Един бърз въпрос - мислите ли, че мога само да извадя маркуча от термостата, да напъхам новия и пак да сложа маркуча? Ако става така мисля, ще се справя за 10-15 минути. По -скоро ме интересува дали ще има проблем с обезвъздущаването после?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Термостат - диагностика, проблеми, решения
Collapse
X
-
За бензиновия мотор незнам как е при теб с обезвъздушаването, но мисля че ще се обезвъздуши сама системата. Както БЛАГУН писа, а и аз бях казал - извади термустата и го изкорми , 100% се лишаваш от бъдещи проблеми , а и ще си караш спокоен. УспехFiat Punto 1.7td ELX Alfa Romeo 33 /1.3 vl
( Association of Drivers Against Daytime Running Lights - Bulgaria ) --- http://dadrl.hit.bg/
Коментар
-
Така колеги аз го монтирах на 1,6 16в много....много трудно, но стана!!!! По нататък ще пусна и снимки от монтажа !!! А колега виждам че си със същия двигател като мен, става и с ръбче !!! Опитаи като мен сваляш маркуча слагаш го в някоя тенджера вариш го :D :D 20мин. намазваш после маркуча с повачко грес и влиза доста добре :D :D :D , при мен така стана, успех !!!!krasisk написа:Някой знае ли дали има такива за рено без ръбче че се опитах да вкарам такъв с ръбче но много го накривих и не стана работата а ако няма широкото ръбче ще стане много лесноFiat Bravo 1,6 16v, JR Sport Filter
Коментар
-
Така, аз съм се подготвил за "операцията"
и днес-утре ще я осъществя.Вчера установих нещо - термостатът ми все пак не е тотално сдал багажа - отваря на около 70 градуса може би ( 4 деления под средата )И все още не съм решик дилемата - да го остава ли или да го "изкормя". Ще го помисля още малко и ще реша.Очаквайте скоро още отзиви за това как работи идеята на колегата Благун.
like a man in silk pyjamas shooting pigeons from a deckchair
Коментар
-
Най-лесният вариант е да го оставиш така!За обезвъздушаването не се притеснявай, няма да има проблемLane Staley написа:Така, аз съм се подготвил за "операцията"
и днес-утре ще я осъществя.Вчера установих нещо - термостатът ми все пак не е тотално сдал багажа - отваря на около 70 градуса може би ( 4 деления под средата )И все още не съм решик дилемата - да го остава ли или да го "изкормя". Ще го помисля още малко и ще реша.Очаквайте скоро още отзиви за това как работи идеята на колегата Благун.
Давай, слагай го и щракай снимки
BMW E90 320D
ех. FIAT COUPE 2.0 16V
ex. FIAT BRAVO 1.6 16V
ex. ALFA ROMEO 145 BOXER engine
Коментар
-
Не старият не съм го пипал, защото моя беше постоянно отворен и мисля че ням нужда да се "изкормя", иначе сваляш горния маркуч от радиатора после го сваляш и от термостата(ако не ви се купува нов антифриз,защото изтича около 1л. просто си сложете едно легенче под двигателя) и започваш с набиването на новия :D (термостат) в маркуча, а за по-добър достъп аз свалих и компа !!!ПП: Цялата тази манипулация ми излезе 12лв. термостат, 1,40лв. две скоби(размер скоба:"63мм макс. отвор и 41мм мин. отвор"), и малко грес(може и машинно масло 1,50лв. тубичката - имаго във всяка железария) и около 1,30ч. работа !!!pakumba написа:перфектна работа. а изкорми ли го стария и как става, като гледам колко разклонения имат тези термостати ще е зорFiat Bravo 1,6 16v, JR Sport Filter
Коментар
-
JO_666, мерси за подробното обяснение колега аз все пак ще потърся без ръбче но ако не намеря ще пробвам да загрея маркуча както ти каза. А този термостат който си сложил на колко градуса отваря и къде сега ти стои стрелката за температурата би ли споделил. На този който аз бях взел пишеше 88 градусаbravа jtd 105
Коментар
-
Моя отваря на 86, иначе стрелката стой на средата или едно деление по надолу !!!! Успех !!!!krasisk написа:JO_666, мерси за подробното обяснение колега аз все пак ще потърся без ръбче но ако не намеря ще пробвам да загрея маркуча както ти каза. А този термостат който си сложил на колко градуса отваря и къде сега ти стои стрелката за температурата би ли споделил. На този който аз бях взел пишеше 88 градусаFiat Bravo 1,6 16v, JR Sport Filter
Коментар
-
БРАВО!Lane Staley написа:Направих го
Голям зор видях с натъпкването на термостата, но успях. Тествах го - отваря една черта под средата. Довечера ще видя как се държи на път.Отново благодарности на колегата Благун!!!!
Сега остава да снимаш, уреда за температурата!Ето при мен как е с този термостат - на 80 градуса отваря!
BMW E90 320D
ех. FIAT COUPE 2.0 16V
ex. FIAT BRAVO 1.6 16V
ex. ALFA ROMEO 145 BOXER engine
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар