++

                Коментар


                  #53
                  flippy89 написа:
                  Запазих си и колектори от пунто... ккъв е вътрешният диаметър на тръбите ¿
                  Трябва да сляза до мазето и да ти взема мерка, утре ако не забравя мога и да го снимам ако искаш, говорим за оригинален тръбен колектор от punto HGT
                  punto HGT

                  Коментар


                    #54
                    Точно така колега ако можеш измери външен и вътрешен диаметър на тръбите и направи 1-2 снимки, аз този го уговорих с двуцевката да го взема, от там нататъка ще има резонатор и крайно гърне, средното мисля да го махам като се надявам да не е прекалено шумна след това, но ако стане много шумна ще си върна средното гърне. Днес успях да довърша боядисването на дросела, че нещо не ми хареса как е станало и утре продължавам с разширяването му във формата на конус, за увеличаване на скороста на въздушният поток, както казах ефект може би няма да има, но ще се заиграя и с него, така и така е свален.
                    Прикачени файлове
                    Ланчия Делта 1.8 8в 101кс => 1.8 16в ++++++
                    Fiat Marea 1.8 16V 113кс++++ ГИ Агис М210
                    Рено Лагуна 2 1.9дци 107кс++

                    Коментар


                      #55
                      Може и само с didich да си пиша в темата, но аз ще продължа да давам инфо за свършената работа. Днес успях да портна дросела, всмукателният колектор само фланеца към дросела и малко на вътре да премахна от шуплите и неравностите, изхода на всмукателя се разминаваше много от часта с гумените съединения и ги наложих, очертах и изпилих всичко за да пасне точно имаше размнаване от 3.5 - 4мм на места, успях преди мало да приведа и колекторите в приличен вид, та зачерквам и това от списъка и утре живот и здраве измъкваме мотора от коша и започвам главата. Свалих и капака на главата, а от вътре имаше страшно много гняс, и сега ще чистя и него и картерната вентилацияю за да е всичко на ниво.
                      Ланчия Делта 1.8 8в 101кс => 1.8 16в ++++++
                      Fiat Marea 1.8 16V 113кс++++ ГИ Агис М210
                      Рено Лагуна 2 1.9дци 107кс++

                      Коментар


                        #56
                        Това, че не пишем в темата ти не означава, че не ни е интересно и не я следим. Така, че продължаваи и където има какво да кажем и ние ще пишем. А, похвала за ентосиазма ти

                        Коментар


                          #57
                          Днес благодарение на колегата mohel и един негов приятел успяхме да свалим мотора с много мъки (поради неналичието на инструмент), но все пак е на земята и разглобен на съставните си части, та бутала, биели, сегменти, основни и биелни лагери са били чисто нови. До тук хубавата новина, ида ред на причината за тропането и се оказа че е задрал биелния лагер на 2-ри и 4-ти цилинтър, като на 4-ти лагера почти го нямаше и буквално е станал на п***а, задрал е и основният лагер на същия както и само тази шийка на коляновият вал, ако биелният не е е разпаднал можеше да се мине и със смяна само на 1 лагери, но стружк са се набили и по другите лагери. Биелата е 99% за смяна като от температурата е пояперняла е сменила всички цветове на дъгата Yellow_Flash_Colorz_PDT_05 . Утре вала заминава на шлайф и ще се премерят биелите за елипси, за да е всичко точно и сигурно и да няма спънк за напред, за сега това е положението при мен... продължаваме с реставрацията на другите части и започвам да събрам частите за мотора и леко по леко да се сглобява. Утре ще прикача снимки на картеа, цвета на биелата, проблемният лагер и вала. Какъв уред за налягане на маслото ще ми предложите защото от сега нататък ще имам във всяка кола по 1 и няма да разчитаам вече на лампичката за маслото.
                          Ланчия Делта 1.8 8в 101кс => 1.8 16в ++++++
                          Fiat Marea 1.8 16V 113кс++++ ГИ Агис М210
                          Рено Лагуна 2 1.9дци 107кс++

                          Коментар


                            #58
                            Има голям избор по тунинг сайтовете и всичките ще ти вършат работа, по скоро си избери дизайн и цена.http://racing-mania.com/browse/category/id/8/

                            Коментар


                              #59
                              Тя нещо не ми ловят окото, но време има докато решим да качваме мотора, тогава ще сложа и релета на новите фарове с лупи и уреда за налягане на маслото. П.С. Маслото е било пълно с някакви булумачи и се чудя да слагам 10в-40 на Кастрол Магнатек ли може да си сложа и 5в-40, ще има ли полза от цялата работа при положение че мотора като части е почти нов и ще е с нови лагери, целта ми е да го запазя максимално след ремонта.
                              Ланчия Делта 1.8 8в 101кс => 1.8 16в ++++++
                              Fiat Marea 1.8 16V 113кс++++ ГИ Агис М210
                              Рено Лагуна 2 1.9дци 107кс++

                              Коментар


                                #60
                                flippy89, не успях да се смъкна до мазето, че се гледахме с малката Утре живи и здрави ти обещавам снимка на колектора с размерите на отворите Аз ползвам такъв http://tuning-parts.bg/52mm-tamno-staklo/4/ , води се с тъмно стъкло, сиреч като е загасен нищо не се вижда, но се прецаках и си взех в "PSI", а не в барове, както е този от линка и незнам кога ще се натуткам да си взема един в барове Сегменти ще сменяваш ли ??, защото ако няма да сменяваш, смисъл няма да разработваш сегменти, направо си взимай хубаво масло 5-40 и не се прецаквай с полусинтетика 10-40, аз карам вече 3 смени с MOTUL 8100 X-CESS 5W40, като последно го взимах на 60лв./5л от Бисер, той има тема във форума за продажба на масла, а и знаеш, че не е менте, защото ги вкарва от Англия или Франция, сега забравих. Маслото е добро, има си одобрение от фиат, сиреч точно за наще мотори си е Задължително ти препоръчвам след като казваш, че има стружки из мотора да си промиеш маслената магистрала, даже ти препоръчвам да си разглобиш и маслената помпа да видиш в какво състояние е, защото ако има проблем и запушване при нея да не правиш после пак мотор, че не е приятно
                                punto HGT

                                Коментар

                                Working...
                                X