Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Политрон - тестове на живо през седмицата

Collapse
Заключена тема
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    Днес на теста имаше около 50 човека.От който 20-25 бяха жени и деца.5-6-тина пресонал от сервиза.Иначе наистина двигателя работи без масло.
    И да знаете!!!За всичко е виновна твърдата вода

    Коментар


      #32
      Надявам се днес да научим повече на срещата на форума в София, ако присъстваш. Въпросът е дали двигател без политрон може да работи толкова време без масло, колкото двигател с политрон.

      Коментар


        #33
        Няма да идвам на срещата днес.Иначе караха колата около 7-8км с източено масло и махнат капак на клапаните.Преди това сипаха над половин литър вода в маслото.Странното е че не се беше станало като боза.
        И да знаете!!!За всичко е виновна твърдата вода

        Коментар


          #34
          MartoModev написа:
          Няма да идвам на срещата днес.Иначе караха колата около 7-8км с източено масло и махнат капак на клапаните.Преди това сипаха над половин литър вода в маслото.Странното е че не се беше станало като боза.
          Аз се озъртах за друга кола от форума, ама не се видяхме.Маслото няма да се пресече, Политрон се свързва с водата, казвал съм го и друг път.
          Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

          Коментар


            #35
            ogi28b написа:
            Въпросът е дали двигател без политрон може да работи толкова време без масло, колкото двигател с политрон.
            Оги, не един случай има тук в нашият форум със задрали двг-та от ударен картер и спиране в рамките на километри. Човека кара автомобила с източено масло, отворен капак на клапаните(свален преден капак) в състезателен режим. Въртеше в каре с тръгване и спиране постоянно, а не да си кара с 40 на 3-та например, което е много по облекчен режим. За тези километри автомобила не вдигна температура над нормалната. Дали иначе ще е така! Единственото, което се разтрака бяха останалите без масло повдигачи. С наливането на масло(по желание на публиката) всичко утихна все едно нищо не е било. Хората видяха с очите си гърбиците по валовете.Ако бяха дошли наистина повече хора, щеше да се продължи и нататък, но при това положение...............Освен това са били поканени и конкурентни фирми, ама и те не дойдоха. Е, за тях е и по-добре така. Който искаше наистина е присъствал.
            Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

            Коментар


              #36
              Скоро ще пуснат клипа. Журналиста, който снимаше, каза че към края на седмицата ще е готов.
              Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

              Коментар


                #37
                Тук виждам,че никой не е написал,че преди да се източи маслото карахме с вода в маслото.За да бъде всичко наистина точно написано искам да добавя следните неща:Наливане на една пълна 0.500л. бутилка мин.вода и още една около 0.200мл. в маслото и каране 6,5 км.(хората видяха,защото преди това нулирахме километража пред всички),след тези километри по желание на публиката източихме маслото(отново нулирахме километража) и продължихме да караме безмасло както колегата е описал в доста тежък режим(ще се види на клипа).Три пъти спирахме да видят всички,че температурата не се е помръднала.На третото спиране публиката искаше да спрем,защото нямаше смисъл да караме повече.Искам да кажа,че условията,които бяхме публикували и във фейсбук бяха,че карането ще продължи докато пожелае публиката.Условията бяха спазени от нас.Точното разстояние,което минахме без масло е 10.4 км.+още една обиколка за камерата,тъй като оператора искаше да снима от колата.Когато е готов клипа ще пусна линк към него.Поздрави на всички ! Повярвайте най-накрая,че POLYTRON работи
                Polytron Products Are Today's Most Technologically Advanced Lubricants

                Коментар


                  #38
                  Това в много хубаво, че някой се пробва и реално прави тестове, поздравления за което.Искам само да вметна, че без масло един двигател е почти невъзможно да загрее за тези километри и това да се види по уреда на таблото.Абсолютно винаги двигателя изтропва физически , затяга, забива или някоя част се показва, за да ви види къде се намирате Аз искам единствено да видя две еднакви коли, едната с Политрон другата с някакво друго масло, под еднакви условия, една до друга и така да се направи малко по-добро сравнение.Всеки, който се разрови в youtube ще намери доста експерименти с коли каращи без масло и изминаващи реално по-голям пробег от обявения в този тест.Даже има един клип с доста душманско каране на обороти от порядъка на 7000-8000, като ще изчакам да видя клипа от тази тема да видим дали и вие сте карали така.Все пак отново казвам поздравления за направения труд, като се надяваме другия тест да бъде реално сравнение на два продукта в сблъсък един към друг.
                  A20DTH ЖТД ама не баш
                  1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                  Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                  Коментар


                    #39
                    Така може да се продължи до безкрай - тестове, тестове и пак тестове. Ако бяха дошли повече хора, щеше да видим на живо и как върви с източен антифриз и без масло и дори с пясък в мотора. Там присъстваха предимно хора, на които им е ясно за какво иде реч. Нямаше смисъл да се продължава. И без друго някой ще каже, че пак всичко е нагласено в клипа. Ако има следващ тест и се съберат повече хора, най-вероятно ще ги видим тези неща. Не че ще ми повярвате, но това което искат да видят хората, вече практиката го е показала. Маслото в двг, освен всичко друго трябва и да охлажда. Особенно местата, до които антифриза няма допир. На двигател останал без масло, най-много страдат биелните лагери, защото са покрити с мека композиция. Компресията толкова не се променя. Лошо се отразява и на разпределителните валове, при които така или иначе за да се мажат се разчита на EP качествата на маслата. Така че ако биелните лагери пострадат, на всички ни е ясно какво ще се случи - първото нещо е че мотора ще промени равномерният си ход и ще вдигне температурата доста. Да има доста клипчета в нета, но и моторите им тропат безобразно. На нито един не връщат маслото в картера и да си карат колата след такава интервенция, нали. Преди време имаше подобен тест в сервиз в Лясковец с един Форд. Е да, там мотора го скапаха, ама го посипаха с пясък. Гасиха го и го стартираха - двигател пълен с пясък, липсващ картер. В нета такива клипчета поне аз не съм намирал. Всички знаем колко са "здрави" моторите на Форд. Там хората са тествали и автомобил без политрон. Не са сметнали за необходимо да го документират. Автомобила е направил 15-20метра и е имало искри от към коляновия вал - говорим за свален картер.Та искам да кажа, че ако хората искат повече информация, е нужна и повече инициатива. Винаги съм искал най-доброто за моите коли, не защото ще ги карам доживот, а за да се предпазя от проблеми и ремонти. Така съм стигнал и до Политрон.Поздрави.
                    Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                    Коментар


                      #40
                      POLYTRON написа:
                      Тук виждам,че никой не е написал,че преди да се източи маслото карахме с вода в маслото.......
                      Да така е. Всички които се занимават по-задълбочено с двг-та, знаят много добре, че при над 5% вода в маслото, то се пресича и двг блокира. В случая имаше над 20% вода, което е поне 3 пъти повече от допустимото.
                      Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                      Коментар


                        #41
                        Идващата събота, най-вероятно ще има пак тестове но в Дружба. Със същият автомобил, който е карал вече без масло, пак ще кара без масло и пак няма да му има нищо Още не е сигурно, като имам инфо ще кажа. Е, работен ден е ама, теста ще бъде в независим сервиз. До колкото разбрах собственика е поканил Политрон за тестове. Абе незнам много, но ще има пак тест.
                        Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                        Коментар


                          #42
                          Ето откъде разбрах.http://www.facebook.com/event.php?ei...51Гледам пак е поканена конкуренция.
                          Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                          Коментар


                            #43
                            Danchojn написа:
                            Идващата събота, най-вероятно ще има пак тестове но в Дружба. Със същият автомобил, който е карал вече без масло, пак ще кара без масло и пак няма да му има нищо Още не е сигурно, като имам инфо ще кажа. Е, работен ден е ама, теста ще бъде в независим сервиз. До колкото разбрах собственика е поканил Политрон за тестове. Абе незнам много, но ще има пак тест.
                            Еми аз ще имам малко време, освен да отскоча да видя за какво иде реч... Даже вече имам поръчка да купя нещо на един колега от форума

                            Коментар


                              #44
                              http://www.facebook.com/POLYTRON.BULGARIA.LTD#!/POLYTRON.BULGARIA.LTD?sk=wallЕто го клипа. За съжаление не се виждат някои неща, като например по-спортното каране. Как утихна двг веднага след наливането на масло. Абе друго си е на живо. Ако някой иска да ходи да гледа на живо, щото иначе хората трябва 2 часа клип да направят.
                              Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                              Коментар


                                #45
                                Виждам,че сте ме изпреварили с линка към клипа :D Приятно гледане Ако някой иска да го гледа на живо да заповяда днес.Адреса е следния:ж.к.Дружба 1 ул.Искърско шосе 13 Автосервиз Мечкарски Моторс
                                Polytron Products Are Today's Most Technologically Advanced Lubricants

                                Коментар

                                Working...
                                X