http://www.facebook.com/POLYTRON.BUL...Напълно е възможно, екипа на Политрон България да подготвя следващ тест. 1000км без масло и без щети за ДВГ. Дано този път поне някаква конкуренция се появи. Ама надали.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Политрон - тестове на живо през седмицата
Collapse
Заключена тема
X
X
-
http://www.youtube.com/watch?v=0ihBS...kx8FvgТука се виждат драги колеги някои неща за способностите на Политрон. Това на мен одавна ми е известно и съм го виждал и правил многократно. Приятно гледане. Политрон е реалност! Не е измама! Не е мит!Тези тестове може да види всеки на живо. Стига да има желание. После ще говорим кое е боза и кое не
Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
Стана ми интересно в кой завод и кой аджеба произвежда тоя политрон.Четох на сайта и единствено пише товаИмаш ли някаква информация по въпроса?С уважение, Производителят на POLYTRONhttp://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата
Коментар
-
При избор на масло винаги съм се чудил дали да избера Политрон или друго масло.Примерно това:https://www.youtube.com/watch?v=MXVP...=relatedили това:https://www.youtube.com/watch?v=g_3o...=relatedили това:https://www.youtube.com/watch?v=vJQMfszdCpMили пък може и добавка:https://www.youtube.com/watch?featur...BaQ&NR=1или още хиляди конкуренти на Политрон.Който каквото иска да си купува.Който е трябвало да се доказва на пистата го е направил. Който не може, ще се доказва на клипчета в ЮТуба
A20DTH
ЖТД ама не баш
1NZ−FXE
; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
Изчетох цялата тема и искам да те попитам колега точно за ролките-слагаш им грес политрон и вече си сигурен в тях така ли да го разбирам? И защо го правиш само на Обтяжните? Защото са доста по-скъпи ли? Имам три ролки,които смених на скоро и сега си правя експерименти върху тях,но обтяжната е запазена.Другото,което пишеш по-нататък е че имало куриоз с на Опелите маслото за скоростната кутия,където пише,че е за целия срок на експлоатация! Не можах да разбера казваш "Сменят маслото и не могат да си познаят колите"!Danchojn написа:Не ме разбра, едното няма много общо с другото. Хондата си се скапа от АралаДа, сигурно си викате, тоя е ненормален, но аз предпочитам да съм си такъв и да не правя ремонти. Почти всички, коли с които се занимавам, вече не се сменят обтяжни ролки, само ремъци. Ролките получават прясна грес и пак са в играта. Това не е ли предимство? Вече има екземпляри на 160 000км. Изкара ли са 4 ремъка и като се почистят не може да се каже, че са работили.EX...Fiat Marea JTD 150+ Сега Опел Вектра 1.6 16в и Мазда Трибют 2.0 бензин/газ
Коментар
-
Абсолютно вярно си ме разбрал. Всяка една ролка, всеки един лагер, всеки един обтегач и т.н. , всичко което се върти, и не е скапано тотално, гресирам с грес на Политрон. Има смисъл, само ако не е тотално разбита. Когато детайла е дефектирал много, естествено се сменя с нов, но махам заводската му грес и зареждам от тази. Съвсем скоро свалях на Мерцедес В150 и двете полуоски. Аз разкопчах заводските скоби на каретата. Машината е на 98 000км реални - 2007г. Купена е от Балкан стар. Знаеш ли какво се случи - греста изтече като масло. Автомобила не беше каран 24часа. Отворихме ги да ги проверим, така и така се свалят полуоските, защото В класите се славят с чупените вътрешни карета - за мен обяснението е ясно. Предния ден карахме автомобила и след около 60км случайно се докоснах до едното вътрешно каре и то почти ме изгори. Сега всичко е заредено с грес на Политрон и каретата стоят леко топли, след доста по интензивен преход. Същата тази кола е с безтепенна скоростна кутия - 7 скорости. МТС вдигна кутията към живот. Свали близо 3л разход зареждането на кутията с МТС. Тя си има проблем, колко ще изкара е друг въпрос. Но към момента кутията е добре. ПРеди това мотора се форсираше до 6000об, където сменя предавки при пълна газ а автомобила не искаше да развие повече от 100 - 110км/ч. Там ремонта е четирицифрен и части няма. В картера немците са разположили два доста големи магнита - бяха пълни със стружки от прекрасното масло, с което излиза от завода и се зарежда ..................еди си къде. Но пък отговаря на пълните и спецификацииitan75 написа:Изчетох цялата тема и искам да те попитам колега точно за ролките-слагаш им грес политрон и вече си сигурен в тях така ли да го разбирам? И защо го правиш само на Обтяжните? Защото са доста по-скъпи ли? Имам три ролки,които смених на скоро и сега си правя експерименти върху тях,но обтяжната е запазена.Другото,което пишеш по-нататък е че имало куриоз с на Опелите маслото за скоростната кутия,където пише,че е за целия срок на експлоатация! Не можах да разбера казваш "Сменят маслото и не могат да си познаят колите"!
А никъде специфицираното МТС, според някои колеги, се оказва за пореден път последна надежда....Всичко което съм написал в темата си и другата заключената, при желание можеш да видиш и докоснеш. Политрон е реалност.За смяната на маслото в скоростите няма какво да коментираме. Който иска да вярва на глупости от рода на вечните масла. Не е предмет на темата това. Ако желаеш ще обясна подробно на лични. Поздрави.
Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
Абе дайте да купим някаква кола, ще съберем 30-40 човека по 10 лева, ще намерим някое опелче набор 90-та година, или фиестичка от онея старите, или корсичка, източваме маслото, палим и тръгваме и караме до откат, включително студени стартове. Записваме колко км сме минали, гледаме износването на валовете и на каквото може още да се види, после правим същото с друга фиестичка, ама преди това и сипваме едно МТЦ да работи 500 км с него, източваме маслото и караме пак до откат, пак правим студените стартове. Разглобяваме и сравняваме чарколяците и всеки си прави изводите за себе си. Аз не съм бил на други подобни тестове и не съм виждал кола да се кара без масло, както и нямам представа колко км изобщо може да измине кола без масло, но пък съм бил наживо на тестове на Политрон и тестовата кола определено я съдраха от ръчкане и то в много високи обороти, каквито аз, да речем, нямам на таблото, или ако ги имам, то те са с червен цвят. По-важно е един продукт да върши работа, а не колко му е представителен сайта и в кой гараж или мазе се произвежда. Ако ще да го наливат на чешмата и да го смесват с боза, важното е да си върши работата и това за което се претендира. В момента Бравата я карам с кормилни накрайници АС Метал, които са пълни с грес Политрон. Ще видим колко ще издържат. На 1.5 години са. Предишните ми бяха Делфи, единият издържа по-малко от година и половина, другият - почти две години.
Коментар
-
Оги аз съм се возил в кола без масло. Колата беше Москвич 12-ка. Сигурно 15мин. се въртя със заварена гас на втора предавка. Вярвай ми маслото със сигурност беше нещо от сорта на м10д. Мотора прегря и това му беше. Държа да отбележа че не само нямаше масло, ами нямаше и картер. И сега какво м10д е космическа технология ?!?!?! Нещо напоследък абсолютно навсякъде се опитват да ни правят на идиоти, е аз не се имам за такъв. Политрон може да е страхотно масло, но до там. Чудеса стават, ама не и за 100 лева. Предпочитам да дам 10 лева за вход на цирк
Коментар
-
А автомобила обработен с МТС се движи 6.5часа без да прегрее и БЕЗ НИКАКВО ИЗНОСВАНЕ. Разликата е мъъъъъъъничка налиMupo написа:Оги аз съм се возил в кола без масло. Колата беше Москвич 12-ка. Сигурно 15мин. се въртя със заварена гас на втора предавка. Вярвай ми маслото със сигурност беше нещо от сорта на м10д. Мотора прегря и това му беше. Държа да отбележа че не само нямаше масло, ами нямаше и картер. И сега какво м10д е космическа технология ?!?!?! Нещо напоследък абсолютно навсякъде се опитват да ни правят на идиоти, е аз не се имам за такъв. Политрон може да е страхотно масло, но до там. Чудеса стават, ама не и за 100 лева. Предпочитам да дам 10 лева за вход на цирк

Това бе видяно от всеки един, който имаше желание да посети теста. Можеше да го видиш и ти. МТС не е чудо, а технологичен напредък и си има съвсем техническо обяснение.П.с. теста не показва, че автомобила се движи без масло. Всеки един ще измине някакви километри без масло, въпреки, че доста често в практиката при изтичане на маслото блокажа е след няма и 100метра. На теста се показва, на какви зверски изпитания може да издържи МТС и да спаси мотора от скъпи ремонти. За разлика от москвича, може би, бе свален и капака на клапаните, където цял ден прилично се пълнеше с прах от бул. Първа Българска Армия. Резултата след 6часа и половина - огледални гърбици. Нямаше и чертичка по тях.
Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
http://suzukibg.com/fsuzuki-4947.htm...light=polytron Пореден тест от Сузуки форума. Човека, се е постарал и проверил, после си е направил заключение.Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
първата конкурентна фирма на веестелешоп-и там всичко е космически технологииабе интересно ми е по колко пари взимате за реклама :D :D :D част от всички изречени обещания има но вие прекалявате и то във всеки един форумако всички почнем да ползваме продуктите на политрон производителите на резервни части ще ФАЛИРАТ(особено ако слагаме такава грес на лагерите :D )успех на всичкиBravo 1.9d 97г
Коментар
-
И какво показва този тест?Или, че някой с някакво Сузуки не намирал разлика от началното наливане на маслото преди 14.5к километра и накрая това било добре.Аз си смених маслото на БМВ-то точно на 14505 километра (я какво съвпадение) и двигателя си работеше все така перфектно.Да отбележа, че имах реален разход от точно 200мл за този пробег на 6 цилиндров двигател с турбо.Значи като следвам логиката съм карал с 5 пъти по-добро масло.Danchojn написа:http://suzukibg.com/fsuzuki-4947.html&highlight=polytron Пореден тест от Сузуки форума. Човека, се е постарал и проверил, после си е направил заключение.
A20DTH
ЖТД ама не баш
1NZ−FXE
; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
Цъ, не си познал.
Намираш един Motor chek-up, тестваш и сравняваш и така. А това, че теста показва реално, че след 14 500к. маслото си е напълно годно за експлоатация е повече от добре. :D Няма да влизам в безмислени спорове. Моля спазвайте предназначението на темата. ВО, ако имаш реален тест направен с Политрон, моля сподели. Останалото е безмислено.
Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
Реклама
Collapse

очаквам да пуснеш покана за нас неверниците да присъстваме на теста

Коментар