Airfan написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
С каква марка накладки карате колата си?
Collapse
X
-
Всичко зависи от това, как се кара колата.И аз съм такъв тип шофьор, който гледа ситуациите на пътя и използвам спирачка по-рядко от останалите шофьори по пътищата. Всекидневно постоянно виждам пред мен колата как натиска спирачка. Само за да дойда до работа натискам поне 3-4 пъти по-рядко спирачката от колата пред мен да речем.Така става като гледаш пътя напред с поне 3-4 коли, като гледаш светофарите от 300 метра, като спираш на скорост и още много трикове, които се усвояват с времето, ако имаш желание разбира се.И един пример - като смених дисковете и накладките на БМВ-то ми трябваха над 2000 километра само, за да ги сработя.
И на Либрата така - точно преди да я продам й бях сменил пак дисковете и накладките. Бях минал 500км с новите части, когато дойде купувача да я гледа. И един тест драйв. И изненадващо по време на теста трябваше да натиска истински спирачката, за да няма конфликт на интереси на пътя.
И това спиране сработи спирачките на 90%. А сигурно щях да мина още 500-1000 километра преди да се "върне" истинското спиране отново. :D
A20DTH
ЖТД ама не баш
1NZ−FXE
; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
-
BO, 65 000 км са адски много за предни накладки, особено ако има повече от 50:50 градско към извънградско и накладките са меки така, че да свършва накладката, а не диска... Както и да го мислиш спирачка се ползва в града - неизбежно е. В момента съм с накладки АТЕ и дискове Брембо Макс и съм на около 20 000+ с този комплект, а накладките са на половина вече. Определено не карам постоянно агресивно и не спирам винаги с двигателя. Но пък мия колата, след 2 км и 5-6 спирания вече има лек черен филм по джантите.BO написа:Всичко зависи от това, как се кара колата.И аз съм такъв тип шофьор, който гледа ситуациите на пътя и използвам спирачка по-рядко от останалите шофьори по пътищата. Всекидневно постоянно виждам пред мен колата как натиска спирачка. Само за да дойда до работа натискам поне 3-4 пъти по-рядко спирачката от колата пред мен да речем.Така става като гледаш пътя напред с поне 3-4 коли, като гледаш светофарите от 300 метра, като спираш на скорост и още много трикове, които се усвояват с времето, ако имаш желание разбира се.И един пример - като смених дисковете и накладките на БМВ-то ми трябваха над 2000 километра само, за да ги сработя.Airfan написа:Аз чета, muns61, но пак ми се виждат много 65 000 км. Освен ако не караш предимно извънградско, тогава да речем може да се съглася.
И на Либрата така - точно преди да я продам й бях сменил пак дисковете и накладките. Бях минал 500км с новите части, когато дойде купувача да я гледа. И един тест драйв. И изненадващо по време на теста трябваше да натиска истински спирачката, за да няма конфликт на интереси на пътя.
И това спиране сработи спирачките на 90%. А сигурно щях да мина още 500-1000 километра преди да се "върне" истинското спиране отново. :D
Коментар
-
А бе очевидно разликата в стила на каране е основния фактор.И аз съм с дискове на АТЕ пауър диск (алтернатива на твоите), пак с накладки АТЕ, но джантата ми се цапа след седмица.В момента съм на 10к километра от смяната им и накладките визуално изглеждат чисто нови. Даже на задните дискове до скоро им се виждаше обработката на диска от машините - демек не са станали огледални.Airfan написа:BO, 65 000 км са адски много за предни накладки, особено ако има повече от 50:50 градско към извънградско и накладките са меки така, че да свършва накладката, а не диска... Както и да го мислиш спирачка се ползва в града - неизбежно е. В момента съм с накладки АТЕ и дискове Брембо Макс и съм на около 20 000+ с този комплект, а накладките са на половина вече. Определено не карам постоянно агресивно и не спирам винаги с двигателя. Но пък мия колата, след 2 км и 5-6 спирания вече има лек черен филм по джантите.BO написа:Всичко зависи от това, как се кара колата.И аз съм такъв тип шофьор, който гледа ситуациите на пътя и използвам спирачка по-рядко от останалите шофьори по пътищата. Всекидневно постоянно виждам пред мен колата как натиска спирачка. Само за да дойда до работа натискам поне 3-4 пъти по-рядко спирачката от колата пред мен да речем.Така става като гледаш пътя напред с поне 3-4 коли, като гледаш светофарите от 300 метра, като спираш на скорост и още много трикове, които се усвояват с времето, ако имаш желание разбира се.И един пример - като смених дисковете и накладките на БМВ-то ми трябваха над 2000 километра само, за да ги сработя.Airfan написа:Аз чета, muns61, но пак ми се виждат много 65 000 км. Освен ако не караш предимно извънградско, тогава да речем може да се съглася.
