Ааа, да, то е накъде там. Дехидраторът. Но при мен си тече и от капака на клапаните.
Ама нека не се отклоняваме от темата де.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Стоманени/тефлонови спирачни маркучи
Collapse
X
-
Понеже тези дни прекарвах един автомобил на преглед, имах малко проблеми с минаването...... Та се сетих за тази тема.На една от снимките има намотан маркуч с изолирбанд или там каквото е. С такова намотаване....... на ГТП не пускат и ще ви вземат 10лв за това където сте проверявани.
Минах през валовете, после на канала, след това на газовете ми казаха, че автомобила не е в норма, да дам 10лв за проверката на спирачките и окачването и да заповядам отново след като си оправя изгорелите газове
Така на няколко пункта.
Коментар
-
Да бе и как ще ме накарат да им дам пари?chaveto написа:Понеже тези дни прекарвах един автомобил на преглед, имах малко проблеми с минаването...... Та се сетих за тази тема.На една от снимките има намотан маркуч с изолирбанд или там каквото е. С такова намотаване....... на ГТП не пускат и ще ви вземат 10лв за това където сте проверявани.
Минах през валовете, после на канала, след това на газовете ми казаха, че автомобила не е в норма, да дам 10лв за проверката на спирачките и окачването и да заповядам отново след като си оправя изгорелите газове
Така на няколко пункта.A20DTH
ЖТД ама не баш
1NZ−FXE
; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
На местата на който бях е направено първо да си платиш и после да минеш, ако е като моят случай ти връщат ресто от 20лвДа бе и как ще ме накарат да им дам пари?
Точно преди малко пуснах нета и първото което ми излезе е, че дават по 200лв награда ако натопиш някой който извършва ГТП.По думи на хора който се занимават с това са ги подгонили яко.Та колегата да си има едно наум като реши да минава преглед.Колега ти нещо май не си попаднал на пункт.Сигурно над 60% от талигите по наще пътища не са в нормите.
Коментар
-
Свързани са с намотаването на каквото и да било по маркучите. По маркуча не трябва да има нищо , също така не трябва да контактува с нищо, освен с фабрично поставените неща. Ти си намотал маркуча с изолирбанд........Ако смятате, че е редно след поставянето на такива маркучи да ги бандажирате отгоре наново с каквото намерите за добре, почистете темата.
Коментар
-
По маркуча не трябва да има нищо, защото...? Не трябва да контактува с нищо, защото...? Маркучът не контактува с нищо. Дефинирай "контактуване"? За мен - контактуването е когато нещо постоянно се допира в друго нещо, после не се допира, после пак се допира и така много пъти. Например накладките контактуват с дисковете. Изолирбандът не контактува с маркуча, той е постоянно там, без да мърда.chaveto написа:По маркуча не трябва да има нищо , също така не трябва да контактува с нищо, освен с фабрично поставените неща.
Коментар
-
Това с изолирбанда го обясни на проверяващият. Контактува е когато не стои на мястото си и се опира по други неща. Не съм измислил аз правилата за ГТП.П.С Проблема като цяло с изолирбанда е, че проверяващият си мисли, че искаш да маскираш нещо по маркуча. Напукване, наранена оплетка.............. точно заради това ако не си затворят очите ще те върнат.
Коментар
Реклама
Collapse



Коментар