Понеже тези дни прекарвах един автомобил на преглед, имах малко проблеми с минаването...... Та се сетих за тази тема.На една от снимките има намотан маркуч с изолирбанд или там каквото е. С такова намотаване....... на ГТП не пускат и ще ви вземат 10лв за това където сте проверявани. Минах през валовете, после на канала, след това на газовете ми казаха, че автомобила не е в норма, да дам 10лв за проверката на спирачките и окачването и да заповядам отново след като си оправя изгорелите газове Така на няколко пункта.
Понеже тези дни прекарвах един автомобил на преглед, имах малко проблеми с минаването...... Та се сетих за тази тема.На една от снимките има намотан маркуч с изолирбанд или там каквото е. С такова намотаване....... на ГТП не пускат и ще ви вземат 10лв за това където сте проверявани. Минах през валовете, после на канала, след това на газовете ми казаха, че автомобила не е в норма, да дам 10лв за проверката на спирачките и окачването и да заповядам отново след като си оправя изгорелите газове Така на няколко пункта.
На местата на който бях е направено първо да си платиш и после да минеш, ако е като моят случай ти връщат ресто от 20лв
Колега ти нещо май не си попаднал на пункт.Сигурно над 60% от талигите по наще пътища не са в нормите.
Точно преди малко пуснах нета и първото което ми излезе е, че дават по 200лв награда ако натопиш някой който извършва ГТП.По думи на хора който се занимават с това са ги подгонили яко.Та колегата да си има едно наум като реши да минава преглед.
Не ми е изобщо ясно какво искаш да кажеш? Последите 4 поста свързани ли са с темата, или наблягаш на това, че са ти взели пари за ГТП без да си преминал?
Свързани са с намотаването на каквото и да било по маркучите. По маркуча не трябва да има нищо , също така не трябва да контактува с нищо, освен с фабрично поставените неща. Ти си намотал маркуча с изолирбанд........Ако смятате, че е редно след поставянето на такива маркучи да ги бандажирате отгоре наново с каквото намерите за добре, почистете темата.
По маркуча не трябва да има нищо , също така не трябва да контактува с нищо, освен с фабрично поставените неща.
По маркуча не трябва да има нищо, защото...? Не трябва да контактува с нищо, защото...? Маркучът не контактува с нищо. Дефинирай "контактуване"? За мен - контактуването е когато нещо постоянно се допира в друго нещо, после не се допира, после пак се допира и така много пъти. Например накладките контактуват с дисковете. Изолирбандът не контактува с маркуча, той е постоянно там, без да мърда.
Това с изолирбанда го обясни на проверяващият. Контактува е когато не стои на мястото си и се опира по други неща. Не съм измислил аз правилата за ГТП.П.С Проблема като цяло с изолирбанда е, че проверяващият си мисли, че искаш да маскираш нещо по маркуча. Напукване, наранена оплетка.............. точно заради това ако не си затворят очите ще те върнат.
Коментар