И на Либрата така - точно преди да я продам й бях сменил пак дисковете и накладките. Бях минал 500км с новите части, когато дойде купувача да я гледа. И един тест драйв. И изненадващо по време на теста трябваше да натиска истински спирачката, за да няма конфликт на интереси на пътя.
И това спиране сработи спирачките на 90%. А сигурно щях да мина още 500-1000 километра преди да се "върне" истинското спиране отново. :D
А не съм излизал от града от смяната им. :P
A20DTH
ЖТД ама не баш
1NZ−FXE
; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
Хм, не си го спомням това спиране :D На Бравото ми смених предни накладки 90 000 след като го купих. Сега ще кажете, че съм сменил 3 комплекта дискове през това време, да, ама не. Дисковете изкараха още около 20 000 км и се изкривиха, а и бяха на минимума вече. Задните накладки някъде на 110 000 откакто я взех ги смених. Барабаните са фира и те. Колата като за модела си спираше перфектно. Обаче 90% от километрите ми са извънградско, макар всекидневно да я карах по 30-40 км и софийско. Който иска да вярваAirfan написа:BO, 65 000 км са адски много за предни накладки, особено ако има повече от 50:50 градско към извънградско и накладките са меки така, че да свършва накладката, а не диска... Както и да го мислиш спирачка се ползва в града - неизбежно е. В момента съм с накладки АТЕ и дискове Брембо Макс и съм на около 20 000+ с този комплект, а накладките са на половина вече. Определено не карам постоянно агресивно и не спирам винаги с двигателя. Но пък мия колата, след 2 км и 5-6 спирания вече има лек черен филм по джантите.BO написа:Всичко зависи от това, как се кара колата.И аз съм такъв тип шофьор, който гледа ситуациите на пътя и използвам спирачка по-рядко от останалите шофьори по пътищата. Всекидневно постоянно виждам пред мен колата как натиска спирачка. Само за да дойда до работа натискам поне 3-4 пъти по-рядко спирачката от колата пред мен да речем.Така става като гледаш пътя напред с поне 3-4 коли, като гледаш светофарите от 300 метра, като спираш на скорост и още много трикове, които се усвояват с времето, ако имаш желание разбира се.И един пример - като смених дисковете и накладките на БМВ-то ми трябваха над 2000 километра само, за да ги сработя.Airfan написа:Аз чета, muns61, но пак ми се виждат много 65 000 км. Освен ако не караш предимно извънградско, тогава да речем може да се съглася.
И на Либрата така - точно преди да я продам й бях сменил пак дисковете и накладките. Бях минал 500км с новите части, когато дойде купувача да я гледа. И един тест драйв. И изненадващо по време на теста трябваше да натиска истински спирачката, за да няма конфликт на интереси на пътя.
И това спиране сработи спирачките на 90%. А сигурно щях да мина още 500-1000 километра преди да се "върне" истинското спиране отново. :D
Накладките отпред бяха Галфер, отзад не знам, просвирване от спирачки на моя кола досега не съм чувал.Трябва да се има предвид и теглото на автомобила. Сега гледам Либрата, че за малко над 40к км е направила сериозен ръб на дисковете, особено отпред, а тя не знам дали има повече от 3-4 000 градско при мен, отделно има ППХ и може да се спира с отпускане на газта, за разлика от газираното браво, което е с моторче като миксер и там моторната спирачка е много по-слаба. Според мен между 20 и 30к км още на тези дискове на Либрата и са за боклука, накладки има бол.
Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
Ми точно това съм качил, снимки от накладка "Тръстинг", дори преди да я снимам я измих. Диска съм го снимал ,от два ъгъла даже,за да се видят браздите :D ,който са 500-700 км от както са сложени.Не ми се играе да смалявам снимките, защото ще падне качеството,пък и нещо не ме допуска да качвам, бил съм препълнил лимита,S_BANKOV написа:Нямам достъп до снимките в момента, проблема е при мен. Но ако не ти се свалят накладките, да ги разгледаш, отиваш в един магазин и питаш "имате ли търстинг, може ли да ги видя" и сам ще разбереш за какво ти говоря, в тях просто си стърчат стружките.
Fiat palio 1.7td
Коментар
-
Май беше с Текстар отпред.Демек на едни накладки Текстар сменяш два комплекта дискове. Май така излиза. :Ppakumba написа:... Сега гледам Либрата, че за малко над 40к км е направила сериозен ръб на дисковете, особено отпред, ...Според мен между 20 и 30к км още на тези дискове на Либрата и са за боклука, накладки има бол.A20DTH
ЖТД ама не баш
1NZ−FXE
; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
Днес реших да погледна в какво състояние са, пък и да изпиля ръбчето, което предизвиква неприятно цвилене понякога. За километрите съм грешка, не са 65, а 63 000.Airfan написа:Аз чета, muns61, но пак ми се виждат много 65 000 км. Освен ако не караш предимно извънградско, тогава да речем може да се съглася.


