Airfan написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
С каква марка накладки карате колата си?
Collapse
X
-
Може и да е така при твоят начин на каране
Колата се кара предимно извънградско (да не кажа изцяло) и спокойно. На 100 км преход разликата в броя спиране сравнено в градски цикъл е огромна. Същото е и със съединителя.Може и да е боклук както казваш, реално за мен спира по - добре от предните накладки които бяха на колата от Италия. А и е време да ги погледна вече, макар да няма признаци на износване.
Fiat Marea Weekend 1.9 JTD 105 2000
Lancia Lybra 1.9 JTD 115 2002
-
Какъв е показатела за добри накладки става дума за предни задните и без това не спират.Колко пермафюз си износил колега за да си толкова критичен 4-5 комплекта или 10-15?Airfan написа:Ако на това викаш ОК, аз съм трамвайче... Отдавна трябваше да са приключили, че дори и втория ти комплект трябва да си преполовил вече...Пермафюз са някакво жалко подобие на накладка, пълно с метални стърготини... не бих ги сложил никога аз лично.Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
Виждал съм два комплекта, които износиха в единия случай някакви (незнам какви) дискове и втория Брембо-та за под 20 000 км. За сметка на това накладките не бяха мръднали почти, особено в случая с Брембото, което го монтираха чисто ново с чисто нови Пермафюз. И в двата случая бяха на Браво ЖТД с предимно градски цикъл на движение.Слава богу не съм имал честа да карам с тях, няма и да ги пробвам дори.Tornado написа:Какъв е показатела за добри накладки става дума за предни задните и без това не спират.Колко пермафюз си износил колега за да си толкова критичен 4-5 комплекта или 10-15?Airfan написа:Ако на това викаш ОК, аз съм трамвайче... Отдавна трябваше да са приключили, че дори и втория ти комплект трябва да си преполовил вече...Пермафюз са някакво жалко подобие на накладка, пълно с метални стърготини... не бих ги сложил никога аз лично.
Коментар
-
Колата я карам с газ и бензин, накладките използвам само за спиране! :D Предните ми накладки са Жо Йонг, или както так се чете. Спират хубаво, не свирят, пускат черен пепеляк и са неприлично евтини. Ама май вече не се предлагат...Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.
Коментар
-
Моля в темата да не се обсъжда дали дадена марка са по-добри или по-лоши от други
Платформата на форума не поддържа такива анкети, доколкото знам. Новата, която се прави полека-лека, поддържа както повече от един отговор, така и възможност за промяна на отговора след време. Ама айде, че много се заприказвахмеsok1 написа:Textar отпред и Permafuse отзад.П.С. Хубаво би било да има възможност да се избира по две опции от анкетата.
Коментар
-
Накладките ми са TRW. Не знам с какви дискове съм, защото не съм ги сменял досега, но откакто съм взел колата съм направил 90000км. Преди това на колко са били не е ясно. Така, че дадени дискове ми ги хвалете като минете с тях поне 100000км. Това "Минах с тях 10000/20000/30000 и няма проблем" просто не е сериозно. Смятам да ги сменя моите в най-скоро време пак с TRW, тъй като съм доволен от накладките им, предполагам, че и дисковете също са добри. Отзад нямам представа, сменях накладките, не че има някакво значение на кола с двигател отпред, предно предаване и барабанни спирачки отзад.
Коментар
-
На типото съм карал с феродо и не бях доволен, после минах на тръстинг и бях сравнително доволен, след това OMP спорт - превъзходни когато загреят, ноо иначе нямаше никой, сега съм с валео и доста лесно прегряват при това с 284мм дискове ... Купето го купих с предни ремза на 80тина % страшно лесно прегряха и спряха да спират, сега на купето съм с TRW отпред и текстар отзад и засега съм доволен...'93 Tipo 1.8 16V 138hp++?
'97 Coupe 16VT 262WHP+
Коментар
-
Предните спирачни апарати са с Феродо - ФДБ! Задните ми дискове мисля, че са с накладки АТЕ ... , но каквито и да са накладките то те НЕ трябва да надживяват дисковете или барабаните, на които са монтирани!п.п. Ланчията на баща ми е с чисто нови Вагнер отпред и Райкам отзад, отпред са сменени и дисковете с нови ... след известен париод от време ще стане ясно, какво качество предлагат тези Вагнер ?!Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
http://www.keepfighting.ms
Коментар
-
мених накладките отзад с АР. Ииии едното колело особено през зимата започна да спира много. Особено като е престояла известно време. Смених всички спирачни маркучи - имаше подобрение, ама не съвсем.Дали може да от накладките? защото се появи след смянатас електронен регулатор съмФиат Мареа 1,8 16В, 1999г
Коментар
-
alvanovo написа:мених накладките отзад с АР. Ииии едното колело особено през зимата започна да спира много. Особено като е престояла известно време. Смених всички спирачни маркучи - имаше подобрение, ама не съвсем.Дали може да от накладките? защото се появи след смянатас електронен регулатор съм
провери си въжетата на ръчната и обезвъздуши спирачките, като преди това махни бушона на АБС ... тази процедура има значение при обезвъздушаването им, след това го върни на мястото му!!!edit: извинявам се че се отклонявам от темата, но е ето причината за махането на бушона на АБС преди обезвъздушаване на спирачна система оборудвана с АБС: http://axm-auto.com/pBB2/viewtopic.php?t=1676
Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
http://www.keepfighting.ms
Коментар
Реклама
Collapse





Коментар