Гледах клипа и видях, че препоръчителните километри пробег за полусинтетиката са 25К, а за пълната синтетика 50К. В общи линии това ме заинтересува, т.к. тогава маслото идва изгодно за мен. Никъде не видях нормалното време за експлоатация, защото ако то пак е 1г някакси си губи смисъла в общия случай, но ако е примерно 5г вече е друго. Нищо не намерих и на сайта.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Политрон - тестове на живо през седмицата
Collapse
Заключена тема
X
X
-
POLYTRON няма срок на годност,което ще рече,че когато минете километрите тогава го сменяте.При всички останали срока на годност е 1 година от поставянето му в двигателя.Наскоро правихме тест на POLYTRON 10W-40 на 23 000км. изминати за 3 години.Автомобила беше Фиат Браво 1.8 бензин 98г.Маслото можеше да изкара още.За да не става реклама няма да пиша повече,тъй като от всичко изчетено относно POLYTRON във Фиат Форум България оставам с убеждението,че има човек,който може да отговори на всички зададени въпроси.Ако има такъв,на който не може,тогава ще се включа с удоволствие.Поздрави !Polytron Products Are Today's Most Technologically Advanced Lubricants
Коментар
-
Относно срока на годност на маслото в двг. Приятелка и съседка с опел е вече на 2.5г. с 10W40. Нито нивото е мръднало нито маслото се е разредило. Казвам разредило защото е бензин а бензина разрежда маслото, нафтата го сгъстява. Просто изглежда нормално. Съседката ми е учителка и казва, че откакто е с това масло, стартира по-лесно, като до момента промяна няма. До колкото се вижда през отвора на капака на клапаните, двигателя става все по-чист, което пък на мен ми говори, че алкалното число е все още стабилно, а то е най-важно за дълговечността, за да не ръждяса матора
Останалите ми приятели с политрон навъртат по-бързо километрите. Всички сменят маслото на различни км., на кой както му хрумне. Един от тях си свали картера, само от любопитство(преди това е свалян защото е текъл), т.е. да види какво прави този Политрон. Аз не съм присъствал, но от тогава сипва само Политрон.
Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
Спреят по таблични данни, има 33кV изолационни способности. Не си спомням на каква дебелина обаче. Това се демонстрира. Сами знаете какво се случва с крушките във влажни помещения.Моят опит - ако се третират с него четко държатели и четки, то задължително преди това графитните четки(за медно-графитните не е задължително) се зашкурват в контактната част. В противен случай забравете от там да протече ток. След това обаче, четките все едно не контактуват, толкова безшучни стават. На Пандата преди време доста се разсвирка вентилатора на купето. Разглобих го и понеже четките са меднографитни, колектора си беше бая надран. След спрея свирукането спря. Тази година го свалих пак да го пръсна и почистя и се оказа, че нещата са доста по-добре.ogi28b написа:От цЕлата работа не ми стана ясно какво показва тестът с крушката която свети под вода? Ако не е напръскана с дезодоранта - няма да светне ли, или ще стане късо, или какво точно? Мързи ме да си правя опитна постановка у дома, та ако някой може да отговори - моля!Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
Ми автомобила е от старата генерация. Няма обратни връзки и тем подобни. Мотора върти и работи по-леко съвсем осезаемо. При това тя ми го каза сама, без аз да и говоря, какво да очаква. След това се вдигнаха и оборотите на празен ход. Как ще стане при една и съща настройка на карбуратора? Т.е. горивото е същото а оборотите по-високи. Откоригирахме ги. Усети го и по джоба. На мен това ми е предостатъчно.И не си длъжен да ми повярваш деvan_dal написа:Искам да я видя тази твоя съседка-учителка как измерва по-лесното стартиране от смяната не едно просто масло :D
Ето днес има пак тестове. Ако можех щях да отида. Хората показват.
Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
след като маслата са толкова качествени, защо не ги сертифицирате?да си имат съответните одобрения производителите на автомобили и спецификации по АСЕАи си направете една програма като ОМВ:- при ползване на Политрон и смяната става в доверен сервиз - да се дава гаранция на мотора и компонетите свързани с маслото (сонда, катализатор...)...естествено да важи за автомобили до 7-10 годишна възраст
Коментар
-
Аз пак не разбрах от отговора ти - какво трябва да ни показва този тест? Че спреят прави изолация ли? Ако не се лъжа - идеята е че не става късо съединение между кабелите и нищо не изгаря? Ако това е целта - показвам стар бързовар, тип "открит", който за да работи без да изгори - трябва да бъде потопен напълно във вода. Напълно значи поне 10-15 см черния кабел да плува под вода. Както се вижда на снимката - захранващите кабели са голи, влизат в лустер клемата, от която излиза реотанът. Той е с мощност около 2.7 киловата. По време на работа на бързоварчето, във водата се наблюдава напрежение от 98-100 волта между повърхностния воден слой и нулата на електричеството. Съпротивлението на самата вода е около 150 килоОм, измерено с мултицетDanchojn написа:Спреят по таблични данни, има 33кV изолационни способности. Не си спомням на каква дебелина обаче. Това се демонстрира. Сами знаете какво се случва с крушките във влажни помещения.Моят опит - ако се третират с него четко държатели и четки, то задължително преди това графитните четки(за медно-графитните не е задължително) се зашкурват в контактната част. В противен случай забравете от там да протече ток. След това обаче, четките все едно не контактуват, толкова безшучни стават. На Пандата преди време доста се разсвирка вентилатора на купето. Разглобих го и понеже четките са меднографитни, колектора си беше бая надран. След спрея свирукането спря. Тази година го свалих пак да го пръсна и почистя и се оказа, че нещата са доста по-добре.ogi28b написа:От цЕлата работа не ми стана ясно какво показва тестът с крушката която свети под вода? Ако не е напръскана с дезодоранта - няма да светне ли, или ще стане късо, или какво точно? Мързи ме да си правя опитна постановка у дома, та ако някой може да отговори - моля!
Това ще рече, че токът който може да протече е в порядъка на 0.32 - 0.33 А (по груба сметка). С две думи - независимо дали е крушка или бързовар, или дори голи кабели, потопени във вода (последното не съм пробвал още) - късо съединение не става. Утре ще направя същия тест с лампа потопена в легена, че сега нямам необходимите материали да сглобя постановката, и ще пиша за резултатите.
Коментар
-
Цитат от сайта, без коментар:Question: Has any major Auto Manufacturer tested Polytron products?Answer: Not to our knowledge. It is not in the best interest of the auto industry to have your car’s engine last forever without breaking down. There is more money in long-term repairs.Sev написа:след като маслата са толкова качествени, защо не ги сертифицирате?да си имат съответните одобрения производителите на автомобили и спецификации по АСЕА
Коментар
-
Аз като един голям наивник, бих казал, че този отговор не е лишен от смисъл. Никой производител няма интерес да прави нещо, което е много издържливо или да предлага продукт, който удължава живота на това, което е произвел. Нали трябва да се счупи, за да си купиш ново, да му върви производството. Както например много хора казват, че са имали акумулатори, които са карали по 6-7-8 години, а днешните издържат 3-4 и кош. Нарочно така ги правят!И друго бих добавил, без да вземам страна, разбира се: Поканен е всеки, който смята, че има подобен продукт - да го тества наравно с тези продукти. Да налее вода, да "ръчка" колата 5 км, после да източи маслото и пак да я ръчка 5 км. Интересно, че никой не го прави. А човекът направо си издевателства над Нисанчето, без да се притеснява особено. После пали и си заминава. До другата седмица...
Коментар
-
Ако приемем, че този спрей има 33кВ изолационни способности (това в реалния живот не може да се случи при тази дебелина на слоя), то защо крушката свети, а цялата й фасунга и самата крушка са нано изолирани?Как става този номер?Danchojn написа:Спреят по таблични данни, има 33кV изолационни способности. Не си спомням на каква дебелина обаче. Това се демонстрира. Сами знаете какво се случва с крушките във влажни помещения.Моят опит - ако се третират с него четко държатели и четки, то задължително преди това графитните четки(за медно-графитните не е задължително) се зашкурват в контактната част. В противен случай забравете от там да протече ток. След това обаче, четките все едно не контактуват, толкова безшучни стават. На Пандата преди време доста се разсвирка вентилатора на купето. Разглобих го и понеже четките са меднографитни, колектора си беше бая надран. След спрея свирукането спря. Тази година го свалих пак да го пръсна и почистя и се оказа, че нещата са доста по-добре.ogi28b написа:От цЕлата работа не ми стана ясно какво показва тестът с крушката която свети под вода? Ако не е напръскана с дезодоранта - няма да светне ли, или ще стане късо, или какво точно? Мързи ме да си правя опитна постановка у дома, та ако някой може да отговори - моля!A20DTH
ЖТД ама не баш
1NZ−FXE
; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
Реклама
Collapse



Коментар