Остатъчната дебелина на феродото е 7 - 7.5 мм. Самото то не е опечено, много леко го изпилих, за да направя фаска, за да не скърца по ръбчето на диска. Дисковете са оригиналните, не са сменяни. Тези дни ще сваля и барабаните отзад, да видя как е там. Колата е Поло комби, 1.6 74 киловата, мотор AFT...............................А, пропуснах - 70% от карането ми е градско.
Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.
Коментар
-
Дано да се шегувате?!BO написа:Май беше с Текстар отпред.Демек на едни накладки Текстар сменяш два комплекта дискове. Май така излиза. :Ppakumba написа:... Сега гледам Либрата, че за малко над 40к км е направила сериозен ръб на дисковете, особено отпред, ...Според мен между 20 и 30к км още на тези дискове на Либрата и са за боклука, накладки има бол.Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
http://www.keepfighting.ms
Коментар
-
небой се с тези накладки ще смениш още едни дискове и така ще минеш 100000-120000км с едни накладки,два чифта дискове и отвратителни спирачки,но пък си е далавера-аз сменям накладки на 10000,макс 15000км което прави средно 10 чифта накладки(което като сума е по-голяма отколкото 2бр. дискове и едни накладки)а и аз през това време ще сменя и дисковете та......muns61 написа:Днес реших да погледна в какво състояние са, пък и да изпиля ръбчето, което предизвиква неприятно цвилене понякога. За километрите съм грешка, не са 65, а 63 000.Airfan написа:Аз чета, muns61, но пак ми се виждат много 65 000 км. Освен ако не караш предимно извънградско, тогава да речем може да се съглася.


Остатъчната дебелина на феродото е 7 - 7.5 мм. Самото то не е опечено, много леко го изпилих, за да направя фаска, за да не скърца по ръбчето на диска. Дисковете са оригиналните, не са сменяни. Тези дни ще сваля и барабаните отзад, да видя как е там. Колата е Поло комби, 1.6 74 киловата, мотор AFT...............................А, пропуснах - 70% от карането ми е градско.Bravo 1.9d 97г
Коментар
-
Въобще не. Другия път като свалям там ще направя снимки и ше мерна диска. Боби 100% си е записал на какви км ги е сменил и ще знаеш дали диска не е заминал повече от накладките. Абе не знам ама колата спира чудесно, затова не ми дреме.Jimy написа:Дано да се шегувате?!BO написа:Май беше с Текстар отпред.Демек на едни накладки Текстар сменяш два комплекта дискове. Май така излиза. :Ppakumba написа:... Сега гледам Либрата, че за малко над 40к км е направила сериозен ръб на дисковете, особено отпред, ...Според мен между 20 и 30к км още на тези дискове на Либрата и са за боклука, накладки има бол.Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
Според мен не е нормално диска да свършва преди накладката!!! Ако се случва това едно от двете е пълен боклук и има нещо сбъркано.Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
http://www.keepfighting.ms
Коментар
-
Хе - хе, и аз съм по абсолютно същия начин.Много съм доволен от тези белгийските WAGNER, TRUSTING-а също не са лоши.ПП: Тези, с които дойде колата от Италия, според майстора бяха "Лукас". С тях спираше като чисто нова кола с ABS, затова жената, която ми я продаде, до последно си мислеше, че Фиата има ABS :Dharifg написа:Отпред съм с накладки марка WAGNER (производител е Federal Mogul ), а отзад, съм с накладки TRUSTING.Войната по пътищата не спира! Карай умно, стигни жив!
FIAT Bravo_SX 1.6 16v 103 hp '97 + АГУ LOVATO
Коментар
-
183020км.pakumba написа:Въобще не. Другия път като свалям там ще направя снимки и ше мерна диска. Боби 100% си е записал на какви км ги е сменил и ще знаеш дали диска не е заминал повече от накладките. Абе не знам ама колата спира чудесно, затова не ми дреме.Jimy написа:Дано да се шегувате?!BO написа:Май беше с Текстар отпред.Демек на едни накладки Текстар сменяш два комплекта дискове. Май така излиза. :Ppakumba написа:... Сега гледам Либрата, че за малко над 40к км е направила сериозен ръб на дисковете, особено отпред, ...Според мен между 20 и 30к км още на тези дискове на Либрата и са за боклука, накладки има бол.
A20DTH
ЖТД ама не баш
1NZ−FXE
; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
Нещо не мога да гласувам. 1. Оригиналните части на Пандата - дисковете незнам какви са. Накладките са на Феродо. Бяха на Феродо. Съответно предните ми скапаха за 30 000км дисковете и по тази причина изчезнаха от колата. 2. В момента отпред съм с накладки Ремза и дискове ТРВ, защото нямаше дискове Ремза за Пандето. От зад съм с оригиналните дискове и накладки Ремза също. Тях успях да ги спася от недоразумението наречено Феродо.
Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар