BO написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Политрон - тестове на живо през седмицата
Collapse
Заключена тема
X
X
-
Както вече споменах, може да правите каквото искате. Само, че аз няма да съм ви ПОСРЕДНИК. Знаете сайта, там има координати, говорете си и така. С радост ще помогна с каквото мога, но не съм съгласен нещата да минават през мен и после да има сърдити.Когато исках да разбера що за стока е Политрон, отидох и си купих. Не знам от къде ще намериш така масло. При мен не се задържа. Ако от някъде остане, хората си го взимат, което е напълно нормално.И още нещо. Колко време е вече на пазара този продукт? Колко автомобила е повредил? Само е помогнал. А аз онзи ден станах свидетел, как за 300км един Арал 5W40 скапа една хонда, нещо което никога няма да се случи с Политрон. Та така със здравите Хондови двг-та дето ги карат с вода. ВО: Имам сигурна информация, не от България, че навсякъде където пише, че даден лубрикант не се сменя, е само от екологична гледна точка, да се използват по-малко масла и петрол съответно. Информацията е 100% сигурна. Светът е малък
Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
-
Момчета, вижте сега, без лоши чувства но прекалихте и то много.До колкото познавам Г-н Борисов, е човек с чест, един от малкото такива вече в нашата родина. Рано или късно той ще прочете какво става тук и едва ли ще му е приятно. Аз на негово място, ще поискам да нямам нищо общо с този форум и то заради едни и същи лица, подиграващи се с продуктите му, без да имат представа как работят. Хора които твърдят, че продукта работи, а после търсят под вола теле. По същите причини, има и хора, които все по-малко пишат тук. Аз днес разговарях с него, сутринта, защото обещах и повярвайте ми, не му стана приятно. Не си мислете, че човека разчита на Фиат Форум България за да закърпи месечния бюджет. Тук той присъства заради мен, защото ме уважа, както и аз него. Онзи ден пазарувах и няма да ви казвам, колко кашони с масла трябваше да изчакам да заминат за да ми обърнат внимание. Транспортни фирми пазаруват от тях Политрон Грес на варели-х200кг. Хората казват - с другите греси мажем на всеки 2 часа, с тази на 1 седмица. За какво говорим? Това не са малко пари, дали хората ще ги дават просто ей така. Обаче ние сме най-умните, ще упорстваме и това е, а отговора е много прост - като не ти допада нещо, но не го познаваш, просто не давай мнение, за да не заблуждаваш останалите.Поставете се на негово място. Защо вярвате толкова много на Мобил1 например. Да не би техният вносител да ви направи 5 теста. Да не би да видяхте с очите си как работят техните продукти. Честно казано повдига ми се вече от тая разправия. Както казва и Оги в друга тема, който има желание, търси начин, който няма, търси оправдание.Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
Аз дадох факти. И мнението ми се подкрепя от професионалисти в областта. Хора занимаващи се дълги години с масла, не искат и да чуят за сегашният Арал например. Това са хора ремонтиращи техника, която навърта милиони км, и могат да преценят кое става и кое не, нали. Километърчетата, които ние навъртаме са нищожно малко. Е, не сте длъжни да ми вярвате, носите си вашите глави, съответно си имате и отговорност за решенията.Поздрави.Sev написа:няма лошо, нека си ги ползватама ти да пишеш че Мотул, Арал и подобни скапват мотори е доста налудничавоPanda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
Не ме разбра, едното няма много общо с другото. Хондата си се скапа от Арала. Хондата е на приятел и сменил маслото при маслар уж с истинско. Факт е обаче, че автомобила пуши като комин и използва маслото за гориво в рамките на 300км. Капацитетите, помогнаха само или по-точно потвърдиха тезата ми, че е от маслото. По същата причина те одавна не го ползват. Преди 6-7г. обаче твърдят, че е било в пъти по-качествено. Тогава аз не съм го ползвал и не мога нищо да кажа, но го ползвах преди 4г. някъде, не на Пандата и не го изтърпяхме много. Напълно си губи вискозитета като загрее. Или в БГ всичко е менте или си е скапано. Хората потвърдиха абсолютно същото. Но понеже махнаха доста EP добавки, по-скоро мисля че е второто. Та това е историята, просто нещата не са такива каквито ни се представят. Големите компании използват името си за да ни пробутват все по-големи боклуци на висока цена. Да, сигурно си викате, тоя е ненормален, но аз предпочитам да съм си такъв и да не правя ремонти. Почти всички, коли с които се занимавам, вече не се сменят обтяжни ролки, само ремъци. Ролките получават прясна грес и пак са в играта. Това не е ли предимство? Вече има екземпляри на 160 000км. Изкара ли са 4 ремъка и като се почистят не може да се каже, че са работили.Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
С две думи казано накратко,слагайте навсякъде политрон ( масло двигател,скоростна кутия,хидравлика, грес по лагерите и шарнирите, антифриз) и няма да ремонтирате. :D Общо взето така ми звучи и пак не мога да си обясня как в страната на маркетинга и рекламата производителя на продукта не го продава,няма изградена мрежа за пласмент,не му прави реклама,че дори няма един добре изглеждащ сайт? Да не би това масло да се прави в комшийска Сърбия,че гледам централата за Европа е там?Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005
Коментар
-
Няма никаква логика.Значи аз имам един двигател, който на всеки 20к километра "яде" по 7 литра масло.Значи на 5 смени двигателя (взимам този километраж за смяна на скоростна кутия) изяжда поне 35 литра масло.Значи са решили да спестят 1 литър масло (което се рециклира, а не отива напразно в природата) на всеки 100к километра, вместо да направят мега масло (като Политрон) и вместо да се сменя на 20к да се сменя на 50к и да имаме спестени над 20 литра масло за рециклиране.Хайде няма нужда.Danchojn написа:ВО: Имам сигурна информация, не от България, че навсякъде където пише, че даден лубрикант не се сменя, е само от екологична гледна точка, да се използват по-малко масла и петрол съответно. Информацията е 100% сигурна. Светът е малък
A20DTH
ЖТД ама не баш
1NZ−FXE
; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
Трансмисионното не е като двигателното, ама вообще. Я сложи в скоростната на бмв-то от двигателното, да видим колко бързо ще умре. Просто спестяват факта, че колите се произвеждат с експлоатационен срок до 10г. макс. Това, че не се сменя е ИЗМАМА, защото не са уточнени всички фактори. Най-големият куриоз е при опелите. И на тях така пише
И като им смениш маслото, собствениците не могат да си познаят колите. Ама как така е по-добре, нали пише еди си кво. Еми така - маркетинг и .............................. практиката е добър учител и не е за пренебрегване.
Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
цитат:Има и една немалка част автомобили, чийто трансмисии са необслужваеми и те се водят fill for life- животът на маслото е животът на трансмисията. При проблем с кутията, същата се заменя с нова.Ето на това бих казал - Хайде няма нужда. Не се заяждам, жив и здрав, ламарините после, но ни лъжат и мачкат всячески......Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
http://bmwpower-bg.net/forums/viewto...source=message Да дигна малко темата. Мисля, че линка спокойно се причислява към тестовете и резултатите от Политрон. Всеки който го прочете ще стане ясно. Написаното от колегата в БМВ клуба е на 100% истина и го потвърждавам напълно. Реших да пусна линка не с цел заяждане, но понеже тука има доста лица НЕ ВЯРВАЩИ НА МЕН - Е, ЕТО ПОТВЪРЖДЕНИЕ И ОТ ДРУГ ПОТРЕБИТЕЛ, РЕАЛЕН. И те ще се множат със сигурност. Поздрави на всички.Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар