Абе при първо натискане ми се стори, че закова много здраво, после натисках по-внимателно. Може би защото през деня карах друга кола, служебна, която спира по различен начин, и бях свикнал на нея. Като минах няколко светофара - бих казал, че спирането не е по-лошо. Може би една идея по-добре. Обаче педалът на съединителя коренно си промени поведението - стана супер мек. При първото натискане - направо щях да пробия пода! Защото натискам както аз си знам, и съм му свикнал. Отделя и малко по-ниско, което малко ме съмнява, че е нормално и си мисля дали не е влязъл въздух, макар че няма откъде, защото смяната на течността е правена с машина, която не пуска въздух отникъде.Ред.: BO, преди да тръгна - "набрах се" много зверски на педала - не изпусна отникъде Мисля, че издържа достатъчно.
Абе колега, направо си пускай мненията в бисерите, ще ми спестяваш малко време. Дали сте проверийавам за прокъцвания или сте проверйавам гумените за цепнатини - не е ли едно и цъсто?
Не е едно и също. Колко пъти ще прегънеш металният маркуч преди да се скъса оплетката.... и колко гуменият.А гумите не спират да се движат нагоре/надолу. Още повече вътре самият тефлон или каквото е там също не се знае колко ще издържи на огъвания...........
Не е едно и също. Колко пъти ще прегънеш металният маркуч преди да се скъса оплетката.... и колко гуменият.А гумите не спират да се движат нагоре/надолу. Още повече вътре самият тефлон или каквото е там също не се знае колко ще издържи на огъвания...........
Движението на маркуча е доста доста минимално и далеч от "прегъване".
Не е едно и също. Колко пъти ще прегънеш металният маркуч преди да се скъса оплетката.... и колко гуменият.А гумите не спират да се движат нагоре/надолу. Още повече вътре самият тефлон или каквото е там също не се знае колко ще издържи на огъвания...........
Движението на маркуча е доста доста минимално и далеч от "прегъване".
напротив маркуча доста се движи, най-вече при завой. затова са и тези пластмасови неща, които не са сложени парвилно според мен. трябва да са преди сгъвката към апарата и двете, а на едната снимка единия протектор е баш на сгъвката. Не знам какви са свойствата на оплетката, обаче трябва да е нещо сериозно, за да не се прокъса скоро. Ако сте виждали отрязан спирачен маркуч, има 4 слоя гума- първо са 2, после оплетка и после пак 2. Като се нацепи най-външната има много време до скъсването на следващите, а това е индикацията за смяна. При тези метални истории не знам как ще се разбира кога е за смяна. И мнго внимавайте как ги монтирате тези протектори, толкова са важни, че може за 300 км да ви се среже новия маркуч и йок спирачки. И да знаете, че уж двата кръга на спирачките, които имат нашите коли не действат. Почне лид а изтича отнякъде, няма грам спирачка- тествано с 4 фиата.
Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Не е едно и също. Колко пъти ще прегънеш металният маркуч преди да се скъса оплетката.... и колко гуменият.А гумите не спират да се движат нагоре/надолу. Още повече вътре самият тефлон или каквото е там също не се знае колко ще издържи на огъвания...........
Движението на маркуча е доста доста минимално и далеч от "прегъване".
Не мога да разбера защо много хора си тълкуват думите както на тях им е кеф.Идеята на прегъването е когато двата маркуча са сложени един до друг на нещо което ще ги огъва/прегъва......... и аджеба от това нещо да разберем колко ще изкарат на автомобила А движението на маркуча хич не е минимално, постоянно има движение.А на местата където пък въпросната оплетка има триене бедете сигурни, че ще се протрие много по бързо от маркуча Не знам дали сте чували "мекото яде твърдото" или гумата изяде желязото Не ми се спори....... аз когато си сменям маркучите ще си заложа отново на гумените.
Коментар